Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

leke til pus.Image1.jpg

Endret av LongKissGodnight
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det brune skjerfet var lekkert Solbærsaft, si gjerne noe om størrelsen når du får det :) Jeg eeeelsker store skjerf, spesielt om de glitrer :)

Har kjøpt mobildekselting kom i går, veldig fint.

Og så litt snacks og med snacks, brukte en liten uke på å få det hit.

Har også bestilt denne "kjolen", skeptisk på kvaliteten og kan ikke si noe mer før jeg har fått den.

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Kan dere som bestille deksler til iphone, si ifra kvaliteten/passformen?

Synes noen deksler er så lett å ta av, slik at de løsner bare man tar mobilen opp fra veska. '

Også vil jeg ha slike hvor kanten på fremsiden er høyere enn skjermen, slik at hvis telefonen ligger med skjermen ned, så skal dekselet liksom være en "støtfanger" mellom skjermen og underlaget. Skjønner? :)

Skrevet

Synes noen deksler er så lett å ta av, slik at de løsner bare man tar mobilen opp fra veska. '

Også vil jeg ha slike hvor kanten på fremsiden er høyere enn skjermen, slik at hvis telefonen ligger med skjermen ned, så skal dekselet liksom være en "støtfanger" mellom skjermen og underlaget. Skjønner? :)

Jeg kjøpte 2 deksler av plastikk til iphonen min, og de fungerte forsåvidt greit, men de stinket plastikk. Lukten var så intens at jeg endte opp med å kaste begge to. Disse var veldig billige og var noen av de første som kom opp på ebay når jeg søkte.

Skrevet

Jeg har kjøpt dette og er veldig fornøyd.

Lukter ikke, og er solid.

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=130683656897

Skrevet

Jeg har aldri handlet på eBay, men lurer på om ikke frakt og toll kommer i tillegg? Blir det da ikke så dyrt at det ikke lønner seg likevel?

Skrevet

Jeg har aldri handlet på eBay, men lurer på om ikke frakt og toll kommer i tillegg? Blir det da ikke så dyrt at det ikke lønner seg likevel?

Det er mye på ebay som har gratis frakt, og det er bare å holde seg under 200 grensa der som alle utenlanske sider.

Skrevet

Og selv om man betaler litt i frakt, er det mye som er billigere!:) Ryggstøtte: fra 500kr på apoteket,180kr ink frakt på ebay.

Hundeutstyr, telefontilbehør, accessoirer og masse mer.

Pluss alt det gøyale man faktisk ikke får kjøpt i Norge!:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. :bond:

• Liker 7
Gjest badeand1
Skrevet

Noen tips til billige ting utenom smykker, klær, vesker, sko og sminke?

Ting til huset eller noe sånt. :)

Skrevet

Noen tips til billige ting utenom smykker, klær, vesker, sko og sminke?

Ting til huset eller noe sånt. :)

Yankee-candles er jo en slager!:)

Hundeutstyr er det mye billig av, ser jeg! Fiskeutstyr, morsomme vasketing, bokstøtter!:) Noe av det jeg har funnet!

Gjest badeand1
Skrevet

Yankee-candles er jo en slager! :)

Hundeutstyr er det mye billig av, ser jeg! Fiskeutstyr, morsomme vasketing, bokstøtter! :) Noe av det jeg har funnet!

Forslag til dufter? ^^

Hund har jeg ikke og jeg pleier ikke å fiske så mye. :fnise: Hva slags vasketing?

Skrevet

Forslag til dufter? ^^

Hund har jeg ikke og jeg pleier ikke å fiske så mye. :fnise: Hva slags vasketing?

Jeg er glad i clean cotton, lavender, cinnamon stick (på vinteren), mandaring cranberry, og en jeg tror heter orange spice eller noe, som er skikkelig juleduft for meg! :)

HER er en fin oversikt over duftene på norsk!:)

Miljønett: http://www.ebay.com/itm/Reusable-Shopping-Grocery-Folding-Bag-Durable-/170658759959?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27bc0e0517

Ang vasketing, så kom jeg på det fordi venninnen min kjøper et sånt miljøvennlig, økologisk vaskemiddel der, men det husker jeg ikke hva heter i farten... :( Også kjøper hun fargerike mikrofiberkluter, oppvaskhansker i knæsje farger etc. De koster visst rundt 150kr i Norge, også betaler hun 60-80kr på ebay. Helps her get through the dishes! ;)

Også er jo de der sock-snap-sakene folk kjøper, geniale! :fnise:http://www.ebay.com/itm/12Pcs-Mix-Color-Socks-Stockings-Hose-Clip-Holder-Organizer-Rack-Laundry-Supplies-/221079917194?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item337963d28a

Holder akkurat på å orientere meg i ebay-jungelen selv!:) Har faktisk kjøpt noe mat-tørrvarer man bare får tak i i utlandet også.. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg er glad i clean cotton, lavender, cinnamon stick (på vinteren), mandaring cranberry, og en jeg tror heter orange spice eller noe, som er skikkelig juleduft for meg! :)

HER er en fin oversikt over duftene på norsk! :)

Miljønett: http://www.ebay.com/...=item27bc0e0517

Ang vasketing, så kom jeg på det fordi venninnen min kjøper et sånt miljøvennlig, økologisk vaskemiddel der, men det husker jeg ikke hva heter i farten... :( Også kjøper hun fargerike mikrofiberkluter, oppvaskhansker i knæsje farger etc. De koster visst rundt 150kr i Norge, også betaler hun 60-80kr på ebay. Helps her get through the dishes! ;)

Også er jo de der sock-snap-sakene folk kjøper, geniale! :fnise:http://www.ebay.com/...=item337963d28a

Holder akkurat på å orientere meg i ebay-jungelen selv! :) Har faktisk kjøpt noe mat-tørrvarer man bare får tak i i utlandet også.. :)

Tusen takk for tips. ^^

Da blir det nok mer ting i handlekurven så fort jeg har fått verifisert kortet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...