Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst å fortelle hvordan denne er når du får den? :blomst: Jeg har nemlig lyst på en i alle fargene. :fnise:

Absolutt. Jeg hadde lyst til å bestille lilla og sort også, men fant ut at det var bedre å begynne med en. Er den fin, bestiller jeg nok de også :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er erfaringene deres med å kjøpe klær fra Hong Kong eller Kina? Det er lite vits hvis det bare er ræl som går opp i sømmene...

Skrevet

Jeg har god erfaring med klær fra hong kong og kina :) På en jakke jeg kjøpte var det litt ekkelt stoff på innsiden som klistrer seg til huden når man blir varm, men ellers så har jeg fått gode klær!

Gjest Raindrops
Skrevet

Mange av de er latterlig små, så sjekk målene før du kjøper :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo latterlige shipping-kostnadder fra Hong Kong.... Skjønner at det er en lang vei, men hallo 100 kroner for en hårbøyle eller slikt..

Skrevet

Vel, jeg kjøpte brudekjolen min fra Kina, og det var alt annet enn ræl. MEN, klær fra Kina er latterlig små, så man må måle nøye. Har kjøpt mye derfra, selv om man føler seg som en elefant når man får klær i størrelsen XXXXXXXXXXXL (nesten da ;)).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det er jo latterlige shipping-kostnadder fra Hong Kong.... Skjønner at det er en lang vei, men hallo 100 kroner for en hårbøyle eller slikt..

What? Selgere fra Hong Kong og Kina pleier jo ha gratis shipping/billig shipping. Selv kjøpte jeg for en liten stund siden 5-6 hårbøyer og 9-10 strikker, for den nette sum av 37 kr, inkludert frakt. Fikk dem i går, og det var super kvalitet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan heller sende deg link på pm. :)

Skrevet

Mulig jeg har vært heldig, men alle klær jeg har bestilt fra den verdensdelen har vært god kvalitet.

Når det gjelder mål, så er det jo bare å se på de målene som er oppsatt på siden til den varen, så vet man om f eks størrelse small passer :)

Skrevet

Det ene hullet i øret har grodd igjen på baksiden og jeg får ikke stukket gjennom så jeg kjøpte engangs pistol til å skyte gjennom :D

øredobb pistol

noen som har noen erfaring med denne?

Gjest padawan
Skrevet

jeg kjøper også en del fra Hong Kong og Kina og nesten aldri opplevd å måtet betale shipping-kostnader.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en måte man kan søke på pris inkludert frakt?

Skrevet

Ja, når jeg får opp søk på f.eks ebay.co.uk så velger jeg "price + P&P" der det står "sort by". Det samme gjelder for ebay.com (der står det vel + shipping eller noe).

• Liker 1
Skrevet

Det ene hullet i øret har grodd igjen på baksiden og jeg får ikke stukket gjennom så jeg kjøpte engangs pistol til å skyte gjennom :D

øredobb pistol

noen som har noen erfaring med denne?

Høres helt sprøtt ut, spør du meg. Gå til en piercer og fiks det!

• Liker 4
Skrevet

tuppen skal ikke bli varm, det er bare til å begynne å skrive på det du skal gravere. jeg gjorde det på et glass i går og det ble bra resultat:)

Den funker!!! Tusen takk for hjelpen.

Skrevet

Bruker dere beskyttelsesbriller? Hva slags? Min graveringspenn ligger bare i skapet, vet ikke om jeg tør bruke den uten beskyttelse, men finner ingen briller.

Jeg bruker vanlige briller som jeg har på hele tiden.

Skrevet

Fikk du thights hit til Norge? På siden deres står de ikke sender vare til Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...