Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som har hatt problemer med dette før? Kommer til siste steg og skal godkjenne, så kommer det bare opp error, også står det at betalingen ikke kan gjennomføres..

Jeg har vært ute for det, og da var jeg rett og slett tom for penger på kontoen. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ute for det, og da var jeg rett og slett tom for penger på kontoen. :)

Okei, for jeg har penger på kortet nemlig. Skrev mail til paypal og da fikk jeg bare sånn standar svar om at keg kanskje hadde en sperre på kortet eller noe, men dette har alsri skjedd før og jeg har handlet på ebay i 3 år.

Gjest padawan
Skrevet

Ingen som har hatt problemer med dette før? Kommer til siste steg og skal godkjenne, så kommer det bare opp error, også står det at betalingen ikke kan gjennomføres..

sikker på at du ikek har en regionssperre som gjør at du ikke får brukt den? eller at du ikke har siste utgave av Java?

AnonymBruker
Skrevet

sikker på at du ikek har en regionssperre som gjør at du ikke får brukt den? eller at du ikke har siste utgave av Java?

Kan ikke si helt sikkert, men har betalt til dette landet før, og jeg betalte for noe annet for 6dager siden, og da gikk det greit. Mulig det er en sperre fra DNB, men har ikke bedt om dette selv, og har ikke handlet så mye heller :sukk:

Gjest padawan
Skrevet

så lenge du har betalt med Paypal tidligere så har det ikke noe å si hvor mottagerlandet er. Paypal er bare et mellomledd som sender pengene dine videre.

Skrevet

Takk for svar! Da er det fare for at de er på vei hjem til meg snart... ;)

Meg og. ;)

Skrevet

Jeg hadde det problemet når jeg fikk tilsendt nye kort. Da brukte jeg en del timer på å forstå hvorfor det ikke gikk an å betale, men da var det bare å skrive inn det nye kortnr :)

Skrevet

Fikk bandittvare i posten i dag. eBays automagiske klageopplegg ber meg kontakte selger først, men jeg ser igrunnen ikke poenget. Vedkommende vet nok grisegodt at varen er falsk. Sendte en melding til skurken, får se hva slags respons det blir.

Skrevet

Ang kvalitet på klær fra Kina så har jeg vært borti litt av hvert. Det er litt sånn at man får det man betaler for, og mitt siste kjøp var skikkelig ille mens noen av mine favorittkjoler er kjøpt i Kina. Jeg har også vært uheldig med to skreddersydde kjoler som var relativt dyre. Den ene var helt feil fasong, og den andre passet ikke til tross for målene som ble levert. Kvaliteten på kjolene var forsåvidt bra da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det problemet når jeg fikk tilsendt nye kort. Da brukte jeg en del timer på å forstå hvorfor det ikke gikk an å betale, men da var det bare å skrive inn det nye kortnr :)

Okei. For jeg har fått nytt kort for en liten stund siden, men har jo kjøpt ting etter det da. Men kanskje jeg fortsatt trenger å oppdatere kortnummeret?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tak i denne for nesten ingenting. :Hehe: Litt mer enn ingenting i frakt, forsåvidt, men er helt levelig.

Du kjøper så mye kult :)

Skrevet

Okei. For jeg har fått nytt kort for en liten stund siden, men har jo kjøpt ting etter det da. Men kanskje jeg fortsatt trenger å oppdatere kortnummeret?

Kanskje det gamle kortnummeret står som "default" eller som hovedkort, og at Paypal da velger det automatisk når du skal handle, selv om du har lagt inn det nye? Jeg vet ikke. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det gamle kortnummeret står som "default" eller som hovedkort, og at Paypal da velger det automatisk når du skal handle, selv om du har lagt inn det nye? Jeg vet ikke. :)

Har ikke lagt inn det nye kortnummeret. Men siden det har gått bra til nå så trodde jeg at jeg ikke trengte det. Men kanskje det er akkuratt det jeg må gjøre.

Skrevet

Har ikke lagt inn det nye kortnummeret. Men siden det har gått bra til nå så trodde jeg at jeg ikke trengte det. Men kanskje det er akkuratt det jeg må gjøre.

Ok. Da kan det jo være at det gamle kortnummeret funket en stund etter at det nye kortet kom, men nå gjør det ikke det lenger?
Gjest Daenerys
Skrevet

Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare? I morgen er det tre uker siden jeg bestilte noe neglelakkfjerner fra Kina. Venter nok en uke eller to til, bare lurer :)

Skrevet

Jeg venter minst en mnd fra Kina, ofte to for jeg opplever ofte at det er posten som roter.

Skrevet

Jeg tror man må oppdatere kortnummeret etter en liten stund. For mitt gamle kort funket helt fint også, inntil den dagen det ikke gjorde det. Det er også riktig det Ambivalent sier; min velger det gamle kortnummeret selv om det nye er lagt inn, hvertfall over mobil, så da må jeg velge "annen betaling" og velge mitt nye kortnummer. Bare latskap jeg ikke har slettet det gamle :sjenert:

Siste kjøp:

Sminkebørster

2 x Pilleholder-nøkkelring

AnonymBruker
Skrevet

Siste kjøp: "Silicone cover" til iPhone og plast-solbriller, begge deler i mange forskjellige farger!

Gjest padawan
Skrevet

Jeg venter minst en mnd fra Kina, ofte to for jeg opplever ofte at det er posten som roter.

de gangene jeg har bestilt fra Kina har det gått høvelig greit, mellom to og tre uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...