Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått handlet litt

*

2a1m:

Det er bedre om du linker til selve annonsen i stedet for bildet, så flere kan kjøpe om de får lyst til det :) Søte sko!

• Liker 1
Skrevet

Funker den? :)

Haha, nei, absolutt ikke! Jeg har ikke prøvd de sånn i skikkelig, men de gnager under armene og holder absolutt ikke ryggen rak. Kanskje de skal gjøre vondt for å minne deg på å rette deg opp...

Gjest Chevy
Skrevet

Haha, nei, absolutt ikke! Jeg har ikke prøvd de sånn i skikkelig, men de gnager under armene og holder absolutt ikke ryggen rak. Kanskje de skal gjøre vondt for å minne deg på å rette deg opp...

Jeg bestilten den også, fikk den idag. Tror ikke den virker slik den skal:P

Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje bare meg, men jeg synes de virker utrolig praktiske under tynne kjoler og lignende :sjenert: Kanskje ikke akkurat den med pels på men :fnise:

Veldig praktisk når man skal ta solarium i alle fall :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det siste jeg kjøpte var en t-skjorte og en veggklokke.

Begge deler med Justin Bieber på til min datter. Hun venter nå spent på posten hver dag.

Skrevet

Kineserne er så sinnsykt trege på å sende :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke linke ved et bilde og skrive vedsiden hva dere handler så man slipper å åpne alle lenkene... er jo ikke alt som er av interesse... :)

• Liker 2
Skrevet

jeg bestilte noe til iphonen min for over en måned siden så jeg sendte mail å spurt om de viste hvor langt den hadde kommet. da fikk jeg til svar at de hadde tatt kontakt med posten men fikk ikke svar. de spør nå om de skal sende ny eller få tilbake pengene. hva burde jeg gjøre`? er min første gang noe blir borte så takk for alle råd!:)

Skrevet

Det bestemmer du jo selv. er dette noe du virkelig trenger, eller var det bare no pjus på impuls kjøp som koster noen dollar?

Uansett, jeg pleier å si de skal sende ny :)

Skrevet (endret)

jeg bestilte noe til iphonen min for over en måned siden så jeg sendte mail å spurt om de viste hvor langt den hadde kommet. da fikk jeg til svar at de hadde tatt kontakt med posten men fikk ikke svar. de spør nå om de skal sende ny eller få tilbake pengene. hva burde jeg gjøre`? er min første gang noe blir borte så takk for alle råd!:)

Hvor bestilte du fra? I det siste har det tatt godt over 1,5 mnd for å få noen ting fra Hong kong / China hos meg. Ventet nesten to mnd på øredobber. Mens laderen min til mobilen kom på 2 uker. Det trenger ikke bety at det har blitt borte i posten :)

Jeg kjøpte "penner" til iPhone. 5 stk!

Endret av ninuska_
Skrevet

Hvor bestilte du fra? I det siste har det tatt godt over 1,5 mnd for å få noen ting fra Hong kong / China hos meg. Ventet nesten to mnd på øredobber. Mens laderen min til mobilen kom på 2 uker. Det trenger ikke bety at det har blitt borte i posten :)

Jeg kjøpte "penner" til iPhone. 5 stk!

bestilte fra hong kong jeg også. de som hadde snakket med postkontoret å de sa den var borte. Jeg kjøpte screen protector til iphone:) godt mulig de kommer uansett da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...