hekta Skrevet 30. april 2012 #1441 Skrevet 30. april 2012 Kan eg ikkje bruke ebay.com-kontoen min på ebay.co.uk?
Gjest Swarovski Skrevet 30. april 2012 #1443 Skrevet 30. april 2012 Huff. Jeg burde visst at jeg aldri burde lest denne tråden. Jeg har kjøpt altfor mye unødvendig og "nødvendig" stæsj i helga. Kjole Kjole Rosebelte Perle hårbøyle Ring-beholder Nyx slide on pencil eye liner hår blomst Refill reise farfymeflaske Skjerf Litt lengre skjerf "pashmina" skjerf Skjerf med stjernemønster Enda et skjerf :gjeiper: Tom eyeskygge palett, magnetisk. Hår dings Hårbøyle perler og krystaller Hårpyntedingser øredobbstativ Veske "Kjole som jeg kan gjør om til mange kjoler" Huff, ble mye det gitt... Men gleder meg til å hente post de neste ukene da 2
Dakia Skrevet 30. april 2012 #1444 Skrevet 30. april 2012 Huff. Jeg burde visst at jeg aldri burde lest denne tråden. Jeg har kjøpt altfor mye unødvendig og "nødvendig" stæsj i helga. Huff, ble mye det gitt... Men gleder meg til å hente post de neste ukene da Likte stilen din!!
Gjest Swarovski Skrevet 30. april 2012 #1445 Skrevet 30. april 2012 Likte stilen din!! Takk! Denne tråden har absolutt vært nyttig for å finne ting jeg liker 1
pinar Skrevet 30. april 2012 #1446 Skrevet 30. april 2012 Slo til med denne galaxy tie dye toppen og.
Ixnay Skrevet 1. mai 2012 #1447 Skrevet 1. mai 2012 Takk! Denne tråden har absolutt vært nyttig for å finne ting jeg liker Signerer på denne.. men pengene flyr når man leser i denne tråden Men du har kjøpt veldig masse fint! Et tips med skjerfene. Har du kjøpt noen mørke så legg dem i vann før du bruker dem. Glemte det med et svart skjerf jeg kjøpte og den lyse genseren jeg hadde på meg var helt svart. Det gikk heldigvis bort i vask. La skjerfet i vann når jeg kom hjem, og det ble virkelig svart. Men skjerfet var like fint etterpå, og farget ikke mer. 1
Mrs.Shadows Skrevet 1. mai 2012 #1448 Skrevet 1. mai 2012 Beskyttelse til min nye HTC one S som snart kommer i posten!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1449 Skrevet 1. mai 2012 Tror dere det er trygt å kjøpe skinnjakke på ebay? Jeg tenker at det må gå bra ettersom de skinnjakkene man kjøper i Norge som regel er laget i Kina eller slike land uansett, så kvaliteten kan ikke være så mye dårligere enn det vi er vandt med?
Sunshine Skrevet 1. mai 2012 #1451 Skrevet 1. mai 2012 Tror dere det er trygt å kjøpe skinnjakke på ebay? Jeg tenker at det må gå bra ettersom de skinnjakkene man kjøper i Norge som regel er laget i Kina eller slike land uansett, så kvaliteten kan ikke være så mye dårligere enn det vi er vandt med? Sannsynligheten for at det ikke er skinn er jo relativt stor da.... 1
Gjest Swarovski Skrevet 1. mai 2012 #1452 Skrevet 1. mai 2012 Signerer på denne.. men pengene flyr når man leser i denne tråden Men du har kjøpt veldig masse fint! Et tips med skjerfene. Har du kjøpt noen mørke så legg dem i vann før du bruker dem. Glemte det med et svart skjerf jeg kjøpte og den lyse genseren jeg hadde på meg var helt svart. Det gikk heldigvis bort i vask. La skjerfet i vann når jeg kom hjem, og det ble virkelig svart. Men skjerfet var like fint etterpå, og farget ikke mer. Såpass med farge ja. Takk for tipset, skal huske på det når jeg får de. Og ja, pengene flyr ja. Burde hatt en advarsel i tittelen, denne tråden her. 1
pinar Skrevet 1. mai 2012 #1453 Skrevet 1. mai 2012 Sannsynligheten for at det ikke er skinn er jo relativt stor da.... Det pleier jo å stå om det er ekte eller ikke da
katyperry Skrevet 1. mai 2012 #1454 Skrevet 1. mai 2012 Noen som vet hvordan størrelsene på denne kjolen er? Selv om man følger målene de har lagt ut hender det jo at størrelsene ikke stemmer. Kjole
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1455 Skrevet 1. mai 2012 Mente falsk skinnjakke, og det står også at den er falsk
Puserjenta Skrevet 1. mai 2012 #1456 Skrevet 1. mai 2012 Noen som vet hvordan størrelsene på denne kjolen er? Selv om man følger målene de har lagt ut hender det jo at størrelsene ikke stemmer. Kjole Har du lest teksten i det hele tatt da?? 1
Sunshine Skrevet 1. mai 2012 #1457 Skrevet 1. mai 2012 Det pleier jo å stå om det er ekte eller ikke da Det meste som selges fra Kina selges som ekte okke som, til og med i Kina.
pinar Skrevet 1. mai 2012 #1458 Skrevet 1. mai 2012 Det meste som selges fra Kina selges som ekte okke som, til og med i Kina. Åja. De fleste annonsene jeg har sett fra Kina om skinnjakker har det stått at det er uekte
Sunshine Skrevet 1. mai 2012 #1459 Skrevet 1. mai 2012 Åja. De fleste annonsene jeg har sett fra Kina om skinnjakker har det stått at det er uekte Ja det er fullt mulig, det er bare at det er innmari mange som selger fake merker, fake skinn, fake ditt og fake datt. Så om det ikke står at det er fake, er det lett å tro at det er ekte.
katyperry Skrevet 1. mai 2012 #1460 Skrevet 1. mai 2012 Har du lest teksten i det hele tatt da?? Ikke sånn veldig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå