Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jippi, jeg klarte det.

Takk for hjelpa Sofie777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk denne pakken i posten i går, med 30 øreringer, alle av fjær. Syntes det var så forfriskende farger, og jeg fant ut at selv om jeg kom til å bruke kun de minste (føler at de megastore fjærene blir for mye rop etter oppmerksomhet for meg) så var det verdt det.

Men de er godt innpakket (hver enkelt) av en grunn. Fjærene faller fra resten av ørepynten bare man tar litt i dem. Har kontaktet selger, som er villig til å løse "problemet" om han får vite hvor mange som var dårlige. Har mest lyst til å bare glemme hele greia og gi han bra feedback, for jeg vil hverken ha de usle pengene tilbake eller få nye (som er like dårlige).

Har også kjøpt denne overdelen :)

Skrevet

Jeg fikk denne pakken i posten i går, med 30 øreringer, alle av fjær. Syntes det var så forfriskende farger, og jeg fant ut at selv om jeg kom til å bruke kun de minste (føler at de megastore fjærene blir for mye rop etter oppmerksomhet for meg) så var det verdt det.

Men de er godt innpakket (hver enkelt) av en grunn. Fjærene faller fra resten av ørepynten bare man tar litt i dem. Har kontaktet selger, som er villig til å løse "problemet" om han får vite hvor mange som var dårlige. Har mest lyst til å bare glemme hele greia og gi han bra feedback, for jeg vil hverken ha de usle pengene tilbake eller få nye (som er like dårlige).

Har også kjøpt denne overdelen :)

Den overdelen så lekker ut, den har jeg også lyst på. Når du får den så må du fortelle hvordan den er :)

Skrevet

Den overdelen så lekker ut, den har jeg også lyst på. Når du får den så må du fortelle hvordan den er :)

Det skal jeg gjøre. Har kjøpt klær fra den selgeren tidligere, og har alltid vært storfornøyd. Jeg kjøpte forøvrig den røde, for å få LITT farge i den ellers så dystre garderoben min :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere på wish list :)?

Trenger inspirasjon

Anonym poster: f896fc7a423f4effb75bf567bad2c06b

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Er du sikker på at den faktisk er fra Zara og ikke en kopi?

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Nei... er vel ikke 100% sikker. Det står Zara på lappen inni, samt at pristagen med størrelsen fulgte med. Men man vet vel aldri. Noen er bare så utspekulerte. Den andre kjolen jeg bestillte var jo også for liten da. Kanskje jeg rett og slett bare har blitt for feit de siste månedene. Ja ja... Sånn kjempestor krise er det jo ikke akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

måtte ha meg et sånt havhestsmykke jeg også. nydelig <3 + en i gave til venninne som elsker havhester

Anonym poster: e59a904df8e8024f8a15e1cb105e40d8

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

den beste eyelinerpenselen i verden ifølge meg. Har hooded eyes så jeg er avhengig av at linjen er blir så tynn som mulig, og denne er gull.

Til venninnen min. Hun så "denne" hatten på flyplassen etter ferien og hadde ikke råd til å kjøpe den, og hun har sukket og uffet over den jæ**la hatten i tre uker nå. På tide for meg å ta ansvar for egen mental helse, jeg kjøper en prikk lik en til henne.

Ring

Ny forsyning med bokmerker

Nye vintersko til morgenene jeg må kjapt ut og inn og ikke gidder styre med støvletter. (khaki)

Begynner å bli mørkt på nettene så pelsen trenger nytt blinkehalsbånd og leash

Skrevet

Når det gjelder klær og størrelser har alle klesprodusenter lov til å ha en diff på 4 cm per størrelse. 4 cm er nemlig forskjellen over midjen som skiller en størrelse fra den neste. Når det produseres flere plagg i samme størrelse skjæres klærne i store bunker med stoff og da blir det forskjell ettersom stoff beveger seg når det skjæres i. Pga dette kan man finne store variasjoner på samme klesstørrelse hos en produsent, og finner man ikke et plagg som passer 100% kan man prøve flere av plaggene i samme størrelse for å finne en som passer. Jeg kjøpte meg for eksempel en topp i str XL som gikk i stykker, og byttet til en str M som bare var 1,5 cm mindre i bredde og lengde og det er et typisk eksempel på at klærne hadde store avvik i størrelsene.

• Liker 1
Skrevet

Fikk skoene i dag! Det stemmer at hælen er litt mer rødaktig og av plastikk, derfor ser man fortere at det er kopi. Men jeg tror man ser det om man stirrer skikkelig på skoene, ikke hvis man bare lar blikket gli fort.. Uansett, jeg kan leve med det! Hehe :)

(Skoene)

Skrevet

En BH Cosmetics 88 Matte Tropical Eyeshadow Palette og et Hello Kitty deksel til min iPhone 4!

Skrevet

Kjøpte http://www.ebay.com/itm/eDressit-New-Gorgeous-Bridesmaid-Evening-Dress-Prom-Gown-US-4-18-/261072536243?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item3cc922c2b3 litt før 17 mai.

Har fått den og den var aldeles nydelig! Brukte den på avslutningen på ungdomskolen. Jeg er ekstremt fan av gossip girl, så da jeg så Serena Van der Woodsen hadde på seg denne (http://1.bp.blogspot.com/_kUhu3H15X2w/TTRAvD4wALI/AAAAAAAAAIA/OLez20uddQk/s1600/blake-grecian-white.jpg) så måtte jeg bare ha den, elsker den!

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg denne sorte kjolen

Litt tynn i stoffet på overdelen så må ha sort bh under, men passformen var bare perfekt til min merkelig proporsjonerte kropp :)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet (endret)

Jeg elsker halvstore øredobber, så det blir en del av dem:

- I sølv og svart

- Dråpeformet (ble litt skremt av bildet av modellen, men ikke så mye at jeg ikke kjøpte dette)

Måtte også ha noen lengre smykker:

- Med "perler" (sølv)

- Stjerner

- Purpur/hvit

- Dette var bare nydelig (sølv)

- Siden jeg føler meg litt musikalsk av og til (sølv)

Gleder meg til jeg får dette :)

Endret av sofie777
Gjest cool_water
Skrevet

Jeg elsker halvstore øredobber, så det blir en del av dem:

- I sølv og svart

- Dråpeformet (ble litt skremt av bildet av modellen, men ikke så mye at jeg ikke kjøpte dette)

Måtte også ha noen lengre smykker:

- Med "perler" (sølv)

- Stjerner

- Purpur/hvit

- Dette var bare nydelig (sølv)

- Siden jeg føler meg litt musikalsk av og til (sølv)

Gleder meg til jeg får dette :)

Digger de tingene du har bestilt deg! Uhhhm, klikket akkurat hjem 4 av de du kjøpte jeg :sjenert:

Godt jeg fikk litt penger inn på kontoen i dag :legrine:

• Liker 1
Skrevet

Den g-nøkkelen fant jaggu veien hit også! :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...