Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noe for over en mnd siden, og i går sendte de en ny. Men i dag fikk jeg den. Hva gjør jeg? Det var feil farge da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte hdmi adapter til samsung note igår.

Sist kjøpte jeg usb eksternt lydkort til hodetelefonene, tok 2-3 uker før jeg fikk det, så spent på hvor lang tid det tar nå :)

Skrevet

Maxi-kjole

Skal i bryllup i sommer hvor man skal kle seg etter det man syns man kler best :)

Skrevet

2 av denne. En til lillebror og en til meg!

Iphoneholder

Kjøpte du ikke en til søsteren din også?

Skrevet

Ingen her inne som kan hjelpe meg? Siden det tok så langtid uten at jeg mottok noen vare,så sendte selger meg en ny her om dagen som jeg venter på. Men dagen etter så fikk jeg den allikevel, dog i en annen farge enn den jeg bestillte..

Hva skal jeg gjøre, kontakte selger? Å sende denne varen tilbake helt til Kina blir jo dyrt

Skrevet

Ingen her inne som kan hjelpe meg? Siden det tok så langtid uten at jeg mottok noen vare,så sendte selger meg en ny her om dagen som jeg venter på. Men dagen etter så fikk jeg den allikevel, dog i en annen farge enn den jeg bestillte..

Hva skal jeg gjøre, kontakte selger? Å sende denne varen tilbake helt til Kina blir jo dyrt

Det samme skjedde med meg nå nettopp, bare at jeg fikk tilbake pengene og varen kom senere. Jeg beholdt begge deler da det bare var snakk om 6 kroner.

• Liker 2
Skrevet

Kjøpte du ikke en til søsteren din også?

Nei... :sjenert:

Skrevet

Litt diverse metallpynt til å bruke på scrapbooking. Ellers har jeg kjøpt Trash Pack til ungene (små grønne søplebøtter med figurer i).

Det var vel det siste jeg kjøpte.

AnonymBruker
Gjest Daenerys
Skrevet

Den første selgeren har færre salg, men gratis shipping, og færre strips, bare 14. Den andre selgeren er tryggere pga flere salg, har 20 strips, men det koster 3.87 dollar å sende til Norge :) Og har solgt MANGE av samme produkt. Jeg ville faktisk gått for den siste.

AnonymBruker
Skrevet

Den første selgeren har færre salg, men gratis shipping, og færre strips, bare 14. Den andre selgeren er tryggere pga flere salg, har 20 strips, men det koster 3.87 dollar å sende til Norge :) Og har solgt MANGE av samme produkt. Jeg ville faktisk gått for den siste.

Tusen takk for svar, da tar jeg den siste! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting: når man kjøper flere billige ting hver for seg, som koster under 200 nok alene, men kanskje 400 tilsammen, må man da betale toll? For disse kommer jo sikkert ikke i samme pakke uansett, da de ikke er fra samme selger.

Gjest Chevy
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting: når man kjøper flere billige ting hver for seg, som koster under 200 nok alene, men kanskje 400 tilsammen, må man da betale toll? For disse kommer jo sikkert ikke i samme pakke uansett, da de ikke er fra samme selger.

Nei det slipper du :) når du bestiller fra forskjellige selgere under 200 kr fra hver så bare ser du på de kjøpene som helt uavhengige av hverandre. For det er de:)

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å velge mellom to jakker her? Greier ikke å bestemme meg.

Denne

eller denne

?

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å velge mellom to jakker her? Greier ikke å bestemme meg.

Denne

eller denne

?

Nr.2 :)

Skrevet

baggasjevekt

skal til london i mai, så da måtte jeg jo ha meg en baggasje vekt sånn at jeg begrenser shoppinga litt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...