Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Noen som har kjøpt en 2,5 mm/ 3,5 mm ledning?

Ledningen til hodetelefonene mine har røket (spist på av valpen min), og nå prøver jeg å finne en ny.

Problemet er at de fleste er tykke rundt, slik at jeg ikke får dem i headsettet.

De her hadde vært perfekte, hadde de ikke vært 2 meter lange, og røde: 

http://www.ebay.com/itm/2m-3-5mm-Male-to-2-5mm-Male-3Pole-Record-Car-aux-Audio-headphone-connect-Cable-/311421076310?hash=item4882248356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare å kopiere deler av svaret, så havner du her: Kabler i mengdevis

Jeg har allerede sett der i flere timer ;)

Derfor jeg spesifikt spurte om tynne kabler slik at de passer i headsettet mitt. Altså tynn gummi rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crest funker ikke på meg heller. Blekegele og skinne i silikon funket supert, men det er sikkert mye sterkere og mer skadelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke med ti kluter til 32kr. Disse er kjempemyke og gode! Eneste minuset er at de ikke holder på vann lenge, de blir fort tørre om man vrir på dem. Jeg bruker disse hver dag, og synes det er så deilig å alltid ha rene kluter at jeg har bestilt to pakker til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig at dette har vært nevnt før (ja jeg er for lat til å gidde å lete bakover i tråden), men det er en egen gruppe på facebook som heter "Ebay for fluffies" der det deles tips om klær i store størrelser. Har fått mange gode tips der :)

 

Har bestilt denne tightsen (side stripe) og denne cardiganen. Er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kjøp på Ebay er:

 

Skjørt fra Monsoon:

$_57.JPG

 

Kjole fra Monsoon:

$_57.JPG

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at dette har vært nevnt før (ja jeg er for lat til å gidde å lete bakover i tråden), men det er en egen gruppe på facebook som heter "Ebay for fluffies" der det deles tips om klær i store størrelser. Har fått mange gode tips der :)

Har bestilt denne tightsen (side stripe) og denne cardiganen. Er veldig spent.

Nei, det tror jeg ikke har blitt nevnt. Så tusen takk^^ Hvis jeg husker riktig er det en amerikansk ( eller meksikansk, husker ikke xD) som "oppfant" det uttrykket: "I'm not fat, I'm fluffy!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det tror jeg ikke har blitt nevnt. Så tusen takk^^ Hvis jeg husker riktig er det en amerikansk ( eller meksikansk, husker ikke xD) som "oppfant" det uttrykket: "I'm not fat, I'm fluffy!"

 

Jeg liker det! Kan godt være fluffy! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke har blitt nevnt. Så tusen takk^^ Hvis jeg husker riktig er det en amerikansk ( eller meksikansk, husker ikke xD) som "oppfant" det uttrykket: "I'm not fat, I'm fluffy!"

Komikeren Gabriel Iglesias du tenker på kanskje. Synes han er morsom med masse selvironi

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...