Ixnay Skrevet 24. april 2012 #1341 Skrevet 24. april 2012 Denne kjolen (i whites) var helt nydelig! Deilig i stoffet, og to lag, så den er kun gjennomsiktig nederst og ved ermene. Ble levert med belte i strikk med sløyfe på. Litt kjip i midjen, så man burde bruke belte til - da er den helt fantastisk! It's a keeper! Hvordan var lengden? jeg er ganske sikker på at den blir for lang for meg Forøvrig som kom tingene ganske fort da Er jo ikke lenge siden du bestilte mener jeg å huske..
mlilja Skrevet 24. april 2012 #1342 Skrevet 24. april 2012 Fikk pakke fra "eBay" i dag, og tenkte å legge igjen litt info om kjolene, siden mange var interessert i de. Denne kjolen var litt kjip i stoffet, men den var veldig søt. Overdelen var veldig fin, mens skjørtet er litt kjipt. Kan nok bli mye finere med underskjørt! Denne kjolen (i whites) var helt nydelig! Deilig i stoffet, og to lag, så den er kun gjennomsiktig nederst og ved ermene. Ble levert med belte i strikk med sløyfe på. Litt kjip i midjen, så man burde bruke belte til - da er den helt fantastisk! It's a keeper! Jeg er en 32/34 og alt passet helt perfekt, men de har stretch i midjen så man har litt å gå på. Kjøpte også et par av disse beltene, og de var kjempesøte. God stretch og pene blomster. Jeg har også kjøpt den kjolen du kjøpte i whites, bare i rosa. Var litt skeptisk, men etter det du forteller så er den jo flott! Gleder meg til jeg får min Har litt lyst på en i lilla.. Det beltet kjøpte jeg også, tror du det passer fint til kjolen?
Gjest Misteltein Skrevet 24. april 2012 #1343 Skrevet 24. april 2012 Jeg kunne tenkt meg å følge meg her. Jeg har nettopp registrert meg for å kjøpe en kameralader. 25 kr inkludert sendingen! Haha! Det er en pris du aldri hadde betalt i Norge for samme! Fornøyd, yes, da! Hvis noen har tips om noen fine smykker, interiør, sminke, ting til barn (tøfler, matboks, termoser osv), så si i fra!
FantasDick Skrevet 24. april 2012 #1344 Skrevet 24. april 2012 Zaphireh - kjøpte du ikke tre kjoler? Eller husker jeg feil Nei, bare to. Det er kanskje ikke lov med kjøp og salg her, så bare rediger meg nå, men om du ikke får en løsning meg selgeren angående den H&M-kjolen, så kunne jeg veldig gjerne tenke meg den i XS.. Oj, jeg har faktisk bestilt et annet belte til denne kjolen, for jeg trodde ikke at det fulgte med et belte. Sånn går det når man ikke leser beskrivelsen. Og jeg ser jo nå at det står med store bokstaver, så jeg må jo ha vært blind Jeg var heller ikke klar over at den ble levert med belte, så jeg kjøpte også de to beltene for å matche med kjolen. Beltet er sort, forresten. Hvordan var lengden? jeg er ganske sikker på at den blir for lang for meg Forøvrig som kom tingene ganske fort da Er jo ikke lenge siden du bestilte mener jeg å huske.. Jeg er 164 cm, og kjolen rekker meg 15 cm over knærne. Liggende flatt er den 81 cm fra skulderen. Og ja, pakkene kom overraskende raskt, så jeg er fornøyd! Jeg har også kjøpt den kjolen du kjøpte i whites, bare i rosa. Var litt skeptisk, men etter det du forteller så er den jo flott! Gleder meg til jeg får min Har litt lyst på en i lilla.. Det beltet kjøpte jeg også, tror du det passer fint til kjolen? Den var jo kjempebillig, så jeg synes den er fantastisk - ikke skuffet i det hele tatt! Har lyst på den i lilla (var det jeg egentlig skulle bestille, men glemte å endre..). De beltene passet kjempefint til kjolen!
Ixnay Skrevet 24. april 2012 #1345 Skrevet 24. april 2012 (endret) Hmm kanskje det går, den var jo ikke akkurat dyr, jeg gjør et forsøk Håper den passer!! *krysser fingrene* Da er den bestillt og betalt i lilla Endret 24. april 2012 av Ixnay
Gjest Misteltein Skrevet 24. april 2012 #1346 Skrevet 24. april 2012 Unnskyld at jeg spør, men US $13.50, hva blir det i norske kroner? Jeg fant plutselig denne som jeg ble litt smålig forelska i!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1347 Skrevet 24. april 2012 Hmm kanskje det går, den var jo ikke akkurat dyr, jeg gjør et forsøk Håper den passer!! *krysser fingrene* Jeg er også litt lavere enn standard, så jeg håper egentlig at den blir noen cm lengre da jeg syns den er litt for kort.
Gjest padawan Skrevet 24. april 2012 #1348 Skrevet 24. april 2012 Unnskyld at jeg spør, men US $13.50, hva blir det i norske kroner? litt under 80 kroner.
Miah Skrevet 24. april 2012 #1349 Skrevet 24. april 2012 Jeg bestilte ut fra H&M størrelser. Der er en XS 34, S 36 osv. Det endrer jo ikke det, at de er mindre, når han har skrevet S som i utgangspunktet er XS. Hadde det vært et ukjent merke, ja, greit, men det er H&M det er snakk om. Ja, jeg forstår at han har skrevet det med at man skal ignorere merkelappen som følger med, men jeg trodde en S er en S. Jeg vil jo bytte størrelse - altså, jeg vil ha den størrelsen som opprinnelig er S (nemlig hans M). Jeg sammenlignet dem med H&M sizechart hvor kjole er fra. Han innså tydeligvis at han har gjort feil i forhold til H&M når jeg forklarte for han la seg flat med en gang. Jeg vil jo bytte også selv om jeg må betale porto, men han virket som om han ikke var interessert i det i det hele tatt. Har sett i annonsen, og det står virkelig ikke at kjolen er fra H&M. Tror nok det bare er en kopi, og da gjelder ikke H&M størrelser. Tror egentlig ikke det er selgeren som har gjort noe feil her, er alltid lurt å måle.
Gjest Misteltein Skrevet 24. april 2012 #1350 Skrevet 24. april 2012 litt under 80 kroner. Tusen takk for svar!
mlilja Skrevet 24. april 2012 #1351 Skrevet 24. april 2012 Jeg er 164 cm, og kjolen rekker meg 15 cm over knærne. Liggende flatt er den 81 cm fra skulderen. Den var jo kjempebillig, så jeg synes den er fantastisk - ikke skuffet i det hele tatt! Har lyst på den i lilla (var det jeg egentlig skulle bestille, men glemte å endre..). De beltene passet kjempefint til kjolen! Jeg er omtrent lik i størrelsen som deg, 32/34, bare litt kortere. Så da tipper jeg den passer meg ganske bra også Tror faktisk jeg bestiller en i lilla også, de var ihvertfall nydelige på bildene! Hvilke anledninger skal du bruke den i?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1352 Skrevet 24. april 2012 Unnskyld at jeg spør, men US $13.50, hva blir det i norske kroner? Jeg fant plutselig denne som jeg ble litt smålig forelska i! Em.. Seriøst, klarer du ikke å regne det ut selv noen lunde iallfall? Min lenke 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1353 Skrevet 24. april 2012 Jeg er omtrent lik i størrelsen som deg, 32/34, bare litt kortere. Så da tipper jeg den passer meg ganske bra også Tror faktisk jeg bestiller en i lilla også, de var ihvertfall nydelige på bildene! Hvilke anledninger skal du bruke den i? Jeg vet du ikke spør meg, men jeg håper jeg kan bruke den lilla i bryllup i Thailand der dresskoden er pent og sommerslig.
Gjest Misteltein Skrevet 24. april 2012 #1354 Skrevet 24. april 2012 Em.. Seriøst, klarer du ikke å regne det ut selv noen lunde iallfall? Min lenke Jeg hadde ikke noe sats, og regne med, sinnataggen! Men tusen takk for kalkulatoren! 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1355 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde ikke noe sats, og regne med, sinnataggen! Men tusen takk for kalkulatoren! Amerikansk, britisk og euro er valuta som er allmennkunnskap som alle burde kunne sånn ca. 8
Gjest padawan Skrevet 24. april 2012 #1356 Skrevet 24. april 2012 Amerikansk, britisk og euro er valuta som er allmennkunnskap som alle burde kunne sånn ca. er oppgulp alt du har å bidra med i tråden?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1357 Skrevet 24. april 2012 er oppgulp alt du har å bidra med i tråden? Nix, har skrevet de fleste andre innleggene av AB på de siste 10 sidene.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1358 Skrevet 24. april 2012 Har så lyst til å kjøpe noe til min kjæreste. En kjekk mann på 25 år. Hva pleier dere å handle til mannen deres på ebay?
jie-jie Skrevet 24. april 2012 #1359 Skrevet 24. april 2012 Har så lyst til å kjøpe noe til min kjæreste. En kjekk mann på 25 år. Hva pleier dere å handle til mannen deres på ebay? Klær, for eksempel. Koster jo tusenvis av kroner for et nytt antrekk til mann her i norge.
LeaMichele Skrevet 24. april 2012 #1360 Skrevet 24. april 2012 Har så lyst til å kjøpe noe til min kjæreste. En kjekk mann på 25 år. Hva pleier dere å handle til mannen deres på ebay? Ting til hobbyen hans!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå