Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg fikk denne rett før helgen og er kjempefornøyd.Siden jeg bare er 160 kom midjen akkurat der den skal være. Jeg ble litt skeptisk til stoffet jeg også for jeg var redd den skulle vise alt av bulker, men den vvar faktisk kjempefin på. :) Dessuten er den genial for oss med store bryster for den har god plass. (Jeg bruker F i BH og sliter veldig med å finne kjoler)

Ja, den er ypperlig for litt større bryster. Jeg har 70H selv, så jeg må alltid ha ca 100cm i omkrets rundt bysten. Og dermed utgår mange av de søte kina-ebay kjolene :( Men denne funket veldig fint der. Jeg er riktignok ikke høyere enn 167 selv, men har muligens litt lang overkropp. Mulig derfor den ble litt rar i "livet". Forsåvidt funker den jo sikkert flott uten belte, evt med beltet bak frem, slik at en slipper å ha sløyfen fremme, rett under puppene :gjeiper:

-----------------------

Og jeg setter også stor pris på omtalene her inne. Både fordi det er mye jeg finner ved hjelp av dere, samt jeg kan unngå de tingene som ikke ville funket for meg. Eller er generellt dårlig ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har jeg også bestilt en sånn :jepp:

De koster vel 149-199 i butikken!

Er det en link til buy-now? Finner kun til auksjoner av tingen :)

Endret av ninuska_
Skrevet

De er smarte. Har en sånn selv :)

Noen som vet hva de trekantene man kan feste i BH'en for at det skal se ut som man har på singlet i utringingen heter??

Skrevet

Plastkopper, papirtallerkener, servietter, muffinsformer og duk med Minnie på. :rodmer: Til 1-årsfeiringen.

OMG, jeg fikk dette i postkassen 3 (!) dager etter at jeg hadde bestilt. Snakker om sørvis altså. Produktene er kjempefine også og den kombinerte shippingen er billig. :jepp:

Skrevet (endret)

jeg som bare skulle ha en ting...

nydelige armbånd de er akkurat som på bildet. helt fine og kan brukes til alt.

sminkekostertok lang tid før jeg fikk disse men de var helt greie og bruke og kan godt anbefales.

ring Denne var mye mindre enn det ser ut som, den er tynnere og blir ødelagt bare du tar på den nesten. anbefales ikke. Rask shipping

smykkesett Dette settet var helt likt bildet og det ser ikke ut som plastikk. Rask Shipping

høretelefonerNesten ingen lyd i disse, selv om det er full lyd på f.eks pcen så er det veldig lav lyd i disse. ble også ødelagt etter 2-3 dager. Rask shipping

smykke med klokke Veldig rask shipping og dette er mitt favorittsmykke. det er prikk lik bildet og er. Låsen spretter fort opp men tror kanskje det var min feil akkurat det. :jepp:

samsung case

litt mørkere enn bildet viser men helt greit.

skjerm beskyttelse samsung Veldig enkelt og få på og ingen bobler etter første forsøk.

graveringspenn Rask shipping og den er veldig enkel i bruk.Det eneste minuset er at "tuppen" du graverer med spretter ut etter du har gravert lite og du må presse den inn før du fortsetter.

smykke litt annen farge enn bildet viser. Det ser litt skittent ut men det er det ikke. trodde det skulle være litt lengre men alt i alt så kan dette fint anbefales.

sminkesvamp Rask shipping, litt liten men den fungerer helt greit.

navle piercing

Litt vanskelig og få av kula men etter du får den av en gang er det lett og få den av de andre gangene. helt grei. Endret av halu
Skrevet

Kjøpte en hel haug med ting på ebay for tre uker siden. Det ble trekt penger, men nå i helga har pengene kommet inn på konto igjen og tingene er ikke sendt. Kjenner jeg blir sur.. :sukk:

Skrevet

Jeg er forresten veldig fornøyd med disse:

Solskjerm til bil

De er store, sånn at de akkurat går innenfor karmene på vinduene på sidedørene bak. Sugekoppen fungerer fint. Den ene var litt krøllete da jeg fikk den, men jeg satte den bare på et speil her inne og satte den tilbake hver gang den falt ned, og det tok ikke lang tid før den hadde rettet seg ut og satt godt.

Gjest padawan
Skrevet

har sett på en del slips og fy fasan så mye stygt det er.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en hel haug med ting på ebay for tre uker siden. Det ble trekt penger, men nå i helga har pengene kommet inn på konto igjen og tingene er ikke sendt. Kjenner jeg blir sur.. :sukk:

Jøss, hvorfor det? :/

Skrevet

BB cream

Nå har jeg fått og prøvd ut denne som så mange var fornøyd med.Jeg er IKKE fornøyd med den,passet absolutt ikke til hudtonen min.Huden ser gusten og litt grålig ut når jeg har på denne.Er mer fornøyd med BB-creamen fra Garnier som de selger i matbutikken faktisk.

Skrevet

Jøss, hvorfor det? :/

Jeg vet rett og slett ikke. Har bestilt tingene igjen da, og har så klart sjekket at tingene ikke allerede er sendt. Skal skrive litt om de når jeg får de. Det var en god del. (;

Skrevet

BB cream

Nå har jeg fått og prøvd ut denne som så mange var fornøyd med.Jeg er IKKE fornøyd med den,passet absolutt ikke til hudtonen min.Huden ser gusten og litt grålig ut når jeg har på denne.Er mer fornøyd med BB-creamen fra Garnier som de selger i matbutikken faktisk.

Har prøvd min også nå - men jeg elsker den! Den er jo selvsagt ikke veldig dekkende, men det liker ikke jeg, uansett om jeg har en del jeg burde dekke. Liker at den har SPF25. Ser ikke så bra ut akkurat når den er tatt på, men etter et par minutter blir den veldig fin på huden min. :) Slenger på litt bronzer etterpå, så blir det enda bedre.

Skrevet

Har prøvd min også nå - men jeg elsker den! Den er jo selvsagt ikke veldig dekkende, men det liker ikke jeg, uansett om jeg har en del jeg burde dekke. Liker at den har SPF25. Ser ikke så bra ut akkurat når den er tatt på, men etter et par minutter blir den veldig fin på huden min. :) Slenger på litt bronzer etterpå, så blir det enda bedre.

Sikkert dumt spørsmål, men er den finest til blek eller mørk hud?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Tarte lights Mascara og Mac sminkebørstesett ;) veldig fornøyd med begge :)

Skrevet (endret)

De er smarte. Har en sånn selv :)

Noen som vet hva de trekantene man kan feste i BH'en for at det skal se ut som man har på singlet i utringingen heter??

Er det noe slikt du mener? :)

http://www.ebay.com/itm/6-Clip-Cleavage-Control-Strap-beige-white-black-each-color-2pcs-/130701468074?pt=US_CSA_WC_Intimates&hash=item1e6e6a21aa

Edit: ser nå at jeg tydeligvis leste litt fort, og at jeg ikke har postet det du er ute etter.

Endret av facepalm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...