Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emera

Jeg har gjort noen blusekjøp i det siste. Vekslende hell, men det er jo eBay.

 

Mintgrønn bluse. Helt som på bildet, veldig fin. Litt små i størrelsene.

 

Hvit med mønster. Å du store min... Mønsteret var fint, men resten... Blusen var sydd i et nylonlignende stoff, slik som regnjakker er lagd av. Og bunnfargen så ut som den hadde hengt og gulnet i et skap i femti år. 

 

Rosa...eh...bluse. Altså. Den var nesten som et tettvevd myggnett. Stiv og helt gjennomsiktig over det hele. Dessuten var den ikke rosa, men hadde en grell oransjeaktig farge som ikke fantes på fargevelgeren en gang. Grusom.

 

Svart bluse. Kjempefin, og helt som på bildet. Stor i størrelsen så de kunne gjerne hatt en mindre. A-fasong.

 

Min erfaring er at hvis jeg kjøper fra Kina er det lurt å kjøpe fra selgere som har bilde av plagget på kinesiske modeller. For da er plagget ofte som på bildet. Har de kun bilde av europeiske modeller kan man få hva som helst. Men andre kan selvfølgelig ha erfart det annerledes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt en t-skjorte med tykt og mykt stoff som det er mulig å skrive eget trykk/tekst som dere kan anbefale? Har lett etter en t-skjorte med Hamilton's regel (rB-C>0), men det var ikke mulig å finne, så jeg tror jeg er nødt til å få det laget spesielt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en selger som selger strømpebukser som passer str 38 og som holder hvertfall en dag, litt billig? :)

Anonymous poster hash: baa72...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg søkte etter rimelige converse på Ebay og kom over disse. Prisen var jo helt sykt billig og skoene ser jo greie ut. Hva er sjansen for at de er falske? De ser ekte ut (i motsetning til et annet par jeg fant som het Mall-stars...), men prisen var så innmari billig at jeg ble litt nervøs. Ikke at det gjør noe for min del om det er en kopi, da det er tantebarnet mitt som skal ha dem og hun er fornøyd så lenge de ikke lyser kopi lang vei. Stusset også litt på at selgeren har 100% positive tilbakemeldinger som kjøper men ingen tilbakemeldinger som selger.

Jeg krysser fingrene for at skoene er fine og at det ikke er noe humbug med selgeren, men i verste fall taper jeg 150 kr.

Anonymous poster hash: a5c80...5f0

 

 

Vet ikke om noen har svart deg på dette allerede, men syns ikke det var så fantastisk billig akkurat. Sjekk Sportamore f.eks.: https://www.sportamore.no/produkter/?brand=converse&gclid=COvcoZaz8cYCFWricgody6ANNg

Noe av det er vel på tilbud, men de rosa koster originalt 699,- på Sportamore. Du må uansett betale toll og mva om du handler for over 350,- fra utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Noen som har tips til fine, store gode lommebøker? 

 

De jeg finner er enten kjedelige, alt for mye sukkersøtt dill, eller ser ut som de kommer til å falle fra hverandre ved et par bruk. Har selvsagt funnet noen fine som er alt for dyre også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Tusen takk  :blomst:  :blomst:

 

Men har sett på de før, og litt for mye dill og bling for min del. Men tusen takk igjen for at du la ut linker!! :) :)

Hehe skjønner hva du mener. Er ikke så veldig glad i sånne ting selv. :P

Jeg venter på denne lommeboken her faktisk. (Den svarte som har en helt matt farge)

Men hva med noen av de her?

1

2

3

4

5

6

7

(og nei, jeg blir ikke såret om du ikke liker noen av de heller. hehe :fnise:)

 

Anonymous poster hash: 06309...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen har svart deg på dette allerede, men syns ikke det var så fantastisk billig akkurat. Sjekk Sportamore f.eks.: https://www.sportamore.no/produkter/?brand=converse&gclid=COvcoZaz8cYCFWricgody6ANNg

Noe av det er vel på tilbud, men de rosa koster originalt 699,- på Sportamore. Du må uansett betale toll og mva om du handler for over 350,- fra utlandet. 

 

Det er fordi den opprinnelige annonsen det var linket til er fjernet så nå får du opp sko til rundt 500 kr. Skoene det var snakk om kostet ca 155 kroner og hadde gratis frakt.

Anonymous poster hash: b4d44...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

 

Hehe skjønner hva du mener. Er ikke så veldig glad i sånne ting selv. :P

Jeg venter på denne lommeboken her faktisk. (Den svarte som har en helt matt farge)

Men hva med noen av de her?

1

2

3

4

5

6

7

(og nei, jeg blir ikke såret om du ikke liker noen av de heller. hehe :fnise:)

 

Anonymous poster hash: 06309...a42

 

 

Tusen takk :) Jeg syns den du har bestilt er veldig fin, men kunne ønske at det ikke var det merket på, når det ikke er MK. Herregud jeg er håpløs  :fnise: Nr. 6 syns jeg var fin! :) 

 

Jeg fant denne her som jeg lurer litt på denne her nå. Den er jo veldig enkel igjen da. Bør egentlig gi opp meg selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Fashion-Women-Vest-Summer-Loose-Sleeveless-Casual-Tank-T-Shirt-Blouse-/361340683851?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item542195464b

 

Jeg synes skjørtet som dama på bildet i denne annonsen er veldig fint, og skulle hatt et slikt, helst et som er litt lengre enn det på bildet, som går til rett over knærne. Har lett men finner ikke noen skjørt som er like. Noen som tilfeldigvis har sett noen?



Anonymous poster hash: 73047...ea5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Fashion-Women-Vest-Summer-Loose-Sleeveless-Casual-Tank-T-Shirt-Blouse-/361340683851?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item542195464b

Jeg synes skjørtet som dama på bildet i denne annonsen er veldig fint, og skulle hatt et slikt, helst et som er litt lengre enn det på bildet, som går til rett over knærne. Har lett men finner ikke noen skjørt som er like. Noen som tilfeldigvis har sett noen?

Anonymous poster hash: 73047...ea5

http://m.ebay.com/sch/i.html?isRefine=true&_pgn=2&_nkw=tulip+wrap+skirt&loadLocalAspects=true

Kanskje du finner noen her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mye laserpenn (de med ikke så sterkt lys, som er lovlige) til lek med katten, men blir så sliten av å måtte holde inn den knappen hele tiden. Får krampe når katten har stake out, da jeg er veldig plaget med betennelser i hendene. Men nå! Har endelig fått en laserpenn hvor jeg slipper å holde inn knappen, så endelig er både jeg og katten fornøyd. Nå blir pus trimmet og får tatt av seg litt :)

 

Den kom også veldig fort i postkassen, og krever 2 AAA batterier.

 

http://www.ebay.com/itm/271847059416?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT



Anonymous poster hash: a40b7...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer bare på forsiden til ebay gjennom denne linken

Anonymous poster hash: 73047...ea5

Søk på tulip wrap skirt :)

Eller prøv denne linken; http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR1.TRC0.A0.H0.XTulip+wrap+skirt.TRS0&_nkw=Tulip+wrap+skirt&_sacat=0

Endret av Rosaboble15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskbar klesrulle - Veldig kjekk liten sak, bestilte to så jeg kunne ha en i jakken og en hjemme. Tror jeg må bestille et par til, da de fort blir full og bruker litt tid på å tørke. De er små, skulle ønske det fantes noe større.

Silikon slange - Helt grei. Den var 10 cm lenger enn det som sto, men det er lett å klippe den i riktig størrelse så det gjør ikke stort.

T-skjorte - Litt tynn i stoffet, men trykket er fint. Har ennå ikke fått til å vaske den, så jeg vet ikke hvordan det tåler vask.

T-skjorte kjole undulat - Tynn i stoffet og gjennomsiktig. Stor i størrelsen, jeg bruker vanligvis small/medium, bestilte den i M og den virker som en large/xlarge i størrelsen..

Akvariumspotter - Ikke fått ennå.

Hestesmykke - ikke fått.

Western stil taugrime - ennå ikke fått.

Ørehette til hest - Fått, helt grei, lurer på om jeg skal klippe av den hakereima, da den virker litt stusselig. 

Sokke/undertøy oppbevaring til skuff - ikke fått.

Sokkeoppbevaring - ikke fått.

Macaraguard - ikke fått.

Klesklyper - Bestilt, men ikke fått. Men tror de blir litt for små til klesvask. Håper de duger til det. Finnes uansett noe å bruke dem til hvis ikke.

Heavy duty kleskyper - bestilt, ikke fått.

Ennå mer klesklyper - bestilt, ikke fått.

 

Har oppdatert mine kolleksjoner, Dream Home, og Pretty Lady, Har lagt til to nye Hobby (litt av hvert der, fortsatt mye som jeg ikke har lagt inn.) og Lady behind the mask (masker og slike ting.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt endel falske vipper, både halv og helremser.  De er ofte  har ganske jevn lengde  i hårene slik at man lett ser at vippene er falske.  Liker de som er ganske "bustete" og ujevne i hårlengden, de ser mye bedre ut.  Noen som har noen tips, gjerne billige?     Liker godt halvremser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt endel falske vipper, både halv og helremser. De er ofte har ganske jevn lengde i hårene slik at man lett ser at vippene er falske. Liker de som er ganske "bustete" og ujevne i hårlengden, de ser mye bedre ut. Noen som har noen tips, gjerne billige? Liker godt halvremser.

Ardell har vel litt av hvert.. Og en som heter cherry ett eller annet har også et godt utvalg synes jeg.

Anonymous poster hash: 11328...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...