AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #14281 Del Skrevet 18. august 2015 Hei, har noen av dere erfaringer fra å ha kjøpt ryggsekk på eBay? Jeg titter litt på to stk, men vet ikke om jeg tør å kjøpe dem: Nr 1) http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221826578166&alt=web 2) http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=321823308293&alt=web Anonymous poster hash: bc79f...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #14282 Del Skrevet 18. august 2015 Registrerte meg på eBay i forrigår og har nå 8 pakker å vente på. Siden jeg syntes det var hysterisk festlig å titte på undertøy, annonserte jeg på bloggen etter andre måter å utnytte eBay på, så ikke undertøyskuffen ble fylt opp av dritt. Ble sendt hit og hylte i ekstase. HIMMELEN! Gått igjennom tråden og har allerede stålkontroll på hvordan ting fungerer, takket være dere smartinger http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/herremann.gif Angrer på at jeg ikke krøp til korset tidligere og sikret julegaver, men vet hvor neste års handel skal foregå da jeg i tillegg blir student. Nok pjatt, det jeg har bestilt;Sminkekoster (De suger sikkert og har mange fra før, men noe må da være brukbart!) Korsett (Det var fryktelig å bestille i XL, men i følge size charten så måtte jeg det......)Lampe med galakse-effekt (OM jeg ser frem til denne?! JA!)Selvfestende BHiPhonedekselBH med naglerSølv og bronsenaglerMascara og eyelinerEyeliner (Denne har jeg bestilt før. En anelse tørr, men med mixing liquid så går det fint) Lampe med galakse-effekt. Hvordan fungerte den? (Du har helt sikkert skrevet om den, men siden jeg kjapt går gjennom tråden, ser jeg bare på hva som er kjøpt, ikke hva som er skrevet...)Anonymous poster hash: bc79f...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe23 Skrevet 18. august 2015 #14283 Del Skrevet 18. august 2015 Du vet at selger er fra asia når du finner et skjørt størrelse L, og det står"Client B, 160cm, 45kg, Perfect fit" Yeeeeh...da må jeg vel opp i størrelse elefant x 10 for å få på meg klærne http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/laugh.png Men om det ikke blir skjørt på meg, så får jeg i det minste salatbestikk 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe23 Skrevet 18. august 2015 #14284 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg vil anbefale disse skrubbehanskene http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=321765179252&alt=web Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 19. august 2015 #14285 Del Skrevet 19. august 2015 Victoria secret parfymeKlokkeKlokkeFalske neglerVanntett høytalerSokker Veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2015 #14286 Del Skrevet 22. august 2015 Glow-sticks Brille...stropper? (aner ikke hva det heter) Superheltsokker - for tredje gang, overraskende god kvalitet! Poi - fikk dem idag, gleder meg til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #14287 Del Skrevet 22. august 2015 Noen som har kjøpt Guess klokke på eBay før? Har så lyst på en..http://ebay.to/1U7nBrJ Anonymous poster hash: 645d4...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14288 Del Skrevet 23. august 2015 Disse er på vei til meg nå ! Cadbury sjokolade! Flere enn meg som bare elsker disse? :D Anonymous poster hash: 645d4...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 23. august 2015 #14289 Del Skrevet 23. august 2015 Hva gjør dere med alle mailene som renner inn fra ebay og paypal? De tar jo over innboksen innimellom. Jeg har til nå spart dem i en egen mappe, men det er vel egentlig ikke noe å ha? All infoen ligger jo på ebaysiden min og på min paypal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14290 Del Skrevet 23. august 2015 Hva gjør dere med alle mailene som renner inn fra ebay og paypal? De tar jo over innboksen innimellom. Jeg har til nå spart dem i en egen mappe, men det er vel egentlig ikke noe å ha? All infoen ligger jo på ebaysiden min og på min paypal. Jeg sparer på paypal sine og sletter fra ebay. Også da i en mappe. Og så sletter jeg de med jevne mellomrom. Jeg vet ikke helt hvorfor, bare gjør det :-p Anonymous poster hash: 11328...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 23. august 2015 #14291 Del Skrevet 23. august 2015 Hva gjør dere med alle mailene som renner inn fra ebay og paypal? De tar jo over innboksen innimellom. Jeg har til nå spart dem i en egen mappe, men det er vel egentlig ikke noe å ha? All infoen ligger jo på ebaysiden min og på min paypal. Jeg har satt opp en regel i innboksen min at alle eposter fra eBay og PayPal havner i en egen mappe og merkes automatisk som lest. Da slipper jeg å se eller tenke over de, men de er der likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14292 Del Skrevet 23. august 2015 Noen som vet hva jeg kan søke på for å finne slike plastikk "hetter" til temp måler? Klarer ikke komme på noe å søke på Anonymous poster hash: a2f10...24d De får du til en billig penge på apotekene her i Norge Anonymous poster hash: 0098a...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. august 2015 #14293 Del Skrevet 23. august 2015 De får du til en billig penge på apotekene her i NorgeAnonymous poster hash: 0098a...c6f Word. Men det kan hende du må spørre etter de, for de kan ligge i en skuff eller ei annen hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14294 Del Skrevet 23. august 2015 Noen som har kjøpt denne bikinien som vet om man må opp mange størrelser, og om den er like fin på ekte? Anonymous poster hash: 645d4...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14295 Del Skrevet 23. august 2015 Noen som har kjøpt denne bikinien som vet om man må opp mange størrelser, og om den er like fin på ekte? Anonymous poster hash: 645d4...45a Bildet så photoshoppet ut. Men ville uansett funnet en selger med bedre feedback. Se om du finner en med 99% og et bilde av det faktiske produktet. Anonymous poster hash: a40b7...ce9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14296 Del Skrevet 23. august 2015 http://ebay.to/1h5yVYPer det safere kanskje? Anonymous poster hash: 645d4...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14297 Del Skrevet 23. august 2015 Er det noen som vet om det går an å innsnevre søket til butikker fra f eks England og/eller USA? Anonymous poster hash: 0098a...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14298 Del Skrevet 23. august 2015 Er det noen som vet om det går an å innsnevre søket til butikker fra f eks England og/eller USA? Anonymous poster hash: 0098a...c6f Trykk på "Advanced" til høyre for søkelinjen. Om blar litt nedover kan du velge hvilket land du vil søke i. Anonymous poster hash: c104d...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 23. august 2015 #14299 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) http://ebay.to/1h5yVYPer det safere kanskje? Anonymous poster hash: 645d4...45a Nå har jeg to ekte triangl bikinier (triangl.com.au) og en av disse.. for å si det mildt, kjøp den ekte. Stoffet er ikke neopren som det skal være, og størrelsene er helt på viddene. Bestilte i M fra samme selger, var som en L. Bestilte i M fra triangl, passet helt perfekt. (Har miami mint og billie firefly) Endret 24. august 2015 av dillyduzit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 23. august 2015 #14300 Del Skrevet 23. august 2015 Hva gjør dere med alle mailene som renner inn fra ebay og paypal? De tar jo over innboksen innimellom. Jeg har til nå spart dem i en egen mappe, men det er vel egentlig ikke noe å ha? All infoen ligger jo på ebaysiden min og på min paypal. Jeg sletter de etterhvert som de kommer. Som du sier, all informasjonen ligger på sine respektive nettsider uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå