Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn ca hvor lang tid pleier det å ta før man mottar varer? Ser at flere av selgerne skriver 20-35 dager, men er det for å helgardere seg litt?

Merker jeg er veldig skeptisk til kosmetikk når det ikke står oppført ingrediensliste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ca hvor lang tid pleier det å ta før man mottar varer? Ser at flere av selgerne skriver 20-35 dager, men er det for å helgardere seg litt?

Merker jeg er veldig skeptisk til kosmetikk når det ikke står oppført ingrediensliste...

Det kan variere veeldig! I det siste har det tatt ganske lang tid på noe..

Gjest padawan
Skrevet

det kan variere veldig. oppplevd alt fra en til tre uker fra den andre siden av planeten.

Skrevet

Skulle kjøpe en shorts fra Ebay, fra en av de typiske kinaselgerne (link her). De har både XS, S, M, L, XL og XXL i den - så tenkte at en av den må da passe! Hoftene mine er 96 cm, og da jeg sendte melding til selger fikk jeg vite at jeg måtte ha størrelse XXL siden den er 91.4 cm! MEEEN at den nok passet siden "this pants has the strencth, so you just can buy it with your waist size". Jeg bruker vanligvis S eller M, så jeg synes det er ganske merkelig. Er klar over at størrelsene er noe mindre siden de er asiatiske, men altså... hva faen?!

Skrevet

Jeg tror at som hovedregel så er asiatiske størrelser to størrelser mindre enn europeiske. Men hva er isåfall vitsen med asiatisk XS?

Men om det er noen trøst så bruker jeg vanligvis S, men har kjøpt asiatiske plagg i XXL flere ganger.

Gjest padawan
Skrevet

jeg bruker vanligvis skjorter i XXL og oppdaget at en skjorte jeg hadde kjøpt i 7XL var for liten så det er lett å se seg blind på størrelser.

Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1335546577' post='10872549]

Jeg tror at som hovedregel så er asiatiske størrelser to størrelser mindre enn europeiske. Men hva er isåfall vitsen med asiatisk XS?

Men om det er noen trøst så bruker jeg vanligvis S, men har kjøpt asiatiske plagg i XXL flere ganger.

Skrevet

Jeg sendte enda en mail til selger hvor jeg sa at jeg bare måtte være sikker på at han ikke blandet sammen midje- og hoftestørrelse. Jeg forklarte at jeg er 71 cm i midjen, men 96 rundt hoftene. DA sa han plutselig at jeg måtte kjøpe enten M eller L, men at L nok er det beste.

Faen altså, blir så forvirret.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Så at det var noen her som lurte på hvor mye noe kostet i norske kr.

Jeg bruker chrome nettleser og har installert Chrome Currency Converter. Den er helt genial synes jeg når jeg surfer rundt på ebay. Alle priser vises i NOK så man vet med en gang ca hvor mye man må betale.

Bare et lite tips :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker chrome nettleser og har installert Chrome Currency Converter. Den er helt genial synes jeg når jeg surfer rundt på ebay. Alle priser vises i NOK så man vet med en gang ca hvor mye man må betale.

Jeg har hittil bare hatt en valutaomregner som et miniprogram på skrivebordet mitt, og brukt det om jeg har vært i tvil.

Nå, takket være deg, så har jeg funnet og begynt å brukt denne fra Chrome. Og den var jo genial! Tusen takk! :takke:

AnonymBruker
Skrevet

hvor installerer man denne da? :fnise:

Skrevet

hvor installerer man denne da? :fnise:

Har du Chrome, så kan du gå inn på chrome web store (bare søk på google), og der igjen kan du søke opp Chrome currency converter. Og så trykker du på installer :)

Etter den er installert kan du gå på "tilpass og kontroller chrome" (ikon som vanligvis er oppe i høyre hjørne), og deretter på verktøy, og så utvidelser. I den listen ligger currency converter, og hvis du går inn på innstillingene til den kan du sette hvilken valuta den skal regne om til. Før jeg gjorde dette sto min på euro, så alt ble omregnet til euro. Jeg skiftet den til NOK :)

(beklager om dette ble en dårlig forklaring, si ifra om det er noe som ble uforståelig her)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kjolen i går, dessverre hadde jeg bestilt den for liten, så den satt som et pølseskinn, jeg fikk den altså på meg, men den var en størrelse mindre enn det som jeg trodde i forhold til den guiden jeg hadde brukt og to størrelser mindre enn det som jeg hadde sett på som behagelig. Vet ikke om jeg skal kjøpe ny og større.

Hvilken kjole var dette?

AnonymBruker
Skrevet

Har du Chrome, så kan du gå inn på chrome web store (bare søk på google), og der igjen kan du søke opp Chrome currency converter. Og så trykker du på installer :)

Etter den er installert kan du gå på "tilpass og kontroller chrome" (ikon som vanligvis er oppe i høyre hjørne), og deretter på verktøy, og så utvidelser. I den listen ligger currency converter, og hvis du går inn på innstillingene til den kan du sette hvilken valuta den skal regne om til. Før jeg gjorde dette sto min på euro, så alt ble omregnet til euro. Jeg skiftet den til NOK :)

(beklager om dette ble en dårlig forklaring, si ifra om det er noe som ble uforståelig her)

tusen takk! du forklarte det bra så selv en smarting som meg fikk det til :D

AnonymBruker
Skrevet

Fikk denne i posten i dag Bolero

Stor i størrelsen syns jeg, men skal da få den til å se bra ut :)

• Liker 1
Skrevet

Skulle kjøpe en shorts fra Ebay, fra en av de typiske kinaselgerne (link her). De har både XS, S, M, L, XL og XXL i den - så tenkte at en av den må da passe! Hoftene mine er 96 cm, og da jeg sendte melding til selger fikk jeg vite at jeg måtte ha størrelse XXL siden den er 91.4 cm! MEEEN at den nok passet siden "this pants has the strencth, so you just can buy it with your waist size". Jeg bruker vanligvis S eller M, så jeg synes det er ganske merkelig. Er klar over at størrelsene er noe mindre siden de er asiatiske, men altså... hva faen?!

Jeg har selv kjøpt kjole i størrelse 6XL, så nei, det er ikke uvanlig i det hele tatt. Å gå opp 5-6 størrelser fra hva jeg bruker normalt er ikke uvanlig. Jeg har sluttet å se på størrelser fra "Kina-selgere" og går heller mål.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

skjerf - gult og grått

Kan du oppdatere når du får det, og har sjekket om det er veldig gjennomsiktig? :sjenert:

Edit: Screw that, jeg kjøpte ett, så får vi se. :gjeiper:

Endret av Dakia
Skrevet (endret)

Hvilken kjole var dette?

Det var denne

Ser at de har den i noen størrelser større, men vet ikke om jeg likte den så godt. Hadde ikke sett at det var krage på den første gangen, og det passet ikke, synes jeg

Endret av sofie777
Skrevet

Super Mario Kart!

Var definitivt på tide, aldri eid denne her. Bør vel vurdere å skaffe 64 og Double Dash og, så har jeg alle. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Super Mario Kart!

Var definitivt på tide, aldri eid denne her. Bør vel vurdere å skaffe 64 og Double Dash og, så har jeg alle. :gjeiper:

Blir misunnelig på alt det morsomme du kjøper :sur:;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...