Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du hvordan lengden på disse er i forhold til vanlige "strømpe"pinner?

Jeg har disse, er noe kortere enn strømpepinner som man får kjøpt i Norge, men jeg elsker dem, de er supergode og strikke med :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du thights hit til Norge? På siden deres står de ikke sender vare til Norge.

De har tydeligvis forandret på det siden jeg kjøpte, for da sto det ikke det :-) Men er mange selgere som selger disse som sender til Norge!

AnonymBruker
Skrevet

De har tydeligvis forandret på det siden jeg kjøpte, for da sto det ikke det :-) Men er mange selgere som selger disse som sender til Norge!

Hehe, kanskje selgeren endret det etter h*n solgte til deg? :gjeiper: :klemmer:

Skrevet

Fikk tak i denne for nesten ingenting. :Hehe: Litt mer enn ingenting i frakt, forsåvidt, men er helt levelig.

Skrevet

Altfor mye, og når jeg satt og leste på tråden her i går så ble det enda mer:

Reisepute

Ansiktshårfjerner

Eplekutter (Krysser fingrene for at jeg får lilla, ikke at det spiller veldig rolle hvilken farge den har men :P

Blå genser (håper den er så fin som den ser ut)

Hvitløksskreller (skjønner ikke hvordan den skal funke, men OK

Hvitt skjerf

Ugle smykke (Er vel snart KG brukernes nye symbol. Mange som har kjøpt dette ser det ut som hehe

Har målt lengden i forhold til den kjolen som flere hadde bestilt, og den blir for lang :( Mangler alltid noen skarve cm :kjefte: (Har forøvrig samme problemet i butikk hjemme også)

Ebay :rodmer:

Heh, jeg så det samme uglesmykket i en lokal butikk til kr 249! Jeg vurderte å kjøpe det, men ante ikke at det finnes maken på Ebay. :fnise:

Skrevet

Lite tips om du holder på med budrunder og er redd for å tape. Bruk "sniper". Finner guide om du googler litt

Ah yes, kjenner godt til snipers, bruker som regel en slik tjeneste når jeg legger inn bud. Alltid like spent fordi jeg har opplevd å bli outsniped også. ;)

Skrevet

Jeg har disse, er noe kortere enn strømpepinner som man får kjøpt i Norge, men jeg elsker dem, de er supergode og strikke med :jepp:

Takk for svar! Da er det fare for at de er på vei hjem til meg snart... ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har aldri handlet på ebay før, men nå skal jeg pokker meg begynne. Er så mange unyttige-nyttige ting der til en fin pris :sjenert:

Skrevet (endret)

$(KGrHqV,!k8E8EM+ey5yBPO++gnblw~~60_57.JPG

Håndsprit (lenke)

Kjøpte håndsprit med duft! Skal visstnok være veldig populært i USA :)

Endret av MaiTai
Skrevet

Har du link til håndspriten?

Satt inn lenke nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en hettegenser som var skikkelig oversized på japan-jenta. Regnet ikke med at den skulle være så stor til meg, men hadde ikke trodd at den skulle være så liten som den var. Passer nok perfekt til en 10åring..

Skrevet

Kjøpte en hettegenser som var skikkelig oversized på japan-jenta. Regnet ikke med at den skulle være så stor til meg, men hadde ikke trodd at den skulle være så liten som den var. Passer nok perfekt til en 10åring..

Oi, nå er jeg spent for jeg har gjort det samme. Men jeg så på målene at den skal passe sånn akkurat over brystet mitt så jeg er klar over at den ikke kommer til å være stor. Håpet var at den skulle være litt figurnær, men lang.

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har problemer med å få betalt med paypal? Vet ikke hva som skjer. Har aldri vært noe problem nå, men når den siste sjekken skal gjennom så er det noe som ikke fungerer :(

Ingen som har hatt problemer med dette før? Kommer til siste steg og skal godkjenne, så kommer det bare opp error, også står det at betalingen ikke kan gjennomføres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...