Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg var så fornøyd med denne genseren i grå at jeg kjøpte den i brun også. Jeg fikk den i dag, og den er akkurat like myk og god, men en del større. Jeg er ca 165cm høy og bruker XS-S, og den i brun er omtrent like stor som på hun på bildet. Den i grå er nesten en hel størrelse mindre. Jeg kommer nok til å kjøpe den i grønn og kanskje svart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av mine favorittkjøp:
Genser. Jeg ble egentlig litt skuffet da jeg åpen denne. Stoffet er mer college enn strikk. Men myk og behagelig å ha på. Størrelsen er perfekt
Krem til ansiktet med eplelukt. Gir litt fukt og litt fett.
Kjempefin notatbok med skinnomslag.
Fantastiske fargblyanter
Pennal til fargeblyantene over. Barn som ser dette pennalet rulle ut måper. Det er kjempemorsomt!
Den beste hårbørsten jeg har prøvd.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg driti så mye på leggen at dette må tas anonymt. Jeg lagde Ebay-bruker med falskt navn, og den først tingen jeg bestilte ble adressert til dette navnet, men min adresse. Det var selvfølgelig rekkomandert og ligger på post i butikk uten at noen i verden kan hente den.

Noen som vet hva jeg kan gjøre. Skal selvfølgelig ringe posten, men noen som har noen tanker om prosessen videre. Har endret shippingadressen nå, så fremtidige pakker kommer riktig sted.

Anonymkode: 3ef90...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå har jeg driti så mye på leggen at dette må tas anonymt. Jeg lagde Ebay-bruker med falskt navn, og den først tingen jeg bestilte ble adressert til dette navnet, men min adresse. Det var selvfølgelig rekkomandert og ligger på post i butikk uten at noen i verden kan hente den.

Noen som vet hva jeg kan gjøre. Skal selvfølgelig ringe posten, men noen som har noen tanker om prosessen videre. Har endret shippingadressen nå, så fremtidige pakker kommer riktig sted.

Anonymkode: 3ef90...570

*riktig person

Anonymkode: 3ef90...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå har jeg driti så mye på leggen at dette må tas anonymt. Jeg lagde Ebay-bruker med falskt navn, og den først tingen jeg bestilte ble adressert til dette navnet, men min adresse. Det var selvfølgelig rekkomandert og ligger på post i butikk uten at noen i verden kan hente den.

Noen som vet hva jeg kan gjøre. Skal selvfølgelig ringe posten, men noen som har noen tanker om prosessen videre. Har endret shippingadressen nå, så fremtidige pakker kommer riktig sted.

Anonymkode: 3ef90...570

Jeg vet ikke helt hva slags svar du vil ha. Du får ikke hentet rekommandert pakke uten legitimasjon. Så enten må du bytte navn hos Ebay eller hos skattekontoret, jeg ville valgt Ebay (mye lettere). Hvorfor tok du falskt navn egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Brimi skrev:

Jeg vet ikke helt hva slags svar du vil ha. Du får ikke hentet rekommandert pakke uten legitimasjon. Så enten må du bytte navn hos Ebay eller hos skattekontoret, jeg ville valgt Ebay (mye lettere). Hvorfor tok du falskt navn egentlig?

Jeg har jo byttet på Ebay sånn at fremtidige forsendelser blir adressrt til meg, men i mellomtiden så ligger vel pakken på postkontoret og er adressrt til en fiktiv person?

Anonymkode: 3ef90...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo byttet på Ebay sånn at fremtidige forsendelser blir adressrt til meg, men i mellomtiden så ligger vel pakken på postkontoret og er adressrt til en fiktiv person?

Anonymkode: 3ef90...570

Flott at du har fått byttet, men tviler på at det er noe du kan gjøre ang. den pakken som er på postkontoret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.1.2016 at 4.03, AnonymBruker skrev:

Har fulgt med siden starten, men en stund siden sist :) Skal lete litt, ellers så oppretter jeg en tråd :) 

Anonymkode: 7f931...404

Jeg svarte nylig på dette....3-4 sider siden tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

nybegynner på ebay men alt stor fan av den :) har høyrt man ikkje skal kjøpa sminke fra kina på grunn av giftige stoffer el noe sånn de bruker i den. hva med falske øyevipper? er det ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Har nettopp blitt bitt av basillen. Har til nå bestilt 2 par solbriller, begge er gode, ikke tåkete å se gjennom, men tviler på at de har UV-filter. Blir mest til pynt. Fisheyelinse til mobilen er kommet, 30kr og funker fjell, samme med en ekstern blitz til mobilen for samme pris. Nå venter jeg på noen sminkebørster som enten er fantastiske eller dritt, og noen falske vipper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noen kjøp jeg har gjort i det siste:

http://www.ebay.com/itm/351541921892?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=620577428900&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT - Skjermbeskytter til mobilen. Det er altså et glass som du fester på mobilen, for ekstra beskyttelse mot riper, fingermerker osv. Er veldig fornøyd!

-http://www.ebay.com/itm/131628838578?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=430998461966&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT -Mobildeksel. Kjøpte dette for det er samme farge som iphonen min, og må si meg veldig fornøyd! Dekselet er ikke like shiny som selve mobilen, men fargen er helt lik. 

 

-http://www.ebay.com/itm/221879369452?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=520772999298&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT - Søsterur til sykepleier. Ikke til meg så kan ikke si så mye om erfaringer, men tror det funker bra. Kan også legge til at vi tidligere kjøpte enda billigere fra kina, som funket helt supert. Bestilte fra England denne gang for raskere shipping, men ellers vil jeg tror det er de samme. 

 

-http://www.ebay.com/itm/221955261437?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=520842326935&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT -Votte til selvbruning. Bare testet en gang, men er veldig fornøyd foreløpig. 

 

-http://www.ebay.com/itm/311478963909?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT - Myk og god håndvarmer til barnevogn. 

 

Beklager for langt innlegg, men liker å se for meg at noen finner det nyttig:fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for opplysningens skyld: Til høyre over trådene kan man klikke på enten "Følg dette"  eller "Favoriser", så får man tråden på sine innlegg uten å måtte skrive i selve tråden og evt skuffe andre som håpet på flere tips til godsaker fra ebay ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk den kosedressen jeg linket til tidligere i denne tråden i dag. Og jeg må si dette er det beste kjøpet jeg har gjort på ebay hittil. Greit, den er fake som fader, men jeg har uansett bare tenkt å bruke den hjemme. Stoffet er mykt og deilig, og kvaliteten virker fantastisk. Skulle aldri gjettet at den kostet kun 140 kr. Jeg bestilte azure og fargen er nydelig. Kanskje hakket mer blå enn det bildet vises, men mulig det bare er mørkt her i stua ;p Jeg elsker den, anbefales. Jeg brukers XS-S til vanlig og bestilte den i L og den passer perfekt. Ikke stram, men akkurat som en kosedress skal være. Jeg er bare 160 cm lang og lengden på buksen stopper rett ved den knokkelen ved siden av foten ;p 

 

http://www.ebay.com/itm/272030296794?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=570843925527&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.1.2016 at 9.45, Holititten skrev:

Har nettopp blitt bitt av basillen. Har til nå bestilt 2 par solbriller, begge er gode, ikke tåkete å se gjennom, men tviler på at de har UV-filter. Blir mest til pynt. Fisheyelinse til mobilen er kommet, 30kr og funker fjell, samme med en ekstern blitz til mobilen for samme pris. Nå venter jeg på noen sminkebørster som enten er fantastiske eller dritt, og noen falske vipper. 

Har du link til mobiltilbehøret? Så en sånn linse i butikk, men regner med at den er billigere på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...