Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siste kjøpt:

Brun linbukse fra Next - £3.74

Jeg har begynt å nesten bare kjøpe klær fra Ebay, billig og det er jo brukt, så det gir litt bedre samvittighet, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det. :)

Selv har jeg lilla stjerne og 642 feedbacks, hvorav alle er positive. ;)

:sjokkbla:

Betyr det at du har 642 kjøp via ebay?

:shoppe:

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har problemer med å få betalt med paypal? Vet ikke hva som skjer. Har aldri vært noe problem nå, men når den siste sjekken skal gjennom så er det noe som ikke fungerer :(

Skrevet

Det siste jeg kjøpte var en boks med jelly belly beans, og en mørkeblå Kate Moss for topshop kjole.

Skrevet

:sjokkbla:

Betyr det at du har 642 kjøp via ebay?

:shoppe:

Å ja, mye mer enn det også. Ikke alle som gir meg feedback tilbake dessverre, selv om jeg alltid gir feedback til selgeren (etter å ha mottatt varen).

Men, husk at jeg har brukt eBay i mange år og det ble mange kjøp da jeg planla bryllupet. ;)

Skrevet

Når jeg trykker på knappen, kommer det lyd, men tuppen blir ikke varm.

tuppen skal ikke bli varm, det er bare til å begynne å skrive på det du skal gravere. jeg gjorde det på et glass i går og det ble bra resultat:)

Skrevet

Altfor mye, og når jeg satt og leste på tråden her i går så ble det enda mer:

Reisepute

Ansiktshårfjerner

Eplekutter (Krysser fingrene for at jeg får lilla, ikke at det spiller veldig rolle hvilken farge den har men :P

Blå genser (håper den er så fin som den ser ut)

Hvitløksskreller (skjønner ikke hvordan den skal funke, men OK

Hvitt skjerf

Ugle smykke (Er vel snart KG brukernes nye symbol. Mange som har kjøpt dette ser det ut som hehe

Har målt lengden i forhold til den kjolen som flere hadde bestilt, og den blir for lang :( Mangler alltid noen skarve cm :kjefte: (Har forøvrig samme problemet i butikk hjemme også)

Ebay :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

ja min fungerer helt fint. har du satt i batteri riktig vei og skrudd overdelen godt fast?`eneste som er "minus" med min er den tuppen foran, den faller ut om jeg skriver for lenge og jeg må passe på å presse den inn igjen før det skjer.

Bruker dere beskyttelsesbriller? Hva slags? Min graveringspenn ligger bare i skapet, vet ikke om jeg tør bruke den uten beskyttelse, men finner ingen briller.

Skrevet

Bruker dere beskyttelsesbriller? Hva slags? Min graveringspenn ligger bare i skapet, vet ikke om jeg tør bruke den uten beskyttelse, men finner ingen briller.

jeg bruker ingen beskyttelse for jeg er forsiktig. men solbriller,briller og verne briller skal fungere. bare pass på å dytt tuppen inn etter du har skrevet en strek eller noe der du skal skrive. vet ikke om deres tupp er slik men min faller ut om jeg ikke dytter den inn hele tiden:)

Skrevet

Forresten: Hvorfor har vi ikke en "Hva kjøpte du sist på etsy/epla/nettet" tråd?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Forresten: Hvorfor har vi ikke en "Hva kjøpte du sist på etsy/epla/nettet" tråd?

er ikke det bare å lage en sånn tråd da?

Endret av PurpleRose
  • Liker 5
Skrevet

Hva med et par grå muse pumps? Pumps

De var skikkelig "lekre"

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle hvordan kvaliteten på shortsen og kjolen er når du får de? :)

Klart det! :)

Ser jo veldig fint ut på bildene, men må innrømme jeg er skeptisk.

AnonymBruker
Skrevet

Den kjolen der var søt, jeg kjøpte den jeg også - den rosa. Billig :)

Jeg kjøpte også rosa, håper den er like fin som på bildet. Da skal jeg kjøpe en til i annen farge, hvis den fortsatt selges.

Gjest padawan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...