Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si ifra her om denne kjolen http://m.ebay.com/itm/361439003066?varId=630802463908&_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1 og denne veska http://m.ebay.com/itm/272069039820?varId=570880158079&_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1 er fin (og om kjolen er gjennomsiktig) når du mottar produktene? 

Anonymkode: 35207...dff

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg har den vesken. Jeg kjøpte den i fjor en gang og den har holdt ganske bra. Den er ikke stor, akkurat plass til en lommebok, nøkler og litt sminke f.eks. Jeg liker den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest simsam
Den 21.4.2016 at 16.24, AnonymBruker skrev:

Åh den lua har jeg i lilla, fått masse skryt av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, The Silence skrev:

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg har den vesken. Jeg kjøpte den i fjor en gang og den har holdt ganske bra. Den er ikke stor, akkurat plass til en lommebok, nøkler og litt sminke f.eks. Jeg liker den veldig godt.

Ah så godt å høre. Da kan jeg bestille vesken mens jeg venter på svar fra hun andre ang kjolen 😃

Anonymkode: 35207...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si ifra her om denne kjolen http://m.ebay.com/itm/361439003066?varId=630802463908&_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1 og denne veska http://m.ebay.com/itm/272069039820?varId=570880158079&_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1 er fin (og om kjolen er gjennomsiktig) når du mottar produktene? 

Anonymkode: 35207...dff

Will do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det er en latterlig størrelse på de antibac-flaskene.  Det er ikke nok til 3 påføringer engang.  Så de solgte like små flasker på apoteket.  Man skal ha på så mye at man er våt på hendene i minst 15 sekunder og det er en god dose. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎02‎.‎2016 at 13.06, The Silence skrev:

Dette har jeg fått i det siste:

Skjørt fra England. Bittelitt lite i str, men kan fint bruke det. Kjøpt ett til i et nr større.
Kjole fra England. Veldig normal i str. Har i to farger.
Veldig stretchy truser. Bruker xl, kjøpte 2xl. Digger dem!
Metallic fargeblyanter. Kom frem hele, ikke fått prøvd dem ut enda.
Tonymoly maskara. Den grønne. Elsker denne!
Deksel til Samsung s6. Fornøyd med dette også.

Venter på denne lommeboken.

Kan jeg være så frekk å spør hvilken størrelse du vanligvis bruker i truser? Tenkte jeg skulle kjøpe en selv men er litt usikker på vor høyt jeg må gå?

Anonymkode: bb908...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg være så frekk å spør hvilken størrelse du vanligvis bruker i truser? Tenkte jeg skulle kjøpe en selv men er litt usikker på vor høyt jeg må gå?

Anonymkode: bb908...5ec

Jeg brukte xl/44 i truser. Gikk opp en størrelse. De har kjempe mye stretch, så de hadde nok passet i xl også, men jeg liker ikke at undertøyet sitter stramt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Karou skrev:

Pysj

Skjørt

Shorts
Pysjen er kommet fram, så den skal eg hente i dag :)
 

Når du får prøvd pysjen, kunne du skrevet hvordan den er i størrelsen?

Tenåringsjenta mi er HP-fan, så jeg lurer på å bestille denne pysjen til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
7 timer siden, skruf skrev:

Når du får prøvd pysjen, kunne du skrevet hvordan den er i størrelsen?

Tenåringsjenta mi er HP-fan, så jeg lurer på å bestille denne pysjen til henne :)

XL-en som eg bestilte står det 46/48 på, og det er som ca. størrelsen eg brukar også. Så dei er definitivt ganske riktige i størrelsen. Brukar ho M kan du bestille M. Eg vil sei den er litt større enn ein H&M-46/48 hvis det hjelper :) Shortsen er hvertfall stretchy, så det er nok lurt å ikkje bestille for stort.
Den såg også ut til å vere av god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Karou skrev:

XL-en som eg bestilte står det 46/48 på, og det er som ca. størrelsen eg brukar også. Så dei er definitivt ganske riktige i størrelsen. Brukar ho M kan du bestille M. Eg vil sei den er litt større enn ein H&M-46/48 hvis det hjelper :) Shortsen er hvertfall stretchy, så det er nok lurt å ikkje bestille for stort.
Den såg også ut til å vere av god kvalitet.

Tusen takk for kjapt svar :) 

Da blir det å bestille HP-pysj til henne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
1 time siden, MapleSirup skrev:

Vil gjerne ha tilbakemelding på den shortsen! :) 

Det skal du få så snart den kjem! Den skal komme i tidsrommet 26. april-4. mai, så det er kanskje ikkje så lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med å kjøpe kunstige blomster/planter via ebay som ser bra ut? Håper på tips/linker isåfall :)

Kunne tenkt meg å kjøpe noen til å ha i utekrukker i sommet og evt. som pynt inne, f.eks i bukett el potteplante, er bare vanskelig å kunne forutsi hvilke som er fine også i virkeligheten, og ikke bare på bilder :)

Mulig det går an å søke bare i denne tråden uten at jeg finner ut hvordan, isåfall beklager jeg spørsmålet og håper noen kan fortelle meg hvordan det gjøres evt.? :)

Anonymkode: 61223...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med å kjøpe kunstige blomster/planter via ebay som ser bra ut? Håper på tips/linker isåfall :)

Kunne tenkt meg å kjøpe noen til å ha i utekrukker i sommet og evt. som pynt inne, f.eks i bukett el potteplante, er bare vanskelig å kunne forutsi hvilke som er fine også i virkeligheten, og ikke bare på bilder :)

Mulig det går an å søke bare i denne tråden uten at jeg finner ut hvordan, isåfall beklager jeg spørsmålet og håper noen kan fortelle meg hvordan det gjøres evt.? :)

Anonymkode: 61223...483

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfake+plants.TRS0&_nkw=fake+plants&_sacat=0

Du kan jo endre preferanser i margen :) Har ikke kjøpt akkurat det selv, men har kjøpt silkeroser og elsker de. Ser ut som ekte fra litt avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med å kjøpe kunstige blomster/planter via ebay som ser bra ut? Håper på tips/linker isåfall :)

Kunne tenkt meg å kjøpe noen til å ha i utekrukker i sommet og evt. som pynt inne, f.eks i bukett el potteplante, er bare vanskelig å kunne forutsi hvilke som er fine også i virkeligheten, og ikke bare på bilder :)

Mulig det går an å søke bare i denne tråden uten at jeg finner ut hvordan, isåfall beklager jeg spørsmålet og håper noen kan fortelle meg hvordan det gjøres evt.? :)

Anonymkode: 61223...483

Jeg kjøpte fra denne selgeren i fjor en gang. Disse tulipanene er veldig fine og ser faktisk ganske realistiske ut. Kjøpte også disse liljene . Her må du ha en del hvis du vil ha bukett. Jeg kjøpte 5 stk, de passer fint i en liten vase.

Endret av The Silence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 6/6/2015 at 23.31, frksølekopp skrev:

Kjøpte nettopp dette; 

Deksel med elefant :D 

Deksel med blomst :D 

"Hippie", blonder overdel

Topp med den Hamsa hånden

 

Gleder meg skikkelig til å få det, og håper jeg får det før jeg drar på ferie :D estimated er 22.06-15.07 +/- på alle, og jeg drar 27., så spent! :D

Du hadde bestilt deg mye fint! Ble du fornøyd med klærne? De var kjempekule! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Helena83 skrev:

Du hadde bestilt deg mye fint! Ble du fornøyd med klærne? De var kjempekule! :briller2:

Takk 😁 Ja ble kjempefornøyd! Den Hamsa toppen brukte jeg masse i sommer! Og fortsetter nok i år også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frksølekopp skrev:

Takk 😁 Ja ble kjempefornøyd! Den Hamsa toppen brukte jeg masse i sommer! Og fortsetter nok i år også :P

Så bra! Elsker Hamsahånden, har masse smykker og topper med den på selv :nigo: Hippieoverdelen skal jeg kjøpe, akkurat min stil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Helena83 skrev:

Så bra! Elsker Hamsahånden, har masse smykker og topper med den på selv :nigo: Hippieoverdelen skal jeg kjøpe, akkurat min stil :) 

Sjæl! Den er rå fin og overraskende god kvalitet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...