Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra! Er dte veldig stort? Jeg har tynne tynne håndledd så litt redd for at det skal være for stort, men da gir jeg det bare bort.

Når jeg kjøpte det så sto det mål på hvor langt det var. Jeg målte håndleddet mitt og da hadde jeg kanskje 0,5 cm å gå på, og da armbåndet kom så passet det akkurat!

Så målene som sto der da jeg kjøpte stemte ganske på millimeteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny service disktil kaffemaskinen siden jeg har mistet min. Igjen...

Skrevet

Når jeg kjøpte det så sto det mål på hvor langt det var. Jeg målte håndleddet mitt og da hadde jeg kanskje 0,5 cm å gå på, og da armbåndet kom så passet det akkurat!

Så målene som sto der da jeg kjøpte stemte ganske på millimeteren.

Jeg har ikke målebånd så gambler :)

Skrevet

Dette er det jeg har bestilt i det siste....

Har et par lange, men nå ønsket jeg meg et par korte Hunterstøvler, så nå er disse på tur:

Korte Hunters

Har også hørt mye bra om denne, og de hadde rett. En av de beste Mascaraen jeg noengang har hatt:

Estee Lauder Mascara

Gidder heller ikke kjøre til kjøpesentret, så bestiller heller såpe på nett:

Body Shop Såpe

Mulig dette bare blir en typisk "kjekt å ha" ting:

Raviolilager

...også er det viktig å være snill med fuglene :)

Meisbolleholder

Skrevet (endret)

Kjøp deg et på Ebay :P

Edit: jeg får aldri til smiley fra mobilen....

Endret av Forever :)
  • Liker 5
Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1337125022' post='10974054]

Kjøp deg et på Ebay :P

Edit: jeg får aldri til smiley fra mobilen....

Skrevet

Nå har jeg fått to av slipsene.

Dette:

http://www.ebay.com/itm/221014976468?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

og dette:

http://www.ebay.com/itm/261001320979?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Det siste har veldig blasse farger, men er litt kult likevel. Kvaliteten er litt sånn tja, men de ser ok ut. De er myke og tydelig laget av polyester, men nå har ikke jeg noe særlig peiling på slips så jeg er ikke helt sikker på hvordan de skal være. Kvalitetsslips er stivere men jeg tror ikke jeg hadde sett forskjell på avstand. Som sagt, jeg har ikke veldig peiling. :vetikke:

Skrevet

Skin 79 VIP Gold collection super plus bb cream (puh!) - DØDSFORNØYD! Hadde ikke trodd at jeg skulle hive meg på denne trenden, men jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det. Den dekker akkurat passe (og man kan bygge den opp), fukter og huden min blir rett og slett dødsfin.

(Anbefaler forresten å se her for å finne den typen som passer best for din hud)

Skrevet

Skin 79 VIP Gold collection super plus bb cream (puh!) - DØDSFORNØYD! Hadde ikke trodd at jeg skulle hive meg på denne trenden, men jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det. Den dekker akkurat passe (og man kan bygge den opp), fukter og huden min blir rett og slett dødsfin.

(Anbefaler forresten å se her for å finne den typen som passer best for din hud)

Men se hva det står her

Produktene er kun ekte hvis de er kjøpt hos autoriserte forhandlere, og det står også at det ikke er noen autoriserte forhandlere på ebay :forvirret:

Skrevet

Hvis du har en linjal så kan du bruke en tråd til å måle håndleddet ditt og bare strekke ut tråden bortover linjalen etterpå. Hvis det ga noe mening... :P

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Det siste har veldig blasse farger, men er litt kult likevel. Kvaliteten er litt sånn tja, men de ser ok ut. De er myke og tydelig laget av polyester, men nå har ikke jeg noe særlig peiling på slips så jeg er ikke helt sikker på hvordan de skal være. Kvalitetsslips er stivere men jeg tror ikke jeg hadde sett forskjell på avstand. Som sagt, jeg har ikke veldig peiling. :vetikke:

Takk for tilbakemelding. En bør vel ikke ha for høye krav til kvalitet til den prisen men tror uansett jeg skal prøve meg med et par stykker.

Endret av padawan
Skrevet

Hvis du har en linjal så kan du bruke en tråd til å måle håndleddet ditt og bare strekke ut tråden bortover linjalen etterpå. Hvis det ga noe mening... :P

Haha så smarte dere er! Å så korttenkt jeg er!

AnonymBruker
Skrevet

Men se hva det står her

Produktene er kun ekte hvis de er kjøpt hos autoriserte forhandlere, og det står også at det ikke er noen autoriserte forhandlere på ebay :forvirret:

Men det gjelder nesten alle nettbutikker. Blush.no, blivakker.no, strawberrynet osv. Så man tar jo til en viss grad en sjanse :)

Skrevet (endret)

Takk for tilbakemelding. En bør vel ikke ha for høye krav til kvalitet til den prisen men tror uansett jeg skal prøve meg med et par stykker.

Det står 100% silk på dem, men jeg tror hva jeg vil om akkurat det. ;) Det står også Gucci og Burberry bakpå mine selv om det ikke stod det på salgsbildene.

Endret av Sunshine
Skrevet

Nye neglehjul

veldig spent, flytter om akkurat en mnd og hååååper de kommer frem til den tid.

Skrevet

Men se hva det står her

Så klaaarrtt sier de det. Det siste de vil er jo at privatpersoner videreselger produkter de har fått tak i. De vil jo at det skal gå via dem. Er jo også derfor det er noen ting vi ikke kan få lov å kjøpe i utenlandske nettbutikker, fordi de norske forhandlerne skal ha markedet her i Norge.

Skrevet

Ang. autoriserte forhandlere: det at de ikke er autoriserte forhandlere betyr ikke at det trenger å være fake. Mye er det på ebay, ja, men mye er ekte også. Det er jo mange som selger ekte hudpleie- og sminkeprodukter på ebay. Man tar en sjanse, men så lenge man er kritisk til selger og til produktet når det kommer i postkassen synes jeg det er greit. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...