Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men er den finest til blek eller mørk hud?

Tror egentlig den er finest til lysere hudtoner. Selve kremen er egentlig mørkere enn min egen hudtone, men den tilpasser seg (virker det som) etter et par minutter. Tror ærlig talt ikke at svarte eller andre med ganske mørk hud kunne ha brukt den.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
dette er den beste bbcream jeg har prøvd. shoppa masse av hu jenta her og alt tok 7-8 dager før jeg fikk i postkassa <3
AnonymBruker
Skrevet

De er smarte. Har en sånn selv :)

Noen som vet hva de trekantene man kan feste i BH'en for at det skal se ut som man har på singlet i utringingen heter??

Søk på camisole og modesty panel.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har fått nytt bankkort fordi det gamle gikk ut i mai, hvordan legger jeg inn det nye kortet på paypal? må jeg betale 15 kr og vente et par dager igjen eller er det ikke nødvendig? kan jeg kjøpe meg noe i dag når kortet gikk ut i går? hååper noen kan hjelpe meg :sjenert:

Gjest padawan
Skrevet

jeg har fått nytt bankkort fordi det gamle gikk ut i mai, hvordan legger jeg inn det nye kortet på paypal? må jeg betale 15 kr og vente et par dager igjen eller er det ikke nødvendig? kan jeg kjøpe meg noe i dag når kortet gikk ut i går? hååper noen kan hjelpe meg :sjenert:

Logg deg inn på Paypal -> Gå til arkfanen My account -> Trykk My money -> Ttykk på Change ved siden av Debit and credit cards så skal vel det være i boks.

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) Mamma ønsker seg etter jeg fortalte om sånne når det var så varmt i pinsen og hun ikke orket å ha på singlet under kjolen :)

Men den BB-kremen. Det står whitening på den. Bleker den huden?? Eller gjør den at du ser blekere ut??

nei den bleker ikke huden.

Skrevet

Fikk veldig lyst på en automatisk såpedispenser, men er redd den ikke virker. Noen som har kjøpt?

Fikk denne for et par dager siden og den fungerer akkurat som den skal. Det tok litt tid og utprøving før doseringen ble passelig. Har den stående ved siden av kjøkkenvasken og nå slipper jeg å legge igjen bakterier på såpepumpen hver gang jeg lager mat. Skal kjøpe en til badet også.

Gjest padawan
Skrevet

Syns denne skjorten ser fin ut, men er litt skeptisk til hvordan den ser ut på ordentlig..

Skrevet

Hvilken str kjøper man når man handler klær fra japan? har bomma et par ganger ser du ;) er en normal str 38 til vanlig, og forrige gang bestilte jeg en genser i str xl som var aaaltfor liten!! føler meg som en gigant jo.. :P

Skrevet

Hvilken str kjøper man når man handler klær fra japan? har bomma et par ganger ser du ;) er en normal str 38 til vanlig, og forrige gang bestilte jeg en genser i str xl som var aaaltfor liten!! føler meg som en gigant jo.. :P

Man må bare se på målene og drite i størrelser. Den der skal liksom tilsvare min størrelse men jeg er litt skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...