Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet du ikke spør meg, men jeg håper jeg kan bruke den lilla i bryllup i Thailand der dresskoden er pent og sommerslig.

Ja, den er jo veldig pen og sommerlig :) Ihvertfall på bildet!

Jeg tenker å kanskje bruke den i konfirmasjon hvis været er fint. Litt usikker.

Endret av mlilja
Skrevet

Har så lyst til å kjøpe noe til min kjæreste. En kjekk mann på 25 år.

Hva pleier dere å handle til mannen deres på ebay? :)

Jeg kjøpte sykkelhjelm til kjæresten på ebay. 244 kroner inkludert frakt. Hadde kostet 5-600 kroner i Norge.

Skrevet

Altså, kjolen er veldig fin, men jeg ville nok ikke brukt den i konfirmasjon, bryllup og lignende - det er fremdeles en kjole til 10$, og det vises selvsagt. Jeg tenker å bruke den til hverdags. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk pakke fra "eBay" i dag, og tenkte å legge igjen litt info om kjolene, siden mange var interessert i de.

Denne kjolen var litt kjip i stoffet, men den var veldig søt. Overdelen var veldig fin, mens skjørtet er litt kjipt. Kan nok bli mye finere med underskjørt!

Denne kjolen (i whites) var helt nydelig! Deilig i stoffet, og to lag, så den er kun gjennomsiktig nederst og ved ermene. Ble levert med belte i strikk med sløyfe på. Litt kjip i midjen, så man burde bruke belte til - da er den helt fantastisk! It's a keeper!

Jeg er en 32/34 og alt passet helt perfekt, men de har stretch i midjen så man har litt å gå på. :)

Kjøpte også et par av disse beltene, og de var kjempesøte. God stretch og pene blomster.

Har fått også denne kjolen. Enig med stoffet. Da jeg prøvde kjolen, kjente jeg at midjen på kjolen ikke satt i midjen på kroppen min, men høyere (mellom puppene og midje). Er det mening? Er så høy som deg.

Passer en av beltene du kjøpte til denne kjolen?

Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei ebay aksjoner! Mistet på sekundet 2 ting jeg hadde skikkelig lyst på idag :kjefte::kjefte:

Gjest Misteltein
Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei ebay aksjoner! Mistet på sekundet 2 ting jeg hadde skikkelig lyst på idag :kjefte::kjefte:

Enig. Jeg mistet to ting i stad. Det var surt. Jeg hadde så lyst på dem! :(

Skrevet

Enig. Jeg mistet to ting i stad. Det var surt. Jeg hadde så lyst på dem! :(

Jeg ble skikkelig sur, jeg mistet begge tingene på sekundene altså! jeg vil ha "buy it now"! Hmf! :snurt:

Gjest Misteltein
Skrevet

Jeg ble skikkelig sur, jeg mistet begge tingene på sekundene altså! jeg vil ha "buy it now"! Hmf! :snurt:

Jeg, også!

Satt og telte ned! Fornøyd. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4 - Email: You have been overbidden - 3, 2, 1...

Skrevet

Det er vel de der autobid greiene som legger inn bud i siste sekund...

Skrevet

Det er vel de der autobid greiene som legger inn bud i siste sekund...

Å? Hva er det? Er det for at prisen skal gå opp?

Skrevet

Nei det er programmer som legger inn bud for deg i siste lliten. Du setter maxpris selv. Har aldri prøvd det selv.

Skrevet

Tangle Teezer

Trenger en børste som behandler håret mitt bra. Håper denne kan det :)

Den har jeg hørt masse bra om! :enig:

• Liker 1
Skrevet

Åja er det noen andre som legger inn bud på forhånd da? Hvordan fungerer det? Hva slags program?

Skrevet

Den har jeg hørt masse bra om! :enig:

Å så bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...