Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sitronmelis skrev:

 

Så utrolig fin seng til pus! Tenker meg at hun ble glad ja!

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Så utrolig fin seng til pus! Tenker meg at hun ble glad ja!

Anonymkode: 725d5...42e

Jaa :) Og så mye billigere enn å kjøpe på dyrebutikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jaa :) Og så mye billigere enn å kjøpe på dyrebutikk! :)

Ja, det er utrolig dyrt i dyrebutikk altså!

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Oi, den var fin og ekstremt billig! Kjøpte nettopp en liknende fra Horze og betalte 249 eller noe og syntes det var billig. :) Kanskje jeg skulle bestilt en sånn en og. Har flere katter. 

 

Dere som bestiller koreasminke og bryr dere om dyretesting, hvordan vet dere om sminken tester på dyr eller ikke? Har lyst til å prøve produkter fra etude house, holika og tonymoly (tror jeg det het), men finner de ikke på noen lister. Finnes det noen egne lister for koreansk kosmetikk? Vil ikke kjøpe før jeg vet 100% sikkert at de ikke tester. Nekter å kjøpe ting som tester på dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Salka skrev:

Oi, den var fin og ekstremt billig! Kjøpte nettopp en liknende fra Horze og betalte 249 eller noe og syntes det var billig. :) Kanskje jeg skulle bestilt en sånn en og. Har flere katter. 

 

Dere som bestiller koreasminke og bryr dere om dyretesting, hvordan vet dere om sminken tester på dyr eller ikke? Har lyst til å prøve produkter fra etude house, holika og tonymoly (tror jeg det het), men finner de ikke på noen lister. Finnes det noen egne lister for koreansk kosmetikk? Vil ikke kjøpe før jeg vet 100% sikkert at de ikke tester. Nekter å kjøpe ting som tester på dyr. 

Jeg kjøper Koreansk kosmetikk og har også lyst til å vite dette. Jeg har lyst til å bare kjøpe ting som ikke tester på dyr, og er svært skyldig i å gjøre det mosatte. Jeg stoppet å handle hos MAC da jeg fikk høre at de startet å teste på dyr igjen. 

Anonymkode: 725d5...42e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette ikke er lov, ber jeg om unnskyldning, men jeg trenger litt hjelp:

Jeg er på jakt etter en god frisørsaks på Ebay. Det er så mange å velge mellom og kvaliteten er vel sånn opp og ned. Derfor lurte jeg på om det er noen som har kjøpt en slik saks og som de er fornøyd med?

Legg gjerne ved link :sjenert:

Anonymkode: 9f677...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette ikke er lov, ber jeg om unnskyldning, men jeg trenger litt hjelp:

Jeg er på jakt etter en god frisørsaks på Ebay. Det er så mange å velge mellom og kvaliteten er vel sånn opp og ned. Derfor lurte jeg på om det er noen som har kjøpt en slik saks og som de er fornøyd med?

Legg gjerne ved link :sjenert:

Anonymkode: 9f677...4e6

Jeg har kjøpt frisørsaks fra clahs olhson som jeg er veldig fornøyd med! Tror den kostet 149kr. Brukt den i 3 år. 

Anonymkode: 725d5...42e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/7/2016 at 21.44, AnonymBruker skrev:

  Jeg har bestilt en kjempesøt kjole til tantungen min :D 

 

s-l1600.thumb.jpg.f9b181b0a41291e1de0143

Anonymkode: 96394...833

Helledussen så skjønn!!

Anonymkode: 725d5...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med noen skrubb/krem mot inngrodde hår? Gjerne både forebyggende og som hjelp etter å ha fått det. (Og gjerne beregnet på intime områder...). Har hørt de bør ha fruktsyre eller noe i?

Anonymkode: a5ac1...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6.3.2016 at 17.12, Salka skrev:

Dere som bestiller koreasminke og bryr dere om dyretesting, hvordan vet dere om sminken tester på dyr eller ikke? Har lyst til å prøve produkter fra etude house, holika og tonymoly (tror jeg det het), men finner de ikke på noen lister. Finnes det noen egne lister for koreansk kosmetikk? Vil ikke kjøpe før jeg vet 100% sikkert at de ikke tester. Nekter å kjøpe ting som tester på dyr. 

Noe er testet på dyr, men mye er ikke det. Det er en liste i Koreansk Kosetikk-gruppen på facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt disse to ringene. Den ene i str 13 og den andre i str 11.

Begge er så store at jeg får de rundt stortåa!!! :(

De er forresten like store - så mye for ulike størrelser...

Noen som skjønner hvordan jeg kan finne riktig størrelse?

 

http://www.ebay.com/itm/252174642770?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=551010931341&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/291688599276?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Thomasine skrev:

Har kjøpt disse to ringene. Den ene i str 13 og den andre i str 11.

Begge er så store at jeg får de rundt stortåa!!! :(

De er forresten like store - så mye for ulike størrelser...

Noen som skjønner hvordan jeg kan finne riktig størrelse?

 

http://www.ebay.com/itm/252174642770?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=551010931341&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/291688599276?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Der står jo størrelseguide, så da er det bare å måle. Finn fram en ring som passer, mål diameteren (skyvelære er veldig greit å bruke her, men en linjal duger sikkert og.) og så finner du den som passer best i tabellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. mars 2016 at 21.10, Frostrose skrev:

Noe er testet på dyr, men mye er ikke det. Det er en liste i Koreansk Kosetikk-gruppen på facebook. 

Tusen takk for svar. Er det ikke den gruppen som har så mye regler om at man må ha åpen profil osv for å være medlem? Eller blander jeg med noe annet? Min profil er lukket av ulike grunner og det skal den fortsette å være. Dessuten er jeg ikke aktiv på Facebook lenger. 

Du har ikke lyst å kopiere hvilke merker som ikke tester og lime inn her? Da er du en knupp! Merkene jeg er mest interessert i er etude house, holika og tonymoly, håper ikke de tester. Spesielt vippeserumet til etude house må jeg prøve så sant de ikke tester på dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...