Chord Skrevet 1. juli 2012 #1841 Skrevet 1. juli 2012 Den var kjempefin! Kan jeg spørre hvor høy du er? Er redd den blir alt for lang til meg. Jeg er litt usikker, er vel en plass mellom 160 og 165 cm høy. Jeg var som skrevet også redd den skulle være for lang, men den kostet ikke så mye, så det hadde ikke vært et så stort tap om den ikke hadde passet
Cleopatra Skrevet 1. juli 2012 #1842 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Har lyst til å handle innpå ebay jeg også, men er litt engstelig for at jeg kan bli svindlet der Det er jo sååå mye fint innpå der som frister Endret 1. juli 2012 av SvampeLura
Kenzi Skrevet 1. juli 2012 #1843 Skrevet 1. juli 2012 Ok! Let me try again... Som sagt det var første gang jeg prøvde å legge med lenker Neglelakkfjerner Øyekrem Mobildeksel Neglefil i glass Ansiktskrem Har også lyst på aaaalt dette som dere har lagt ut linker til...det er nokså farlig å lese på denne tråden Parafyme-refill Kjole Kjole 2 Veske Veske 2 Antibac med duft Kåpe Kåpe 2 Veske 3 Kjole Den ultimate kjolen Boks/Eske ting Veske Øredobb organizer Sko Sko 2 Freya BH Det var sånn ca det akkurat nu! Men regner med at ønskelista kommer til å bli enda lenger iløpet av en kort stund Håper linkene funker denne gangen... 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1844 Skrevet 1. juli 2012 Jeg eeeelsker eBay, men synes det er veldig synd at det er så få som faktisk bryr seg med å prøve å endre tollgrensen. Tollgrensen ble satt i 1976, og har ikke fulgt endringen til samfunnet og den norske krone. http://www.facebook.com/groups/50876844378/ er blant annet en gruppe som jobber mot det (hadde før over 75 000 medlemmer, men pga. noe med gruppene på facebook er det bare rundt 250 som har fornyet på en måte), samtidig som flere av partiene (alle unntatt regjeringspartiene, faktisk) sagt at den bør og skulle vært endret. Jeg synes det er flaut at ingen jobber for å høyne den, og at vi finner oss i å betale masse i fortolling og merverdiavgift. Anonym poster: f997d7fa92d64868f059cd28496c4c19 6
Ibanez Skrevet 1. juli 2012 #1845 Skrevet 1. juli 2012 Når jeg skal søke etter ting på ebay (hva som helst) så går jeg inn på advanced search, trykker på "location" --> aviable in; norway. Nå er ikke "aviable in" der? Kun Located in?
Kenzi Skrevet 2. juli 2012 #1846 Skrevet 2. juli 2012 Woopsi, handla enda mer igår jeg... Ikke snakk om jeg fikk sove, bare tenkte på alt jeg hadde kjøpt og ville kjøpe :D Fikk kjøpt meg dette: 4 Glassfiler Freya bh Veske i svart Morrocanoil hårspray Negleolje Suuuuperfiiin veske Svart kjole Negle ting Linse ting
^^Belle^^ Skrevet 2. juli 2012 #1847 Skrevet 2. juli 2012 Når jeg skal søke etter ting på ebay (hva som helst) så går jeg inn på advanced search, trykker på "location" --> aviable in; norway. Nå er ikke "aviable in" der? Kun Located in? Jeg pleier å sortere etter ''price + shipping'' etter at jeg har søkt. Men det er vel gjerne ikke det samme siden den med laveste pris kommer først? Jeg bestilte nettopp 4 barne-/babylongser herfra (nr. 6, 11, 12 og 19) og en babyshorts fra samme selger (strawberry). Er veldig fornøyd med longsen som jeg har fra før. Supergod i størrelsen, holder seg like fin i vask og ikke minst koster den bare 20 kroner.
Milde Marie Skrevet 2. juli 2012 #1848 Skrevet 2. juli 2012 Har lyst til å kjøpe sko, men skjønner ikke bæret av str. de oppgir. Kan noen forklare ei enkel landsens jente? :gjeiper:
Gjest padawan Skrevet 2. juli 2012 #1849 Skrevet 2. juli 2012 sjekk denne tabellen så skal du nok få svar på det meste.
Ibanez Skrevet 2. juli 2012 #1850 Skrevet 2. juli 2012 Jeg pleier å sortere etter ''price + shipping'' etter at jeg har søkt. Men det er vel gjerne ikke det samme siden den med laveste pris kommer først? Vet hva du mener, men det er ikke det samme som å søke på advanced. Får jo opp mange treff om jeg ikke gjør det, men da får jeg også opp de som IKKE sender til norge. Og det er en stor jobb å sortere ut. Noen som forstår hva jeg mener med at "aviable to" er borte?
Gjest Raindrops Skrevet 2. juli 2012 #1851 Skrevet 2. juli 2012 Idag: Hjerteskjeer Smykke Armbånd Earcuff Klokke Veggklokke En drøss øredobber Ring Deksel til iPhone Lurer også på å kjøpe MD formulations facial cleanser, men det virker litt for billig så jeg ble veldig usikker. 2
Coffee_Cup_ Skrevet 2. juli 2012 #1852 Skrevet 2. juli 2012 Da har jeg shoppet litt på e-Bay igjen da... Kortholder rosa Kortholder sort Reisepute Vakumposer til reise Adapter Mary Kay Timewise 3-in1 Cleanser Mary Kay Mineral Powder Foundation Refil til parfume Cover til Samsung Galaxy S2 Cover til Samsung Galaxy S2 Cover til Samsung Galaxy S2 Jeg har lyst på! Passportholder og reisedokumentmappe -CoffeeCup
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. juli 2012 #1853 Skrevet 2. juli 2012 Da har jeg shoppet litt på e-Bay igjen da... Vakumposer til reise -CoffeeCup Disse har jeg en hel haug av, de største er GEDIGNE!! Noen av dem er ikke tette, men jeg kjøpte såpass mange at det ikke gjorde noe. Og de lukter godt
Coffee_Cup_ Skrevet 2. juli 2012 #1854 Skrevet 2. juli 2012 Disse har jeg en hel haug av, de største er GEDIGNE!! Noen av dem er ikke tette, men jeg kjøpte såpass mange at det ikke gjorde noe. Og de lukter godt Godt jeg kjøpte flere, håper at noen er tette -CoffeeCup
pinar Skrevet 2. juli 2012 #1855 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har en ebay krangel gående, med en kjøper som har sendt meg feil topp (fra en budrunde). Nå vil hun at jeg skal sende den til opprinnelig kjøper, hvilket jeg såklart kan forstå siden den kjøperen sikkert vil ha oppen sin. Det som er problemet er at hun ikke skjønner at det er utrolig dyrt å sende ting fra Norge, og jeg vil jo ikke bruke masse penger på at hun har sendt feil.. jeg måtte itilegg betale 200kr i toll for den toppen (den kostet ca 250...)..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1856 Skrevet 2. juli 2012 Da har jeg mottatt: Øredobber Flere øredobber Smykke Klokke Overraskende god kvalitet på klokka faktisk. Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df
ohlala Skrevet 2. juli 2012 #1857 Skrevet 2. juli 2012 Har lyst til å handle innpå ebay jeg også, men er litt engstelig for at jeg kan bli svindlet der Det er jo sååå mye fint innpå der som frister Hvid du bruker PayPal er du ganske så trygg 1
Gjest padawan Skrevet 2. juli 2012 #1858 Skrevet 2. juli 2012 2 x 10W lader til iPad/iPhone osv2x pakker med boblekonvolutter
Gjest Swarovski Skrevet 2. juli 2012 #1859 Skrevet 2. juli 2012 Idag: Lurer også på å kjøpe MD formulations facial cleanser, men det virker litt for billig så jeg ble veldig usikker. Den er ikke noe spesiellt billig. Det er ikke 2 normale flasker på 250ml (som koster under 200kr per stk på Feelunique ol.), men 2 små 60ml flasker som du får i kit'ene deres. Med tanke på fraktkostnaden til Norge, er de faktisk ganske dyre.
Gjest Raindrops Skrevet 2. juli 2012 #1860 Skrevet 2. juli 2012 Den er ikke noe spesiellt billig. Det er ikke 2 normale flasker på 250ml (som koster under 200kr per stk på Feelunique ol.), men 2 små 60ml flasker som du får i kit'ene deres. Med tanke på fraktkostnaden til Norge, er de faktisk ganske dyre. Aha! Jeg leste ikke så nøye på flaskene, da holder jeg med nok til FU ja :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå