Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den var kjempefin! :jepp:

Kan jeg spørre hvor høy du er? Er redd den blir alt for lang til meg. ;)

Jeg er litt usikker, er vel en plass mellom 160 og 165 cm høy. Jeg var som skrevet også redd den skulle være for lang, men den kostet ikke så mye, så det hadde ikke vært et så stort tap om den ikke hadde passet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lyst til å handle innpå ebay jeg også, men er litt engstelig for at jeg kan bli svindlet der :tristbla:

Det er jo sååå mye fint innpå der som frister :)

Endret av SvampeLura
Skrevet

Ok! Let me try again... Som sagt det var første gang jeg prøvde å legge med lenker :)

Neglelakkfjerner

Øyekrem

Mobildeksel

Neglefil i glass

Ansiktskrem

Har også lyst på aaaalt dette som dere har lagt ut linker til...det er nokså farlig å lese på denne tråden :eeeh:

Parafyme-refill

Kjole

Kjole 2

Veske

Veske 2

Antibac med duft

Kåpe

Kåpe 2

Veske 3

Kjole

Den ultimate kjolen

Boks/Eske ting

Veske

Øredobb organizer

Sko

Sko 2

Freya BH

Det var sånn ca det akkurat nu! Men regner med at ønskelista kommer til å bli enda lenger iløpet av en kort stund :ler:

Håper linkene funker denne gangen...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eeeelsker eBay, men synes det er veldig synd at det er så få som faktisk bryr seg med å prøve å endre tollgrensen. Tollgrensen ble satt i 1976, og har ikke fulgt endringen til samfunnet og den norske krone.

http://www.facebook.com/groups/50876844378/ er blant annet en gruppe som jobber mot det (hadde før over 75 000 medlemmer, men pga. noe med gruppene på facebook er det bare rundt 250 som har fornyet på en måte), samtidig som flere av partiene (alle unntatt regjeringspartiene, faktisk) sagt at den bør og skulle vært endret.

Jeg synes det er flaut at ingen jobber for å høyne den, og at vi finner oss i å betale masse i fortolling og merverdiavgift.

Anonym poster: f997d7fa92d64868f059cd28496c4c19

• Liker 6
Skrevet

Når jeg skal søke etter ting på ebay (hva som helst) så går jeg inn på advanced search, trykker på "location" --> aviable in; norway.

Nå er ikke "aviable in" der? Kun Located in?

Skrevet

Når jeg skal søke etter ting på ebay (hva som helst) så går jeg inn på advanced search, trykker på "location" --> aviable in; norway.

Nå er ikke "aviable in" der? Kun Located in?

Jeg pleier å sortere etter ''price + shipping'' etter at jeg har søkt. Men det er vel gjerne ikke det samme siden den med laveste pris kommer først? :vetikke:

Jeg bestilte nettopp 4 barne-/babylongser herfra (nr. 6, 11, 12 og 19) og en babyshorts fra samme selger (strawberry). Er veldig fornøyd med longsen som jeg har fra før. Supergod i størrelsen, holder seg like fin i vask og ikke minst koster den bare 20 kroner. :fnise:

Skrevet

Har lyst til å kjøpe sko, men skjønner ikke bæret av str. de oppgir. Kan noen forklare ei enkel landsens jente? :gjeiper:

Skrevet

Jeg pleier å sortere etter ''price + shipping'' etter at jeg har søkt. Men det er vel gjerne ikke det samme siden den med laveste pris kommer først? :vetikke:

Vet hva du mener, men det er ikke det samme som å søke på advanced. Får jo opp mange treff om jeg ikke gjør det, men da får jeg også opp de som IKKE sender til norge. Og det er en stor jobb å sortere ut.

Noen som forstår hva jeg mener med at "aviable to" er borte?

post-44926-0-59302800-1341238143_thumb.p

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Da har jeg shoppet litt på e-Bay igjen da...

Vakumposer til reise

-CoffeeCup :kaffekopp:

Disse har jeg en hel haug av, de største er GEDIGNE!! Noen av dem er ikke tette, men jeg kjøpte såpass mange at det ikke gjorde noe. Og de lukter godt :fnise:

Skrevet

Disse har jeg en hel haug av, de største er GEDIGNE!! Noen av dem er ikke tette, men jeg kjøpte såpass mange at det ikke gjorde noe. Og de lukter godt :fnise:

Godt jeg kjøpte flere, håper at noen er tette :)

-CoffeeCup :kaffekopp:

Skrevet

Jeg har en ebay krangel gående, med en kjøper som har sendt meg feil topp (fra en budrunde). Nå vil hun at jeg skal sende den til opprinnelig kjøper, hvilket jeg såklart kan forstå siden den kjøperen sikkert vil ha oppen sin. Det som er problemet er at hun ikke skjønner at det er utrolig dyrt å sende ting fra Norge, og jeg vil jo ikke bruke masse penger på at hun har sendt feil.. jeg måtte itilegg betale 200kr i toll for den toppen (den kostet ca 250...)..

Skrevet

Har lyst til å handle innpå ebay jeg også, men er litt engstelig for at jeg kan bli svindlet der :tristbla:

Det er jo sååå mye fint innpå der som frister :)

Hvid du bruker PayPal er du ganske så trygg ;)

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Idag:

Lurer også på å kjøpe MD formulations facial cleanser, men det virker litt for billig så jeg ble veldig usikker.

Den er ikke noe spesiellt billig. Det er ikke 2 normale flasker på 250ml (som koster under 200kr per stk på Feelunique ol.), men 2 små 60ml flasker som du får i kit'ene deres.

Med tanke på fraktkostnaden til Norge, er de faktisk ganske dyre.

Gjest Raindrops
Skrevet

Den er ikke noe spesiellt billig. Det er ikke 2 normale flasker på 250ml (som koster under 200kr per stk på Feelunique ol.), men 2 små 60ml flasker som du får i kit'ene deres.

Med tanke på fraktkostnaden til Norge, er de faktisk ganske dyre.

Aha! Jeg leste ikke så nøye på flaskene, da holder jeg med nok til FU ja :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...