Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

Kan du oppdatere når denne kjolen kommer? Så veldig spennende ut!

Jepp. Skal oppdatere.

Jeg er veldig spent på den selv. Og siden jeg aldri går uten BH, så blir det nok endel "kjolemuligheter" som utgår for meg. Men håper stoffet er bra i det minste. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvordan størrelsene på denne kjolen er? Selv om man følger målene de har lagt ut hender det jo at størrelsene ikke stemmer.

Kjole

Jeg tok i, og bestilte 16+! :fnise: Er så lei av knøttesmå kinavarer.

Den er litt for stor, men brukbar, for meg. Som er en 40+

Skulle jeg bestilt igjen hadde jeg bestilt 14. (finnes også 16, uten +, hva nå enn den plussen er god for :P)

Gjest Swarovski
Skrevet

^Virker som om det er litt forskjellige benevninger på størrelsene av den kjolen der. Den jeg kjøpte var M-L som størrelse, ikke tall.

+ tror jeg står for ekstra vidde i bysten (?)

Skrevet

Da ble visst den kjolen bestilt her også :sjenert:

Skrevet

^Virker som om det er litt forskjellige benevninger på størrelsene av den kjolen der. Den jeg kjøpte var M-L som størrelse, ikke tall.

+ tror jeg står for ekstra vidde i bysten (?)

Ja, stemmer kanskje det. Det er der den er litt stor. :fnise:

Ja, prøvde å lete den opp igjen, i svart. Da fant jeg slike SML-størrelser.

Fant den samme i nydelig lilla :rodmer: men der var det bare små størrelser igjen :(

Skrevet

Forresten, den jeg kjøpte som var 16+, den står det 42 på - på lappen i nakken.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte hårextensions :P til 1 dollar inkludert frakt.

Og nei, ikke til meg! Fant en gammel dukke hjemme som noen har snauklipt, så da tenkte jeg at denne dukka kunne få litt ekstra hår, og en dollar har jeg jo å avse til den gamle dukka mi.

Endret av Fortunatus
Skrevet (endret)

Hmm kanskje det går, den var jo ikke akkurat dyr, jeg gjør et forsøk :) Håper den passer!! *krysser fingrene*

Da er den bestillt og betalt i lilla

Kjolen passet :hoppendeglad: Enig i at den nok er mer enn hverdagsskjole, men veldig fin til det!

Synes forøvrig det er veldig vanskelig med størrelsene. Passer jo i skulder, byste, hofter, lengde etc, men så er livet gjerne 10 cm for smalt?? De ser vel ikke sånn ut >< (Stor byste, veldig veldig smalt liv og brede hofter)? Edit for å legge til at om jeg går opp i livvidde til det som skulle passet meg så ser det ut som de blir aaaaltfor store ellers.. :sur:

Kunne tenkt meg disse kjolene og tunikaen, men de er akkurat sånn:

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Tunika ting

Noen som har kjøpt noen av disse og har erfaring med størrelsene her?

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Skrevet

Ååh, jeg gleder meg til helgen er over, da skal mamma fikse det så jeg kan handle på ebay! :D Har masse rart på ønskelista! :hoppe:

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg husker ikke om jeg linket til denne kjolen i forrige post. Men jeg fikk den i dag. (en uke etter jeg bestilte) Og den passet ypperlig i str 12 (UK). Jeg bruker vanligvis 38/40, så det stemmer vel sånn ca.

Kjolen var behagelig tynn i stoffet, og litt stretch. Så passer ypperlig som en lett, mørk sommerkjole for meg.

• Liker 1
Skrevet

Fikk warm cotton parfymen igår og den lukter nybaskede klær :D endelig en godlukt jeg kan bruke!

AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenkt meg disse kjolene og tunikaen, men de er akkurat sånn:

Kjole 1

En venninne av meg har kjøpt den kjolen der. Hun sa at den var helt fæl når hun fikk den. Og var ikke sånn som på bildet. Men hun er skikkelig misfornøyd emd kroppen sin, så det kan hende den var fæl på kroppen hennes, ikke generelt.

Skrevet

Fikk warm cotton parfymen igår og den lukter nybaskede klær :D endelig en godlukt jeg kan bruke!

Den hørtes deilig ut! Har du link? :)

Skrevet

En venninne av meg har kjøpt den kjolen der. Hun sa at den var helt fæl når hun fikk den. Og var ikke sånn som på bildet. Men hun er skikkelig misfornøyd emd kroppen sin, så det kan hende den var fæl på kroppen hennes, ikke generelt.

Jeg har en slik kjole og den var fin i kvaliteten, men toppen var håpløs. Den er sydd etter mål og med glidlås bak, og toppen har for merkelig form til at den sitter oppe av seg selv. Kanskje den hadde funka med standardmål og knyting bak. Den er i allefall fin å se på!

Skrevet

Hmm skjønner meg ikke på dette med størrelser. Har kjpt føere ting fra Kina og omeng som ofte er alt for stprt, og noe klær fra Uk, USa i den str jeg vanligvis bruker som er knøttsmått. Og jeg er en ganske liten person.. skulle tro det var til barn..

Og hvorfor dukker det hele tiden opp United Kingdom, når jeg trykker at jeg vil se bare selgere som sender til hele verden?

Gjest Misteltein
Skrevet

Miss marple, sesong en

Skal snart bestille sesong to. Jeg bestalte kvelden den 30, og den kom i dag. :fnise: Ser på den nå! :nigo:

Jeg en til pysjamas til junior i dag (link bak i tråden)! :strix: De er så fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...