pinar Skrevet 23. april 2012 #1321 Skrevet 23. april 2012 Iphone deksel Ja vet, harry med slange men jeg har alltid hatt en liten guilty pleasure for akkurat det. Denim jakke. Driver å byr på noen ting som jeg ennå ikek vet om jeg får.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1322 Skrevet 23. april 2012 Jeg tror man må oppdatere kortnummeret etter en liten stund. For mitt gamle kort funket helt fint også, inntil den dagen det ikke gjorde det. Det er også riktig det Ambivalent sier; min velger det gamle kortnummeret selv om det nye er lagt inn, hvertfall over mobil, så da må jeg velge "annen betaling" og velge mitt nye kortnummer. Bare latskap jeg ikke har slettet det gamle Å herregud. Hadde ikke tenkt at jeg kunne gjøre det engang! Tusen takk, nå fikk jeg endelig betalt! Ang. endre kort nummer så står det bare på paypal sine sider at jeg kan endre kontonummer, ikke kort nummer? Tusen takk for hjelp alle sammen
Gjest padawan Skrevet 23. april 2012 #1323 Skrevet 23. april 2012 Ang. endre kort nummer så står det bare på paypal sine sider at jeg kan endre kontonummer, ikke kort nummer? nja, tror du må fjerne det gamle kortet og legge til det nye.
LeaMichele Skrevet 23. april 2012 #1324 Skrevet 23. april 2012 Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare? I morgen er det tre uker siden jeg bestilte noe neglelakkfjerner fra Kina. Venter nok en uke eller to til, bare lurer Det har tilogmed tatt fem uker et par ganger.
Puserjenta Skrevet 23. april 2012 #1325 Skrevet 23. april 2012 Skechers sko Håper selger setter ned prisen på pakken som avtalt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1326 Skrevet 24. april 2012 Kjøpte en veske på ebay til 21 dollar. Annonsen sa den skulle være brun, bildet viste Da jeg fikk den var den RØD. Ikke knall rød men sånn brunrød. Og fargen var ujevn. Sendte mail til selger og fikk tilbud om å sende den tilbake eller 6 dollar i refund. Hva syns dere om det?
Sunshine Skrevet 24. april 2012 #1327 Skrevet 24. april 2012 Da svarer du at portoen i landet her er så høy at det koster mer å sende den tilbake enn det veska kosta så det er ikke aktuelt. Da har jeg vanligvis fått et bedre tilbud.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1328 Skrevet 24. april 2012 Da svarer du at portoen i landet her er så høy at det koster mer å sende den tilbake enn det veska kosta så det er ikke aktuelt. Da har jeg vanligvis fått et bedre tilbud. Takk, Sunshine Fikk tilbud om 12 dollar nå.
mlilja Skrevet 24. april 2012 #1329 Skrevet 24. april 2012 Hvor lenge venter dere før dere etterlyser en vare? I morgen er det tre uker siden jeg bestilte noe neglelakkfjerner fra Kina. Venter nok en uke eller to til, bare lurer Jeg ville nok ventet en stund til ja Har opplevd lang ventetid på ting i det siste. Og de gangene jeg har sendt mail og etterspurt en vare har den dukket opp i kassa et par dager etterpå. Det er vært en del tull i det siste.
Gjest padawan Skrevet 24. april 2012 #1330 Skrevet 24. april 2012 av en eller annengrunn opplever jeg oftest forsinkeler i tollennår jeg mottar varer fra play.com (som sender fra England) enn på produkter som sendes fra Kina.
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 #1332 Skrevet 24. april 2012 Mac øyeskygger Hvilken selger kjøpte du av? 2
ninuska_ Skrevet 24. april 2012 #1333 Skrevet 24. april 2012 Kan noen hjelpe meg? Jeg kjøpte denne kjolen i S. Siden det er H&M tenkte jeg at S var S. Når jeg fikk kjolen stod det 34 på den, altså XS. Det er altfor lite til meg. Jeg sender en mail til selger og sier at jeg ønsker å bytte den, siden den informasjonen som står der er misvisende. Han sier at det beste hadde vært om jeg kunne kjøpe kjolen i en annen størrelse, altså M (som er egentlig S) og at han ville gi en god pris for den, siden frakt ville vært veldig dyrt. Greit tenker jeg, det høres bra ut. Prisen: 22 dollar. Jeg betalte 25 dollar for den opprinnelig. Jeg gidder ikke sitte her med to kjoler, hvor den ene ikke kan brukes. Det står: What is the return policy? zlj25899 accepts returns. Items must be returned within 14days. Refunds will be given as exchange. The buyer pays for return shipping. How do I return an item and get a refund? Please contact the seller for return instructions Hvor mye koster det med retur egentlig? Jeg syns det er kjedelig å måtte betale for retur, når informasjonen som ligger på hans profil er FEIL i forhold til H&M størrelser.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1334 Skrevet 24. april 2012 @ninuska_ målene på kjolen står i teksten, stemte de da?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1335 Skrevet 24. april 2012 Det står: What is the return policy? zlj25899 accepts returns. Items must be returned within 14days. Refunds will be given as exchange. The buyer pays for return shipping. How do I return an item and get a refund? Please contact the seller for return instructions Hvor mye koster det med retur egentlig? Jeg syns det er kjedelig å måtte betale for retur, når informasjonen som ligger på hans profil er FEIL i forhold til H&M størrelser. Men det er vel egentlig ikke retur du gjør? Det er en reklamasjon, ikke en vanlig retur. De fleste nettbutikker har samme regler som det står der, men det er hvis man ikke liker plagget eller at det ikke passer, selv om man har fått størrelsen man ba om. I ditt tilfelle mener jeg selger skal dekke returporto. De få gangene jeg har fått feilvare til en såpass lav kostnad har selgeren sagt at de sender en ny en, da de forstår de ikke tjener på å betale både returporto samt ny shipping. Du sender i hvert fall en melding i klar tale at du ikke betaler 22 dollar for at selgeren har gjort en feil, og truer med å kontakte ebay og legge negativt feedback.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1336 Skrevet 24. april 2012 Nå kikke jeg på selve kjolen. 1. I size charten står det at S er både 34 og 36. 2. Det står opplyst at de er 1-2 størrelser mindre grunnet at det er kinesiske størrelser. Sånn sett har du ikke ditt på det tørre. 4
FantasDick Skrevet 24. april 2012 #1337 Skrevet 24. april 2012 (endret) Fikk pakke fra "eBay" i dag, og tenkte å legge igjen litt info om kjolene, siden mange var interessert i de. Denne kjolen var litt kjip i stoffet, men den var veldig søt. Overdelen var veldig fin, mens skjørtet er litt kjipt. Kan nok bli mye finere med underskjørt! Denne kjolen (i whites) var helt nydelig! Deilig i stoffet, og to lag, så den er kun gjennomsiktig nederst og ved ermene. Ble levert med belte i strikk med sløyfe på. Litt kjip i midjen, så man burde bruke belte til - da er den helt fantastisk! It's a keeper! Jeg er en 32/34 og alt passet helt perfekt, men de har stretch i midjen så man har litt å gå på. Kjøpte også et par av disse beltene, og de var kjempesøte. God stretch og pene blomster. Endret 24. april 2012 av Zaphireh
ninuska_ Skrevet 24. april 2012 #1338 Skrevet 24. april 2012 (endret) Jeg bestilte ut fra H&M størrelser. Der er en XS 34, S 36 osv. Det endrer jo ikke det, at de er mindre, når han har skrevet S som i utgangspunktet er XS. Hadde det vært et ukjent merke, ja, greit, men det er H&M det er snakk om. Ja, jeg forstår at han har skrevet det med at man skal ignorere merkelappen som følger med, men jeg trodde en S er en S. Jeg vil jo bytte størrelse - altså, jeg vil ha den størrelsen som opprinnelig er S (nemlig hans M). Jeg sammenlignet dem med H&M sizechart hvor kjole er fra. Han innså tydeligvis at han har gjort feil i forhold til H&M når jeg forklarte for han la seg flat med en gang. Jeg vil jo bytte også selv om jeg må betale porto, men han virket som om han ikke var interessert i det i det hele tatt. Endret 24. april 2012 av ninuska_
ninuska_ Skrevet 24. april 2012 #1339 Skrevet 24. april 2012 Zaphireh - kjøpte du ikke tre kjoler? Eller husker jeg feil
Chord Skrevet 24. april 2012 #1340 Skrevet 24. april 2012 Denne kjolen (i whites) var helt nydelig! Deilig i stoffet, og to lag, så den er kun gjennomsiktig nederst og ved ermene. Ble levert med belte i strikk med sløyfe på. Litt kjip i midjen, så man burde bruke belte til - da er den helt fantastisk! It's a keeper! Oj, jeg har faktisk bestilt et annet belte til denne kjolen, for jeg trodde ikke at det fulgte med et belte. Sånn går det når man ikke leser beskrivelsen. Og jeg ser jo nå at det står med store bokstaver, så jeg må jo ha vært blind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå