Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Spørs helt hvor du bestiller fra. Det fra Kina er som oftest fake(og kan ha farlige ting i seg), men jeg er enig med anonym over her. Anbefaler deg å kjøpe fra Sør-Korea om du vil prøve noe nytt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal få tilbake penger fra en selger, og han ber om min konto. Hvilken konto er det snakk om? Hvis det er paypal, så har han vel informasjonen fra betalinga mi? Har aldri fått spørsmål om dette før, selv om jeg har fått tilbake penger mange ganger.

Anonymous poster hash: 11328...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert paypalkontoen din ja, så han slipper å lete igjennom alt. gjøre det enklere :) er ikke farlig å oppgi brukernavnet der  :)



Anonymous poster hash: 645d4...45a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne skjorta i dag. Er en XS/S til vanlig og bestilte L.
Den er ikke helt tettsittende og det likte jeg. :) Betalte btw 35 kr da jeg bestilte, så skjorten har gått opp i pris.



Anonymous poster hash: 06309...a42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må anbefale en ting til.

Kjøpte sexhuske som man fester til døra. Har funnet samme type på andre nettsider som koster rundt 500 kr. Tok et raskt søk på aliexpress, og da fant jeg denne til litt over 100 kr.

Begge varene er laget i china, så kvaliteten er akkuratt lik den dyre. Veeeldig fornøyd altså, og stroppene man skal ha rundt beina/holde i har pusestoff :) Alt i alt virker varen solid.


 



Anonymous poster hash: 06309...a42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må anbefale en ting til.

Kjøpte sexhuske som man fester til døra. Har funnet samme type på andre nettsider som koster rundt 500 kr. Tok et raskt søk på aliexpress, og da fant jeg denne til litt over 100 kr.

Begge varene er laget i china, så kvaliteten er akkuratt lik den dyre. Veeeldig fornøyd altså, og stroppene man skal ha rundt beina/holde i har pusestoff :) Alt i alt virker varen solid.

Anonymous poster hash: 06309...a42

Du har kjøpt en billig piratkopi, som lages etter helt andre regler og krav, og mener at fordi begge deler er laget i kina så er de helt like? Om du noen gang har kjøpt et billig kopiert produkt fra Kina så vet du at det oftest er stor forskjell på kvaliteten på original og kopi. Håper du blir fornøyd med husken din likevel, men jeg ville hatt noe mykt å lande på.

Anonymous poster hash: 44498...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til å få bort lukt?

Kjøpte et par ballerinasko på eBay, de var fine, men de lukter så sinnssykt sterkt av noe kjemisk! Nesten som møllkuler eller bensin. Stinket ned hele gangen, så jeg satte dem i garasjen. Der har de stått en uke, men de oser fortsatt. Hva skal jeg gjøre, kan jo ikke gå rundt med den stanken.



Anonymous poster hash: 73762...1a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet sånne flasker som blant annet Lano dusjsåpe kommer i? Sånne som dette. Jeg leter etter sånne på eBay som jeg kan ha såpe, sjampo og balsam i, men jeg sliter med å finne det. Kan noen hjelpe? :)



Anonymous poster hash: ab628...094
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har tips til å få bort lukt?

Kjøpte et par ballerinasko på eBay, de var fine, men de lukter så sinnssykt sterkt av noe kjemisk! Nesten som møllkuler eller bensin. Stinket ned hele gangen, så jeg satte dem i garasjen. Der har de stått en uke, men de oser fortsatt. Hva skal jeg gjøre, kan jo ikke gå rundt med den stanken.

Anonymous poster hash: 73762...1a8

 

Pakk de inn i en pose, og putt skoene i fryseren for en liten stund.

Anonymous poster hash: 06309...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kanskje noen her inne kan svare meg? Jeg har sett på noe sølv på ebay, både wire og smykkedeler, men vet ikke hva jeg skal se etter for å være mest mulig sikker på at det faktisk er sølv. (Det står selvfølgelig at det er sølv, men vet ikke om jeg alltid kan stole på selger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mulig å se feedback hos en selger på en bestemt vare?

Ser at man kan gå inn å se generell feedback fra kjøpere, men klarer ikke finne på en bestemt vare...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen her inne kan svare meg? Jeg har sett på noe sølv på ebay, både wire og smykkedeler, men vet ikke hva jeg skal se etter for å være mest mulig sikker på at det faktisk er sølv. (Det står selvfølgelig at det er sølv, men vet ikke om jeg alltid kan stole på selger.)

ikke kjøp fra Kina.. og er prisen billig.. så er det ikke ekte :P

Anonymous poster hash: 645d4...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...