Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blåbæret.

Vil bare skryte av dette "korsettet".
Fikk det i posten i dag, og det passet helt perfekt. Brukte bare målene som sto på siden deres. :)
Synes det virker solid, samtidig som det var utrolig pent. Minner meg veldig om de korsettene som blir solgt for rundt 500 kr på andre nettsider.

Kommer så klart ikke til å bruke det offentlig, så blir mer som en overraskelse til kjæresten.
Kjøpte det som var lyseblå og rosa.


Andre ting jeg har bestilt:
Sko 
Nytt farget armånd til vivofit-armbåndet mitt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de selger lignende skjerf som de har på Cubus og Bik bok i disse dager på ebay? Sånne lange tykke ullskjerf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler denne: http://www.ebay.com/itm/151734356109?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT :D

Det er sånn maskin til å rense ansiktet med, massere og man kan til og med bruke svampen til å ta på sminke. Liker den veldig godt med tanke på prisen!

Er den bra? Det så ut som en fin sak. Kanskje jeg også kjøper den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt:

New Cute Monkey Hand Nail Art Tips Polish Dryer Blower Manicure SN

Women Long Hair Wig Curly Wavy Synthetic Anime Cosplay Party Sexy Full Wigs 70cm[Red]

Foot Care Skin Hydrocolloid Plaster Blister for Heel Protector OP

Winter Unisex Touch Screen Stretchy Soft Warm Gloves for Mobile Phone Tablet Pad[black]

Exfoliating Bath Glove Shower Skin Care Back Body Scrub Cleaning Massage Mitt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bra? Det så ut som en fin sak. Kanskje jeg også kjøper den

Jeg synes det :) Nå har ikke jeg brukt en sånn ordentlig da, så har lite å sammenligne med. Er som du ser mange hoder, så man kan velge hva man vil bruke de til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det :) Nå har ikke jeg brukt en sånn ordentlig da, så har lite å sammenligne med. Er som du ser mange hoder, så man kan velge hva man vil bruke de til!

Sånn, da var den kjøpt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, skal ikke mye til før man slår til altså :fnise:

Kjenner til den!

eBay er så farlig 😂😂😂😂 Jeg har den appen på telefonen, skal ikke mange tastetrykk før ting blir kjøpt... trenger ikke slå inn kortnr og sånt, alt ligger jo inne på appen 😓🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahah ja sant :( Måtte jeg brukt kort hadde jeg sikkert ikke orket å hente det, men med paypal går alt så fort :rodme:

Jeg vet 🙆🙈 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kosmetikk ekte på ebay? Tenker selvfølgelig på å kjøpe fra top rated seller med mange salg :)

Anonymous poster hash: a207e...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke kjøpt fra kina men fra Sør-Korea, UK og USA, ser litt på prisen også. er det unaturlig billig er det nok fake



Anonymous poster hash: 645d4...45a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...