Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Andre gode duftlys er Voluspa. De er kjempedyre her i landet så der er det kroner å spare hvis man finner noen med billig frakt! (den er skyhøy på mange ser jeg)

Endret av Sunshine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knotter som ser ut som diamanter :) Til seksjonen i spisestua :)

Skrevet

Knotter som ser ut som diamanter :) Til seksjonen i spisestua :)

har du link til disse? :D

Skrevet

Noen som har link til billige voluspalys?

Skrevet (endret)

Oi, dette kan bli farlig! :) meldte meg inn i formiddag, og er hekta allerede! Takk for mange gode tips i tråden :) dette er mine første ebay-kjøp:

Kjole - håper den passer! 50,-

Smykkesett 6,-

Tannkrem-squeezer 6,-

Når jeg kjøper en ting hos en selger, og finner flere ting jeg vil ha fra samme selger, betaler jeg bare frakt for den ene tingen, eller må jeg betale frakt for begge? F.eks. to kjoler som koster $6 i frakt for hver, betaler jeg da $12 i frakt, eller bare $6 siden de er fra samme selger?

Jeg er helt ny på dette :-p

Endret av Putetrekket
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvordan finner dere klær i normale størrelser? jeg er på jakt etter en partytopp og en kjole men alle klærne er så små, beregna på små kinadamer. jeg har jo dd-cup og greier...

Anonym poster: e59a904df8e8024f8a15e1cb105e40d8

• Liker 1
Skrevet

hvordan finner dere klær i normale størrelser? jeg er på jakt etter en partytopp og en kjole men alle klærne er så små, beregna på små kinadamer. jeg har jo dd-cup og greier...

Jeg kjøper aldri av de Asia selgerne, sysn de har så dårlig kvalitet. Jeg bruker den britiske siden og søker bare på vintage (kommer alt mulig da) og da får du opp masse forskjellige klær, når du finner selgere du liker så lagre de.

Skrevet

Smykke med navn, håper de får navnene rett.

Skrevet

Noen som har erfaring med å kjøpe Nike Free Run sko fra ebay? Litt utenom tema nå da, meen det får gå.

AnonymBruker
Skrevet

Oi, dette kan bli farlig! :) meldte meg inn i formiddag, og er hekta allerede! Takk for mange gode tips i tråden :) dette er mine første ebay-kjøp:

Kjole - håper den passer! 50,-

Smykkesett 6,-

Tannkrem-squeezer 6,-

Når jeg kjøper en ting hos en selger, og finner flere ting jeg vil ha fra samme selger, betaler jeg bare frakt for den ene tingen, eller må jeg betale frakt for begge? F.eks. to kjoler som koster $6 i frakt for hver, betaler jeg da $12 i frakt, eller bare $6 siden de er fra samme selger?

Jeg er helt ny på dette :-p

Den kjolen er det jo mulig å by på enda, sikker på at du har kjøpt den?

Noen selgere gir avslag på shipping, andre ikke. Dette finner du ut ved å lese under produktet de selger.

Klær handler jeg på co.uk siden, bedre størrelser og billigere å få sendt til norge. Byr på en god del brukte klær, så får plaggene meget rimelig :) Har brede hofter, og finner mange skjørt der bl.a.

Er velsignet med et par a-cup pupper og smal midje, men er høy, så kan handle klær hos kinaselgerne dersom de er lange nok. Erfaringen min er desverre at kvaliteten ofte er dårlig, så da blir det co.uk siden i stedet.

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Baby Foot faktisk, som ble anbefalt i en tråd her på KG ;)

Jeg elsker ebay, de har ALT der. Som oftest mye billigere enn hjemme, og jeg slipper å tråle i butikkene :)

Skrevet

Noen selgere gir avslag på shipping, andre ikke. Dette finner du ut ved å lese under produktet de selger.

Fikk ikke til å linke til akkurat den kjolen jeg har kjøpt, så fant en lik kjole som enda var på auksjon :)

Fant ingenting på siden til selgeren om "combined shipping", så har sendt melding til selgeren, og venter spent på svar :)

Skrevet

Klær handler jeg på co.uk siden, bedre størrelser og billigere å få sendt til norge. Byr på en god del brukte klær, så får plaggene meget rimelig :) Har brede hofter, og finner mange skjørt der bl.a.

Er velsignet med et par a-cup pupper og smal midje, men er høy, så kan handle klær hos kinaselgerne dersom de er lange nok. Erfaringen min er desverre at kvaliteten ofte er dårlig, så da blir det co.uk siden i stedet.

Jeg innbiller meg at frakten ofte er en del av selve prisen.

Når de f.eks selger en kjole til 0.99dollar og så er frakten på 14.99dollar. Er noe som skurrer der. Samtidig er det ofte free shipping. Jeg syntes nå det er bra, er det lettere å lure seg unna tollgrensen.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke til å linke til akkurat den kjolen jeg har kjøpt, så fant en lik kjole som enda var på auksjon :)

Fant ingenting på siden til selgeren om "combined shipping", så har sendt melding til selgeren, og venter spent på svar :)

Aha, da skjønner jeg:) Tenkte det var kjipt om du trodde du hadde kjøpt den og så hadde du ikke det. Kom på at hos en del selgere ser du om det er kombinert shipping om du putter det i handlekurven før du handler også.

Skrevet

Romantics Anonymous - £9.39

Kjøpte også ny linbukse etter at min gamle gikk i stykker for noen dager siden. Kostet £10.99.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...