Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal til london i mai, så da måtte jeg jo ha meg en baggasje vekt sånn at jeg begrenser shoppinga litt :P

Er du klar over at den vekten koster 300 kroner pluss frakt? Og at nøyaktig samme vekt selges i nyeste nummer av Nytt og nyttig til 129 kroner? Se her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du klar over at den vekten koster 300 kroner pluss frakt? Og at nøyaktig samme vekt selges i nyeste nummer av Nytt og nyttig til 129 kroner? Se her!

vel, jeg betalte ca 7 dollar for den.

Skrevet

Ok, jeg så bare prisen på linken du sendte. Av og til blir jeg sjokkert over hvor mye ting koster fra USA og tenkte at nå var det på tide å si noe. Dessuten ville jeg poengtere at man kan kjøpe "morsomme" og nyttige ting på norske nettsider også, til en relativt billig penge. Men det er flott at du kjøpte det enda billigere :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hvorfor legger du ved en link på en vekt som koster 52dollar da? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Er det noen som har kjøpt mascara på ebay? Er det trygt selv om den ikke kommer i originalpakningen? :)

Skrevet

Hvorfor legger du ved en link på en vekt som koster 52dollar da? :klo:

jeg la ved link fra den jeg kjøpte. om de har forandra noe etterpå, det kan ikke jeg styre. jeg betalte ihvertfall 7 dollar!

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

jeg la ved link fra den jeg kjøpte. om de har forandra noe etterpå, det kan ikke jeg styre. jeg betalte ihvertfall 7 dollar!

Ah,ok :)

Skrevet

Det har jeg sett de har gjort mange ganger. Jeg lurer på om det er for å lure andre til å betale mer enn de ellers hadde gjort?

Skrevet

Er det noen som har kjøpt mascara på ebay? Er det trygt selv om den ikke kommer i originalpakningen? :)

Jupp :) Jeg kjøpte denne for litt siden, og den fungerer kjempebra. Det er en test da, ikke innpakket eller noe, men det informerer de jo om. Og den er fremdeles ubrukt og feilfri :)

Skrevet

De gangene jeg har kjøpt mascara på ebay har den kommet i samme forpakning som de jeg har kjøpt i butikker ellers.

Skrevet

Ny lader til nikon D5100, og massemasse smykker og ringer :rodmer:

Gjest boblebrus
Skrevet

I påsken fikk jeg dennekjolen (noen her som sa jeg skulle fortelle hvordan den var når jeg fikk den). Og den var faktisk overraskende fin! Satt pent på, behagelig stoff. En løs tråd på silkebåndet som fulgte med, men ingen stor krise.

Har ikke kjøpt noe i det siste på ebay, får vente til lønningsdag nå og se om jeg finner noe mer :ler:

Skrevet

I påsken fikk jeg dennekjolen (noen her som sa jeg skulle fortelle hvordan den var når jeg fikk den). Og den var faktisk overraskende fin! Satt pent på, behagelig stoff. En løs tråd på silkebåndet som fulgte med, men ingen stor krise.

Har ikke kjøpt noe i det siste på ebay, får vente til lønningsdag nå og se om jeg finner noe mer :ler:

Så bra! (Det var jeg som ville ha tilbakemelding. :) )

Er stoffet tynt, eller skjuler det litt skavanker?

Gjest boblebrus
Skrevet

Så bra! (Det var jeg som ville ha tilbakemelding. :) )

Er stoffet tynt, eller skjuler det litt skavanker?

Stoffet er forholdsvis tynt. Har påsydd underskjørt under og er ganske stretchy. Skjuler nok ikke alle skavanker da kjolen er ettersittende øverst, men nederste del (fra under puppene og ned) er løst og ledig, og dekker iallefall over mesteparten av mine skavanker på mage og lår :ler:

Gjest Hannee
Skrevet

Stoffet er forholdsvis tynt. Har påsydd underskjørt under og er ganske stretchy. Skjuler nok ikke alle skavanker da kjolen er ettersittende øverst, men nederste del (fra under puppene og ned) er løst og ledig, og dekker iallefall over mesteparten av mine skavanker på mage og lår :ler:

Kan du legge ut et bilde? Får lyst på den kjolen selv, men lurer på hvordan den egentlig ser ut.

Skrevet

Kjolen var nydelig, bare synd jeg er så kort, hvis ikke hadde den endt i handlekurven ;)

Skrevet

Åååååå, nå fikk du meg til å bestille to av de beltene, i sort og beige! De var så fiiiiiiine! Og ikke minst BILLIGE! Har også lyst på den ene kjolen, men er redd den er for liten.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...