Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Den 17. oktober 2012 at 14.45, Binta Ba skrev:

Vet ikke hvorfor dette innlegget med disconeglelakk står over her, men... 

Helt seriøst! Hele juleferien og vel så det har gått med til denne tråden! :D For ikke å snakke om julebudsjettet :PHeldigvis var det en annen tråd om ekstremt billige matvarer, så kuttet drastisk ned på matbudsjettet til fordel for ebay :fnise: 

 

Har ikke handlet på ebay før jeg, så nå har jeg handlet utelukkende basert på tips fra denne tråden - blir sykt mange linker så jeg poster heller når jeg får tingene - eller er det ikke nødvendig siden det har blitt postet før? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 7. januar 2016 at 23.05, AnAngel skrev:

Vet ikke hvorfor dette innlegget med disconeglelakk står over her, men... 

Helt seriøst! Hele juleferien og vel så det har gått med til denne tråden! :D For ikke å snakke om julebudsjettet :PHeldigvis var det en annen tråd om ekstremt billige matvarer, så kuttet drastisk ned på matbudsjettet til fordel for ebay :fnise: 

 

Har ikke handlet på ebay før jeg, så nå har jeg handlet utelukkende basert på tips fra denne tråden - blir sykt mange linker så jeg poster heller når jeg får tingene - eller er det ikke nødvendig siden det har blitt postet før? 

 

Om du har med erfaringene så er det av interesse i alle fall :) er jo mange, inkludert meg som har gitt linker her før produktet er mottatt så er alltid gøy med erfaringer :) uansett er jo denne tråden svært lang så noe som kanskje ikke var av interesse før blir det denne gangen osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎07‎.‎01‎.‎2016 at 23.05, AnAngel skrev:

Vet ikke hvorfor dette innlegget med disconeglelakk står over her, men... 

Helt seriøst! Hele juleferien og vel så det har gått med til denne tråden! :D For ikke å snakke om julebudsjettet :PHeldigvis var det en annen tråd om ekstremt billige matvarer, så kuttet drastisk ned på matbudsjettet til fordel for ebay :fnise: 

 

Har ikke handlet på ebay før jeg, så nå har jeg handlet utelukkende basert på tips fra denne tråden - blir sykt mange linker så jeg poster heller når jeg får tingene - eller er det ikke nødvendig siden det har blitt postet før? 

 

Åh! Føler med deg! Been there-done that! Når man først oppdager Ebay- og denne tråden, har man det en periode veldig gøy, til en billig penge. Tror man. Til man lærer at mange bekker små gjør en stor å(?), og at det at noe har blitt nevnt i denne tråden ikke er en garanti for at det er brukbart. Woooee så mye tull som fyller skuffer og skap her etter mang en shoppingbonanza på Ebay. Klokker som er for store, tights som er for små, gensere og topper med tråder overalt, øredobber som ramler av festet, sminke med rar konsistens og artige/nyttige ting som viser seg å være mer eller mindre søppel. (Som den greia jeg kjøpte for å gjøre klokkene mindre, den ligger nå pent plassert ved siden av de. Fant aldri ut hvordan den virket)

Men god bedring, det tok meg flere år å bli frisk fra Ebay-basillen:tongue: Øh- frisk sa du? Jeg kjøpte jo nettopp en vanntett Bluetooth høyttaler! (To dager siden, haha. Tror det er hukommelsen min som er syk)  Lol..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg noen sider før jeg oppdaget at erfaringene kom - da hadde jeg allerede bestilt mye :P Jaja, er spent på hva som ramler ned i postkassa etter hvert :D Man lærer så lenge man lever sies det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Annonse

Gjest Raindrops
3 timer siden, AnAngel skrev:

Hei Raindrops :) Disse mizon snail - kremene, er de gode? Prøvd dem før?

Brukt Mizon-serien i omtrent et halvt år, synes det fungerer veldig bra for min hud iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raindrops skrev:

Brukt Mizon-serien i omtrent et halvt år, synes det fungerer veldig bra for min hud iallefall.

Ok, takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått link til et sporingsnummer fra en selger på ebay, der det står  at pakken min er ankommet, men til et helt annet sted enn der jeg bor? Jeg ringte postkontoret dit og de sa at det var adressert til en mann som bodde der :O

Jeg bor langt nord i landet og han her bor i Bergen! Selgeren mener det er denne pakken som inneholder mine sko og at noe må ha blitt gjort feil.

Posten ville naturlig nok ikke si mannens navn men kunne bekrefte at han bodde i nær Bergen.

 

Har ventet i over to mnd på dem nå. Så utrolig skuffet at jeg bestilte samme sko fra en annen ebayselger.

Er det reelt å tro at selger har sendt til feil adresse? Hva når han henter pakken da? Han vil jo se at det er noe han ikke har bestillt. Jaja, da får fruen hans nye fine sko!

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: 7e277...dc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd ofte at sporingen sier at pakken er ankommet et helt annet  sted i landet. I alle tilfeller har jeg sagt ifra til selger, og fått pengene mine igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått i dag:

Lommeklokke:New Smile Face Nurse Fob Brooch Pendant Pocket Watch EDUS Fin, billig og virker!

Kortholder:Woman Handy Business ID   Credit Card Holder Pocket Case Wallet Plastic Box Cases Billig, fin og med flere rom!

Pore strips: Deep Mud Mask Cleansing Blackhead Remover Nose Face Acne Treatment Pore Strips Fikk ikke med meg at det var en maske, ikke prøvd enda.

Kjole: Women Girls Cotton Casual Long Sleeve T-SHIRT Short Mini Dress Long Blouse Billig - og ser billig ut. Veldig rosa og t- skjortestoff - kan vel brukes som nattkjole eller noe :) Kjøpte xl , bruker M i Norge, størrelsen passer meg.

Kjole: Women Striped Dress Deep V Neck Wrap Long Sleeve Ruched Sexy Bodycon Mini Dress Stripene er litt tykkere enn det ser ut som på bilde, men helt grei hverdagskjole. Kjøpte xl, den passet også fint.

Puppeteip: NEW ADHESIVE BRA PUSH UP INVISIBLE STRAPLESS BACKLESS MULTIWAY NUDE WHITE Aldri prøvd sånt noe før, ikke prøvd disse heller, men sikkert greit :)

Vel, vel , dette var mine jomfrukjøp på ebay, sier meg fornøyd med kjøpene jeg :) Venter på mye mer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Julebrus skrev:

Jeg har opplevd ofte at sporingen sier at pakken er ankommet et helt annet  sted i landet. I alle tilfeller har jeg sagt ifra til selger, og fått pengene mine igjen. 

Okey, denne selgeren er helt umulig og påstår at pakken bare er innom postkontoret der men at jeg må vente på den. Hun virker ikke helt rett :fnise: Fikk tilbake penger fra ebay men hun fortsetter å plage meg på mail og skriver at hun er sjokkert over at jeg gav henne negativ feedback, men hun har jo løyet hele veien. 

Anonymkode: 7e277...dc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som bestiller medisinsk hudpleie på ebay? Jeg er fristet til å bestille Jan marini produkter på ebay, men er redd for å få falske produkter.. Men om det er ekte er det jo masse å spare! Når er selger har mange salg og er top rated er det alltid trykt da? Som denne selgeren fks http://www.ebay.com/itm/Jan-Marini-Bioglycolic-Oily-Skin-Cleansing-Gel-8-oz-237-ML-New-Fresh-/250964470152?hash=item3a6ea5e988:g:rMYAAOxy8e9SVELP  Kan jeg være trygg på å få ekte og nye produkter fra den selgeren tror dere?

Anonymkode: e6660...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som bestiller medisinsk hudpleie på ebay? Jeg er fristet til å bestille Jan marini produkter på ebay, men er redd for å få falske produkter.. Men om det er ekte er det jo masse å spare! Når er selger har mange salg og er top rated er det alltid trykt da? Som denne selgeren fks http://www.ebay.com/itm/Jan-Marini-Bioglycolic-Oily-Skin-Cleansing-Gel-8-oz-237-ML-New-Fresh-/250964470152?hash=item3a6ea5e988:g:rMYAAOxy8e9SVELP  Kan jeg være trygg på å få ekte og nye produkter fra den selgeren tror dere?

Anonymkode: e6660...39d

Man kan som regel stole på selgere fra USA, siden de har strenge lover på piratkopier. Men helt sikker kan man jo aldri være, man kan ikke stole 100% på noe kun fordi det finnes en lov som regulerer det. Jeg ville tatt sjansen på at de er ekte fra USA, så lenge selgeren har positive feedback. 

 

Du skal absolutt ikke handle fra Kina, da det ikke bare er falske merkevarer, men i veldig mange tilfeller livsfarlige varer, tilsatt stoffer som er forbudt i USA og EU. Hormonforstyrrende, kreftfremkallende osv stoffer blir tilsatt fordi de er billige og enkle å produsere. 

Anonymkode: d0013...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. desember 2015 at 18.33, minienthe skrev:

Noen som har erfaring med å kjøpe UV Gel produkter fra Ebay ? Tenker alt fra lampe til gelpolish etc.

 

Tips er meget verdsatt :)

Noen? 

lyst på helt enkelt bare gel lakk som sitter lenge, med base, rens og led lys som er ok men billig? :) 

Anonymkode: 7f931...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen? 

lyst på helt enkelt bare gel lakk som sitter lenge, med base, rens og led lys som er ok men billig? :) 

Anonymkode: 7f931...404

Jeg vet ikke hvor mye av tråden du har lest, men hvis ingen svarer deg på dette, så er det ikke så lenge siden det ble snakket om tror jeg! ☺️ Jeg har ikke prøvd, men synes å huske jeg har lest noe om dette her på høsten/vinter i fjor. 

Anonymkode: 22757...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor mye av tråden du har lest, men hvis ingen svarer deg på dette, så er det ikke så lenge siden det ble snakket om tror jeg! ☺️ Jeg har ikke prøvd, men synes å huske jeg har lest noe om dette her på høsten/vinter i fjor. 

Anonymkode: 22757...05d

Har fulgt med siden starten, men en stund siden sist :) Skal lete litt, ellers så oppretter jeg en tråd :) 

Anonymkode: 7f931...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen? 

lyst på helt enkelt bare gel lakk som sitter lenge, med base, rens og led lys som er ok men billig? :) 

Anonymkode: 7f931...404

Prøv Ebaygruppen for jenter på facebook. Tror mange har bestillt slik der. 

Anonymkode: a402a...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyen som jeg bestilte 4 januar kom i går! :D Aldri opplevd så raskt frakt fra Kina før. Jeg bestilte small og er bare 160 høy, men likvel synes jeg den er litt kort, men med litt strekking så sitter den som et skudd. Alt i alt er jeg fornøyd! (Link på forrige side)

 

Ellers kjøpte jeg noe fake :O Kunne ikke dy meg.. Det er en turkis kosedress med "adidaslogo" og er kun ment for å bruke hjemme i sofaen. Leste flere kommentarer om at den er utrolig myk i stoffet og at den har strikk helt nederst i bena. Bestilte L her for å være på den sikre siden :) Link: http://www.ebay.com/itm/272030296794?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=570843925527&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...