Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Noen her som har bestilt de "berømte" latexrosene fra polar250? Hvor lang tid tok det før de kom?

Anonymkode: 31e97...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var så fin! Hadde ikke flere grå7svarte igjen :(

Anonymkode: 08055...9fe

Takk! Jeg skal si fra hvordan den er når den kommer. Synd de ikke hadde flere igjen i gråsvart. 

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.3.2016 at 18.41, AnonymBruker skrev:

Noen her som har bestilt de "berømte" latexrosene fra polar250? Hvor lang tid tok det før de kom?

Anonymkode: 31e97...8cb

Dette lurer jeg også på. 

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.3.2016 at 18.41, AnonymBruker skrev:
Den 22.3.2016 at 20.48, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg også på. 

Anonymkode: 725d5...42e

Noen her som har bestilt de "berømte" latexrosene fra polar250? Hvor lang tid tok det før de kom?

Anonymkode: 31e97...8cb

Det tar ca 4-5 uker

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd ut noe sånt før?: http://www.ebay.com/itm/100pcs-Empty-Teabags-String-Heat-Seal-Filter-Paper-Herb-Loose-Tea-Bags-Teabag-/181852355385?hash=item2a573ebb39:g:LcMAAOSwu4BV48a0

Er litt skeptisk til ting jeg faktisk skal dyppe i drikken min, mtp. eventuelle kjemikalier eller lignende. Eventuelt noen som har kjøpt noe lignende fra andre (tryggere?) butikker enn selgere på Ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_FS=1&_nkw=toms shoe&_pppn=r1&scp=ce0

Er det noen som har bestilt og har efaring med Toms sko fra Ebay eller andre nettsider?  (Lenke til type sko.)

Anonymkode: ae5d7...552

Ekte eller fake? Jeg har link til fake. Jeg liker dem godt, og lever i dem hele sommeren omtrent, og ballerina jeg kjøper på ebay. De varer en sesong eller to ved mye bruk, men så koster de nesten ingenting heller..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Que_pasa skrev:

Ekte eller fake? Jeg har link til fake. Jeg liker dem godt, og lever i dem hele sommeren omtrent, og ballerina jeg kjøper på ebay. De varer en sesong eller to ved mye bruk, men så koster de nesten ingenting heller..

Disse er normale i str, og grei kvalitet. Sålen er løs, men det er den på alle sånne tøysko jeg har kjøpt. Pleier å ta ut sålen og gå uten... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.3.2016 at 18.41, AnonymBruker skrev:

Noen her som har bestilt de "berømte" latexrosene fra polar250? Hvor lang tid tok det før de kom?

Anonymkode: 31e97...8cb

Jeg har bestilt to ganger, og fikk etter ca en uke begge gangene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Que_pasa skrev:

Ekte eller fake? Jeg har link til fake. Jeg liker dem godt, og lever i dem hele sommeren omtrent, og ballerina jeg kjøper på ebay. De varer en sesong eller to ved mye bruk, men så koster de nesten ingenting heller..

Er interessert i begge deler bare det er sko som er grei i størrelsen og kan gåes i over en periode som samsvarer med prisen. 

Anonymkode: ae5d7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feika toms er schtøgge esse. Kjøp nå heller ekte for faen og støtt en god sak! 

Anonymkode: d9c90...290

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feika toms er schtøgge esse. Kjøp nå heller ekte for faen og støtt en god sak! 

Anonymkode: d9c90...290

Ja, enig! Toms er et merke man absolutt vil støtte. Kjøper du ett par av de, gir de bort ett par sko til noen som virkelig trenger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergtekjen

Eg kjøpte denne cardiganen og den kom fram i dag. Den er litt vidare enn eg trudde den kom til å vere og litt kort i armene, men ellers veldig fin. Den er mykje finare enn eg ville gjetta iht. prisen.  I tillegg er denne skjerforganiserings-tingen på veg.

Endret av Karou
Fjerna luft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Karou skrev:

Eg kjøpte denne cardiganen og den kom fram i dag. Den er litt vidare enn eg trudde den kom til å vere og litt kort i armene, men ellers veldig fin. Den er mykje finare enn eg ville gjetta iht. prisen.  I tillegg er denne skjerforganiserings-tingen på veg.

 

 

Hvilken størrelse valgte du på cardiganen? Den var veldig fin.

 

 

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Sitat

Hvilken størrelse valgte du på cardiganen? Den var veldig fin.

Anonymkode: 725d5...42e

Eg valgte 24-26/XXXL i fargen mustard, som også er veldig fin. Og lommene er gedigne!! Eg får heile handa mi og ein del av handleddet oppi der! 

Eg tok berre den største størrelsen for sikkerhets skyld. Og eg veit ikkje heilt kor mykje ermelengde påvirkast av størrelsen, men eg trur hvis eg tok min vanlege størrelse ville kanskje ermene vært altfor korte. (Beklager lang avhandling, med overredigert bilete :p) 

20160407_212126.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...