Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Alvea skrev:

Øyetape faktisk! Så en ebayhaul video på youtube og ei dame hadde kjøpt dette her. Jeg ble nysgjerrig på hva det var og begynte å google. Så flere tutorials på youtube også og fant ut at jeg bare måtte teste det ;p Jeg er spent!

http://www.ebay.com/itm/311408215050?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Det funker nok og løfter øyenlokkene,men alle vil jo se tapebiten når man blunker eller har øynene senket...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte fargeleggingsbøker. Tenkte å teste ut om det kunne hjelpe til avkobling, som noen sier. 20 kr per stk er jo litt rimeligere enn bokhandelen, mildt sagt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man er uheldig og byr på noe, og forstår for sent at det er feil størrelse, eller noe annet som gjør at en absolutt ikke skulle plassert et bud der, har man da noen retrettmuligheter? (Etter at budfristen er utgått).

Anonymkode: ae5d7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man er uheldig og byr på noe, og forstår for sent at det er feil størrelse, eller noe annet som gjør at en absolutt ikke skulle plassert et bud der, har man da noen retrettmuligheter? (Etter at budfristen er utgått).

Anonymkode: ae5d7...552

Så du vant budrunden? Da kan du sende mail til selger og spørre pent om du kan slippe unna. Går ikke selgeren med på det kan du la være å betale og få en "strike". 

Anonymkode: 82c9e...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hi
I should send black, but do not know why it is black arrive you, if so, let me give you 1.8 dollars refund as a discount, cause i only earn 1.5 from you, ok?

 

Hei. Jeg bestilte en vare i svart - presiserte at det var svart jeg ville ha, likevel fikk jeg en annen farge. Jeg skrev at jeg ikke ville ha den fargen og da får jeg dette svaret?

Hva menes med 1,8 dollars i refund?

Jeg betale 22 dollar for varen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
2 timer siden, Thomasine skrev:

 

Hi
I should send black, but do not know why it is black arrive you, if so, let me give you 1.8 dollars refund as a discount, cause i only earn 1.5 from you, ok?

 

Hei. Jeg bestilte en vare i svart - presiserte at det var svart jeg ville ha, likevel fikk jeg en annen farge. Jeg skrev at jeg ikke ville ha den fargen og da får jeg dette svaret?

Hva menes med 1,8 dollars i refund?

Jeg betale 22 dollar for varen...

Slik jeg forstår meldingen sier selger at vedkommende bare tjente 1,5 dollar på salget, og derfor er villig til å gi deg 1,8 dollar for at du fikk feil vare. Fremfor å refundere hele beløpet så gir de deg altså et avslag på varen du har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke veldig hyggelig melding fra en sv admin til en annen nå nettopp. Er det mulig. 

Anonymkode: 7f931...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke veldig hyggelig melding fra en sv admin til en annen nå nettopp. Er det mulig. 

Anonymkode: 7f931...404

Høh?

Anonymkode: 62b3d...ffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, February 20, 2016 at 3.05, AnonymBruker skrev:

Så du vant budrunden? Da kan du sende mail til selger og spørre pent om du kan slippe unna. Går ikke selgeren med på det kan du la være å betale og få en "strike". 

Anonymkode: 82c9e...609

Takk for svar. Jeg spurte høflig, fikk nei, truet med advokat og to dager senere kom selger tilbake og tilbød å oppheve handelen. (Sko i USA størrelse og ikke EU størrelse, oppdaget det for sent.) 

Anonymkode: ae5d7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høh?

Anonymkode: 62b3d...ffe

Nei og nei! Skulle i den andre tråden. Beklager! 

Anonymkode: 7f931...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud, så irriterende! 

Pga kinesisk nyttår bestilte jeg i stedet en vare fra UK slik at jeg kunne få den fortere. "Item location: UK" sto det i annonsen. Så viser det seg at selgeren ikke sender varene fra UK, men fra Kina. Da kunne jeg jo heller ha bestilt direkte fra Kina og betalt mye mindre for varen, må vente like lenge uansett. Må lære meg å lese feedbacken når jeg ønsker varen innen et visst tidsrom, for der var der mange som hadde opplevd det samme.

Anonymkode: 2e8a1...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Alvea skrev:

Tips til foundationsvamper, gode sådan? :) 

Er på utkikk etter det samme. Hadde en billig en fra Kina som var OK, men etter å ha sett flere videoer på YouTube hvor folk hadde finnet dyr i de ble jeg så redd at jeg bare kastet den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, pandabear skrev:

Er på utkikk etter det samme. Hadde en billig en fra Kina som var OK, men etter å ha sett flere videoer på YouTube hvor folk hadde finnet dyr i de ble jeg så redd at jeg bare kastet den 

Real Techniques sin er veldig god! Liker den mye bedre enn den ekte beauty blenderen jeg har. Er også ikke så dyre. 

Anonymkode: f468b...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2016 at 15.09, Raindrops skrev:

Slik jeg forstår meldingen sier selger at vedkommende bare tjente 1,5 dollar på salget, og derfor er villig til å gi deg 1,8 dollar for at du fikk feil vare. Fremfor å refundere hele beløpet så gir de deg altså et avslag på varen du har fått.

?? Men er det noen god deal da?

De har dummet seg ut og jeg får igjen under 10 kroner for det? Plaster på såret? Hahaha...

Blir vel heller dårlig feedback...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har noen gode koseplagg å anbefale? 

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...