Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Så det er altså sånn at om et produkt merkes som gave så slipper man unna fortolling og moms uansett hvilken pris produktet har?

Videoannonse
Annonse
Gjest Misteltein
Skrevet

Så det er altså sånn at om et produkt merkes som gave så slipper man unna fortolling og moms uansett hvilken pris produktet har?

Under 1000 kroner, tror jeg.

Skrevet

Tror man skal være litt forsiktig med å stole blindt på det, for de har merket pakker til meg fra Strawberrynet med gift og jeg har allivel måttet betale fortolling. Tror kanskje de gjennomskuer denne litt, også kommer det vel litt ann på hvem som er på jobb den dagen.

Vet ikke hvilke kritererier de bruker for å slippe gjennom pakker som gift jeg..

Skrevet

Så kul! Er du fornøyd? Jeg antar det pga smilet ditt hehe.

Ja :) Det var ikke lite (som det ofte er), og bein og armer henger og slenger :D Jeg syns det er et kult smykke :)

Har det i sølv, forresten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dette i sølv. Fin størrelse på den, langt kjede, armer/bein slenger og den blinger fint. Love it!

Skrevet

Så bra, da høres det ut som jeg bør gå for et. Tenker bronse varianten, jeg kler ikke sølv. Bestilte globus smykket da. Det kostet hele 12 kr.

Skrevet

Tror man skal være litt forsiktig med å stole blindt på det, for de har merket pakker til meg fra Strawberrynet med gift og jeg har allivel måttet betale fortolling. Tror kanskje de gjennomskuer denne litt, også kommer det vel litt ann på hvem som er på jobb den dagen.

Vet ikke hvilke kritererier de bruker for å slippe gjennom pakker som gift jeg..

Hei!

Tror at det er 1000 kr som "gave" fra privatperson. Og 200 kr i verdi fra en bedrift.

Skrevet

Åå skulle ønske det ikke var lov med sånne snipertjenester jeg.

Har du mistet produkter til snipere? Jeg har opplevd det flere ganger og til slutt bestemte jeg meg for å bruke snipertjeneste selv, if you cant beat them join them. ;)

Det er ikkeno skummelt altså og den tjenesten jeg bruker er helt gratis også. Men selv om du legger inn et sniperbud så må maksbudet ditt være høyt ellers kan du bli outsniped av andre med sniperbud.

Skrevet

Når dere bestiller varer som koster over 200kr, spør dere da om selgeren kan skrive på en annen pris eller betaler dere toll og moms med god samvittighet? Lurer bare på hvordan dere gjør det.. selv har jeg ikke turt å bestille noe som koster over 200kr enda... :sjenert:

Jeg pleier ikke å spør om det, syns det er litt frekt å spør om... :sjenert: Noen ganger har selger selv merket pakken som gave, andre ganger går pakken gjennom uten å fortolles selv om selger har merket varen med trade/commerce ( har opplevd det siste flere ganger).

Skrevet

Dersom de ser at pakken kommer fra firma skjønner de jo at det ikke er gave, så da kan den være merket i alle bauer og kanter uten at det hjelper.

Det må være fra privatperson til privatperson.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det reinsdyrarmbåndet. Det var skikkelig fint! :jepp:

Så bra! Er dte veldig stort? Jeg har tynne tynne håndledd så litt redd for at det skal være for stort, men da gir jeg det bare bort.

Skrevet

Fikk disse skolissene idag. Veldig fine.

AnonymBruker
Skrevet

bb cream prøve dekker godt, ok farge, men ble forferdelig blank. må ha pudder over.

turban absorberer overhodet ikke vann men kjekt å ha over håret mens jeg tørker resten av kroppen.

rumpeinnlegg satt perfekt på rumpa, men litt stram i strikken.

bb cream meget fornøyd men må også her ha pudder over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...