Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veddar ein tier på at det var høge tøysko (converse)? Vurderar det sjølv, men veit ikkje heilt om eg tørr, haha :)

Vet du, de er kjempe fine! Ser absolutt ikke voldsomme ut i det hele tatt. De er ganske "nøytrale/diskre i utseendet og man lyser ikke opp gata i de. Tror de ser "skumlere" ut på bilde. Go for it :) Jeg fikk og med ekstra såler til å ha inni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, de er kjempe fine! Ser absolutt ikke voldsomme ut i det hele tatt. De er ganske "nøytrale/diskre i utseendet og man lyser ikke opp gata i de. Tror de ser "skumlere" ut på bilde. Go for it :) Jeg fikk og med ekstra såler til å ha inni.

Korleis er dei å gå i? Som vanlege converse? Og kor høge er dei? Skal definitivt vurdere det!

On-topic:

Sekk

Armbånd, 1 silver, 1 golden

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hehe jeg ble slaktet her når jeg la ut link, og det er jo ikke noe hyggelig. Men det er høye sko av noe slag :)

Hehehe,stemmer.Det var de høye skoa,ikke sant? Kule de om man har rett stil :tommelsmil:
Skrevet

Hehehe,stemmer.Det var de høye skoa,ikke sant? Kule de om man har rett stil :tommelsmil:

Ja er de :) Og det er så klart helt greit at andre ikke liker det jeg liker, derimot syns jeg det er unødvendig å komme med spydige kommentarer om det, (det var en ab) når jeg ser noe jeg ikke liker så lar jeg jo heller være å si noe. Tråden blir hyggeligere sånn. Jeg tror absolutt jeg er en sånn type person som passer de :) Hehe!

• Liker 6
Skrevet

Ja er de :) Og det er så klart helt greit at andre ikke liker det jeg liker, derimot syns jeg det er unødvendig å komme med spydige kommentarer om det, (det var en ab) når jeg ser noe jeg ikke liker så lar jeg jo heller være å si noe. Tråden blir hyggeligere sånn. Jeg tror absolutt jeg er en sånn type person som passer de :) Hehe!

Jeg er enig med deg. Alle har forskjellig smak, og det er skikkelig unødvendig å kommentere det man har kjøpt og legger ut link om, med mindre det er positivt (som f eks "den likte jeg, den var tøff!").

Hva godt fører det med seg? Vi vil vel ikke at (flere?) folk skal slutte å legge ut linker her fordi de er redd for ekle kommentarer?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Også måtte jeg bare ha denne:

Gassmaske

Det første jeg tenker da er: "Where's my mommy?"

Endret av sofie777
  • Liker 2
Skrevet

Kan noen av dere erfarne ebayere se om dere kan hjelpe meg å finne dekken o.l til stor hund?:klo:

Samme hva jeg søkte på, så fikk jeg bare opp tøyseklær til små veskehunder, og jeg trenger et praktisk vinterfekken til hund på 30kg...

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kan noen av dere erfarne ebayere se om dere kan hjelpe meg å finne dekken o.l til stor hund? :klo:

Samme hva jeg søkte på, så fikk jeg bare opp tøyseklær til små veskehunder, og jeg trenger et praktisk vinterfekken til hund på 30kg...

søk på størrelsen hans istedet.

Skrevet

Kan noen av dere erfarne ebayere se om dere kan hjelpe meg å finne dekken o.l til stor hund?:klo:

Typ sånn??:

http://www.ebay.com/itm/XX-LARGE-DOG-COAT-great-dane-akita-bull-mastiff-BIG-DOG-FLEECE-BARN-COAT-/300745984908?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4605db8b8c

Skrevet

Likte godt skjerfet Zaphire :) Har et lignende i svart (og fra ebay).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...