Gjest Swarovski Skrevet 29. mai 2012 #1721 Skrevet 29. mai 2012 Jeg fikk denne rett før helgen og er kjempefornøyd.Siden jeg bare er 160 kom midjen akkurat der den skal være. Jeg ble litt skeptisk til stoffet jeg også for jeg var redd den skulle vise alt av bulker, men den vvar faktisk kjempefin på. Dessuten er den genial for oss med store bryster for den har god plass. (Jeg bruker F i BH og sliter veldig med å finne kjoler) Ja, den er ypperlig for litt større bryster. Jeg har 70H selv, så jeg må alltid ha ca 100cm i omkrets rundt bysten. Og dermed utgår mange av de søte kina-ebay kjolene Men denne funket veldig fint der. Jeg er riktignok ikke høyere enn 167 selv, men har muligens litt lang overkropp. Mulig derfor den ble litt rar i "livet". Forsåvidt funker den jo sikkert flott uten belte, evt med beltet bak frem, slik at en slipper å ha sløyfen fremme, rett under puppene :gjeiper: ----------------------- Og jeg setter også stor pris på omtalene her inne. Både fordi det er mye jeg finner ved hjelp av dere, samt jeg kan unngå de tingene som ikke ville funket for meg. Eller er generellt dårlig 1
ninuska_ Skrevet 29. mai 2012 #1722 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Nå har jeg også bestilt en sånn De koster vel 149-199 i butikken! Er det en link til buy-now? Finner kun til auksjoner av tingen Endret 29. mai 2012 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1723 Skrevet 29. mai 2012 De koster vel 149-199 i butikken! Er det en link til buy-now? Finner kun til auksjoner av tingen her er buy now her er mange buy now
ninuska_ Skrevet 29. mai 2012 #1724 Skrevet 29. mai 2012 her er buy now her er mange buy now Takk! Mulig det ikke kom opp når jeg søkte pga jeg er på mobil
Mynona Skrevet 29. mai 2012 #1725 Skrevet 29. mai 2012 her er buy now her er mange buy now De er smarte. Har en sånn selv Noen som vet hva de trekantene man kan feste i BH'en for at det skal se ut som man har på singlet i utringingen heter??
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2012 #1726 Skrevet 30. mai 2012 Plastkopper, papirtallerkener, servietter, muffinsformer og duk med Minnie på. Til 1-årsfeiringen. OMG, jeg fikk dette i postkassen 3 (!) dager etter at jeg hadde bestilt. Snakker om sørvis altså. Produktene er kjempefine også og den kombinerte shippingen er billig.
Sunshine Skrevet 30. mai 2012 #1727 Skrevet 30. mai 2012 Jeg kjøpte denne kjolen i går: http://www.ebay.com/itm/140746839959?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Jeg liker snittet, men er litt skeptisk til brystmålet. Resten ser riktig ut for meg, men brystmålet var da fryktelig lite eller? I tillegg vurderer jeg denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270750698251 Noen som har den som kan si noe på størrelsen?
halu Skrevet 30. mai 2012 #1728 Skrevet 30. mai 2012 (endret) jeg som bare skulle ha en ting... nydelige armbånd de er akkurat som på bildet. helt fine og kan brukes til alt. sminkekostertok lang tid før jeg fikk disse men de var helt greie og bruke og kan godt anbefales. ring Denne var mye mindre enn det ser ut som, den er tynnere og blir ødelagt bare du tar på den nesten. anbefales ikke. Rask shipping smykkesett Dette settet var helt likt bildet og det ser ikke ut som plastikk. Rask Shipping høretelefonerNesten ingen lyd i disse, selv om det er full lyd på f.eks pcen så er det veldig lav lyd i disse. ble også ødelagt etter 2-3 dager. Rask shipping smykke med klokke Veldig rask shipping og dette er mitt favorittsmykke. det er prikk lik bildet og er. Låsen spretter fort opp men tror kanskje det var min feil akkurat det. samsung case litt mørkere enn bildet viser men helt greit. skjerm beskyttelse samsung Veldig enkelt og få på og ingen bobler etter første forsøk. graveringspenn Rask shipping og den er veldig enkel i bruk.Det eneste minuset er at "tuppen" du graverer med spretter ut etter du har gravert lite og du må presse den inn før du fortsetter. smykke litt annen farge enn bildet viser. Det ser litt skittent ut men det er det ikke. trodde det skulle være litt lengre men alt i alt så kan dette fint anbefales. sminkesvamp Rask shipping, litt liten men den fungerer helt greit. navle piercing Litt vanskelig og få av kula men etter du får den av en gang er det lett og få den av de andre gangene. helt grei. Endret 30. mai 2012 av halu
jie-jie Skrevet 30. mai 2012 #1729 Skrevet 30. mai 2012 Kjøpte en hel haug med ting på ebay for tre uker siden. Det ble trekt penger, men nå i helga har pengene kommet inn på konto igjen og tingene er ikke sendt. Kjenner jeg blir sur..
Marikke Skrevet 30. mai 2012 #1731 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er forresten veldig fornøyd med disse: Solskjerm til bil De er store, sånn at de akkurat går innenfor karmene på vinduene på sidedørene bak. Sugekoppen fungerer fint. Den ene var litt krøllete da jeg fikk den, men jeg satte den bare på et speil her inne og satte den tilbake hver gang den falt ned, og det tok ikke lang tid før den hadde rettet seg ut og satt godt.
Gjest padawan Skrevet 31. mai 2012 #1732 Skrevet 31. mai 2012 har sett på en del slips og fy fasan så mye stygt det er.
Isis_ Skrevet 31. mai 2012 #1733 Skrevet 31. mai 2012 Kjøpte denne kjølende gel-maska for en uke siden.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1734 Skrevet 31. mai 2012 Kjøpte en hel haug med ting på ebay for tre uker siden. Det ble trekt penger, men nå i helga har pengene kommet inn på konto igjen og tingene er ikke sendt. Kjenner jeg blir sur.. Jøss, hvorfor det? :/
Gjest Skrevet 31. mai 2012 #1735 Skrevet 31. mai 2012 BB cream Nå har jeg fått og prøvd ut denne som så mange var fornøyd med.Jeg er IKKE fornøyd med den,passet absolutt ikke til hudtonen min.Huden ser gusten og litt grålig ut når jeg har på denne.Er mer fornøyd med BB-creamen fra Garnier som de selger i matbutikken faktisk.
jie-jie Skrevet 31. mai 2012 #1736 Skrevet 31. mai 2012 Jøss, hvorfor det? :/ Jeg vet rett og slett ikke. Har bestilt tingene igjen da, og har så klart sjekket at tingene ikke allerede er sendt. Skal skrive litt om de når jeg får de. Det var en god del. (;
Miah Skrevet 31. mai 2012 #1737 Skrevet 31. mai 2012 BB cream Nå har jeg fått og prøvd ut denne som så mange var fornøyd med.Jeg er IKKE fornøyd med den,passet absolutt ikke til hudtonen min.Huden ser gusten og litt grålig ut når jeg har på denne.Er mer fornøyd med BB-creamen fra Garnier som de selger i matbutikken faktisk. Har prøvd min også nå - men jeg elsker den! Den er jo selvsagt ikke veldig dekkende, men det liker ikke jeg, uansett om jeg har en del jeg burde dekke. Liker at den har SPF25. Ser ikke så bra ut akkurat når den er tatt på, men etter et par minutter blir den veldig fin på huden min. Slenger på litt bronzer etterpå, så blir det enda bedre.
pinar Skrevet 31. mai 2012 #1738 Skrevet 31. mai 2012 Har prøvd min også nå - men jeg elsker den! Den er jo selvsagt ikke veldig dekkende, men det liker ikke jeg, uansett om jeg har en del jeg burde dekke. Liker at den har SPF25. Ser ikke så bra ut akkurat når den er tatt på, men etter et par minutter blir den veldig fin på huden min. Slenger på litt bronzer etterpå, så blir det enda bedre. Sikkert dumt spørsmål, men er den finest til blek eller mørk hud?
Gjest Vena Cava Skrevet 31. mai 2012 #1739 Skrevet 31. mai 2012 Tarte lights Mascara og Mac sminkebørstesett veldig fornøyd med begge
Adalin Skrevet 31. mai 2012 #1740 Skrevet 31. mai 2012 (endret) De er smarte. Har en sånn selv Noen som vet hva de trekantene man kan feste i BH'en for at det skal se ut som man har på singlet i utringingen heter?? Er det noe slikt du mener? http://www.ebay.com/itm/6-Clip-Cleavage-Control-Strap-beige-white-black-each-color-2pcs-/130701468074?pt=US_CSA_WC_Intimates&hash=item1e6e6a21aa Edit: ser nå at jeg tydeligvis leste litt fort, og at jeg ikke har postet det du er ute etter. Endret 31. mai 2012 av facepalm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå