Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg kjøpte noe på ebay i mai/juni og etter en måned var det ennå ikke kommet fram. jeg skrev til selger som ville sende meg en ny. den kom endelig i dag. men jeg får ikke gitt feedback? den ble etter en tid automatisk arkivert. får jeg ikke gitt feedback fordi det er for lenge siden?

Anonym poster: e59a904df8e8024f8a15e1cb105e40d8

Det arkiveres etter 60 dager :)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de Marc Jacobs smykkene de selger der ekte ? De er jo så billige.. Til og med toppselgerene selger de billig..

Skrevet

Ebay is evil.....

I kveld har det blitt piercinger,telefondeksel og bikini......

Skrevet

Er de Marc Jacobs smykkene de selger der ekte ? De er jo så billige.. Til og med toppselgerene selger de billig..

Du kan ikke skjære alle Ebay-selgere under en kam. Noen smykker er nok ekte, mens andre er absolutt ikke det. Om et tilbud er for godt til å være sant, så er det som regel det. Så nei, de billigste du ser på er nok ikke ekte. Spesielt ikke om selgeren bor i et random Asia-land.

Skrevet

Du kan ikke skjære alle Ebay-selgere under en kam. Noen smykker er nok ekte, mens andre er absolutt ikke det. Om et tilbud er for godt til å være sant, så er det som regel det. Så nei, de billigste du ser på er nok ikke ekte. Spesielt ikke om selgeren bor i et random Asia-land.

Jeg skrev alle fordi jeg gikk gjennom hver eneste side. Det høyeste beløpet var på 50-60 something dollar ..

Skrevet

Jeg kjøpte denne vesken for en tid tilbake (i svart). Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet!

I dag fikk jeg vesken! Den var ikke helt slik jeg trodde den skulle være. Trodde for det første at den skulle være litt større, men får plass til min 13 tommer store laptop oppi - så det er forsåvidt greit. Trodde dessuten at den skulle være "stivere", og ikke så slapp at det går ann å faktisk bøye den dobbelt.

Skrevet

I dag fikk jeg vesken! Den var ikke helt slik jeg trodde den skulle være. Trodde for det første at den skulle være litt større, men får plass til min 13 tommer store laptop oppi - så det er forsåvidt greit. Trodde dessuten at den skulle være "stivere", og ikke så slapp at det går ann å faktisk bøye den dobbelt.

Takk for tilbakemeldingen.

Da står jeg over tror jeg. Så også for meg at den skulle være litt stiv. I alle fall ikke så myk at den kan bøyes dobbelt.

Skrevet

Takk for tilbakemeldingen.

Da står jeg over tror jeg. Så også for meg at den skulle være litt stiv. I alle fall ikke så myk at den kan bøyes dobbelt.

Ja, det vil jeg nesten råde deg til å gjøre. Jeg ble iallefall kjempeskuffa over at den ikke var like "stødig" som på bildene, nå ser den bare billig ut, heheh. Jaja, er ikke noe å gjøre med det nå :)

Skrevet

Oh, nice kjole. Da har jeg akkurat klikket den hjem jeg også! Håper jeg bare får brukt den, skal ikke akkurat skryte av sommerværet i Oslo i år. Har så vidt fått brukt noen av sommerklærne mine :tristbla:.

En ting jeg anbefaler er digital fotoramme nøkkelring. Jeg syntes det er en veldig fin gave til noen man er glad i. Koster kun 30,- ink frakt!

Skrevet

Oh, nice kjole. Da har jeg akkurat klikket den hjem jeg også! Håper jeg bare får brukt den, skal ikke akkurat skryte av sommerværet i Oslo i år. Har så vidt fått brukt noen av sommerklærne mine :tristbla:.

Har fått kjolen i posten og den passet faktisk. Vær obs på at om man f.eks bruker en svart bh, vil den synes gjennom dersom man ikke har noe under.

Skrevet

Dette skal kjøpes så fort som det nye kortet mitt er i orden, noen som har noe av dette? :klo:

Stripete genser

Kjole/tunika med blondekrage

Sorte sko

Tekstil spraymaling

Hello Kitty målbånd

Tee med hodeskalle

Enda en tee med hodeskalle

Tee nummer tre med hodeskalle haha, bruker til vanlig andre overdeler enn med hodeskaller på altså :-))

Strikke/hekle-utstyr

Neglefolie i sølv

Sort veske

Sort kjole

Gul genser

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

genserjakke jeg valgte svart men lyst på den brune også. var den ikke søt? :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

I hvilke situasjoner er en nøytral feedback passende å gi?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

genserjakkejeg valgte svart men lyst på den brune også. var den ikke søt? :)

Litt Teen Mom-wanna be, kanskje?

Anonym poster: ac6efd2368ff1462fed1a64afa1256b6

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...