Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er best av ebay.com eller ebay.no? Jeg har laget bruker på no, men ser nå at de fleste av dere bestiller på com? Er det mye bedre? :)

Anonym poster: c8caf102abe9e81c28c9c63267ce15be

AnonymBruker
Skrevet

Eller er jeg helt på bærtur nå? Er det samme side? Uff, skjønner ingenting jeg. Er helt ny på det her :-P

Anonym poster: c8caf102abe9e81c28c9c63267ce15be

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er forskjellig.

Vet ikke helt hva, men det er vel gjerne forskjellige selgere og de fleste tingene vil være nærmere (i forhold til fraktpris), det var også en bruker som skrev for noen innlegg siden at hun likte best å kjøpe klær på co.uk-siden for der var det ikke like mange kinaselgere (som har biiitttesmå størrelser).

Men jeg tror gjevnt over så vil ebay.com har størst utvalg.

ebay.no er vel gjerne også på norsk.

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Skrevet

Jeg bruker som regel ebay.com og ebay.co.uk, hvert til sitt bruk. Ebay.no bruker jeg aldri, dårlig utvalg og dyrt i forhold til de andre sidene.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.no siden har dårlig utvalg, dyrt og så syns jeg den siden er uvant å bruke.Men nå har jeg brukt .com siden i 7 år og co.uk siden litt kortere :)

Skal jeg kjøpe juggel sjekker jeg .com først, siden mye går for $0.99 der, og på co.uk går det for £0.99, penger å spare ;)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Hadde du giddet å ta bilde av dem og laste opp her? :) Du skjønner, jeg kjøpte de skoene fra akkurat den selgeren og venter fortsatt på dem.

Tok med mobilen, men du kunne ikke se noen stor forskjell der. De ser helt greie ut ellers, er bare hælen som er litt.. "avslørende" i forhold til orginalen. Vanlige Jeffrey Campbell sko har jo trehæl, ser iallfall ut som det, men denne var på en måte helt glatt, og rødlig..

post-41748-0-25967100-1343742290_thumb.j

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Noen ting er bittelitt billigere på co.uk.

Skrevet (endret)

Har handlet innpå ebay for første gang jeg også. Valgte meg ut to sexy truser

Truse 1

Truse 2

:fnise:

Men hvordan lager jeg navn til linkene :klo:

Endret av SvampeLura
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte noen utrolig fine kjoler som jeg skulle bruke som bryllupsgjest. Også passet dem ikke!!! Selv om jeg alltid bruker størrelse small ellers. Det må være en forskjell mellom den britiske smallen og den norske som jeg ikke har fått med meg. :(

Endret av Myosotis
Skrevet

Kakao til tassimoen min :)

Milka og Cot d'or <3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen utrolig fine kjoler som jeg skulle bruke som bryllupsgjest. Også passet dem ikke!!! Selv om jeg alltid bruker størrelse small ellers. Det må være en forskjell mellom den britiske smallen og den norske som jeg ikke har fått med meg. :(

Størrelser varierer jo etter klesmerke og plagg også da, jeg bruker alt fra 34 til 42, alt ettersom. Neste gang får du spørre om målene på plaggene dersom det er veldig viktig at plagget må passe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og vært obs på at en del selgere på co.uk siden ser ut som om de selger utfra UK, men så selger de egentlig ut fra Kina.

• Liker 1
Skrevet

Størrelser varierer jo etter klesmerke og plagg også da, jeg bruker alt fra 34 til 42, alt ettersom. Neste gang får du spørre om målene på plaggene dersom det er veldig viktig at plagget må passe.

Joda... men den ene kjolen hadde jeg faktisk prøvd før. På zara. Og da passet den helt fint. Så med mindre jeg har lagt på meg flere kiloer enn jeg innbiller meg selv, så var det en forskjell på de to smallene.... :( Vel, jeg får prøve å ta noen mål av dem og selge dem på ebay på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Joda... men den ene kjolen hadde jeg faktisk prøvd før. På zara. Og da passet den helt fint. Så med mindre jeg har lagt på meg flere kiloer enn jeg innbiller meg selv, så var det en forskjell på de to smallene.... :( Vel, jeg får prøve å ta noen mål av dem og selge dem på ebay på nytt.

Er du sikker på at den faktisk er fra Zara og ikke en kopi?

• Liker 1
Skrevet

Åh, denne tråden er veldig skummel å lese gjennom. Har greid å bli helt hekta på ebay på veldig kort tid. Ting er så usaklig billig! I løpet av i natt og i dag har jeg trykka hjem dette:

Klokke, lyseblå

Klokke, hvit

Ring

Bag

Skrevet

Åh, denne tråden er veldig skummel å lese gjennom. Har greid å bli helt hekta på ebay på veldig kort tid. Ting er så usaklig billig! I løpet av i natt og i dag har jeg trykka hjem dette:

Klokke, lyseblå

Klokke, hvit

Ring

Bag

Kan du si ifra om ringen var fin, eller om den så veldig juglete ut? :)

Skrevet

Kan du si ifra om ringen var fin, eller om den så veldig juglete ut? :)

Skal gjøre det så snart den dumper ned i postkassa!

Skrevet

Hei dere! :) Hadde vært fint om dere kunne hjelpt meg litt. Jeg har aldri opplevd noe negativt med en selger før nå. Jeg fikk mail fra Ebay at en bikini jeg hadde bestilt var fjernet fra salget, og om de ikke hadde sendt den så skulle jeg kontakte selgeren. Det har jeg gjort, men han spør nå etter kvitteringen. Er det noe sted Mail adressen til selgerne står? Siden jeg må vidresende den jeg fikk fra Paypal. Og vi har bare sendt mail gjennom Ebay. Han bruker ganske lang tid på å svare og er forferdelig dårlig i engelsk så jeg vil bare få sendt kvitteringen og få pengene tilbake så fort som mulig!

Skrevet (endret)

Men hvordan lager jeg navn til linkene :klo:

Du kopierer først den linken du vil bruke fra nettsiden, så skriver du ordet vil bruke, f.eks. "kjole", så merker du det i teksten og trykker på "knappen" under der det står "Size", den som ser ut som en kjetting med et plusstegn, og da kommer det opp et felt der du kan lime inn linken. Voilá, ferdig.

Endret av sofie777
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...