Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den så deilig ut men det er definitivt ikke ull. 

er redd den skal være stor slik at jeg ser ut som black swan eller noe. Haha

Den så veldig diva ut på modellene.

Anonymous poster hash: 0b9f2...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ikke kjøp fra Kina.. og er prisen billig.. så er det ikke ekte :P

Anonymous poster hash: 645d4...45a

 

Hva er det som gjør at det er spesielt risikabelt å kjøpe fra Kina i forhold til andre land?

 

Jeg kan ikke stole på at det er sølv selv om det står 925 sterling silver? Er det bare prisen jeg kan se på? I så fall er det vel bare for selgerne å sette opp prisen på falskt sølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfjerningskrem: http://www.ebay.co.uk/itm/281509296635?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

God og skånsom, men hovner opp litt. Bruker den på overleppa. 

 

CC cream: http://www.ebay.co.uk/itm/271520297159?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Utrolig god. Jevner ut huden og er veldig lett å blende inn. 



Anonymous poster hash: 9b2d2...2cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er de på størrelsen?

Små.. Se på mål om du skal bestille. Bruker M og bestilte L, satt som støpt, så kunne gjerne hatt enda litt større :P

Anonymous poster hash: 645d4...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Små.. Se på mål om du skal bestille. Bruker M og bestilte L, satt som støpt, så kunne gjerne hatt enda litt større :P

Anonymous poster hash: 645d4...45a

 

Veldig morsomme :)

 

Dog dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe silikon bakematte fra ebay, er det noe jeg bør styre unna og heller shoppe på norske butikker? :klo:

Jeg ville kjøpt fra norsk butikker. En vet aldri hva slike matter kan inneholde av farlige stoffer når en kjøper på ebay

Anonymous poster hash: 0098a...c6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg ville kjøpt fra norsk butikker. En vet aldri hva slike matter kan inneholde av farlige stoffer når en kjøper på ebay

Anonymous poster hash: 0098a...c6f

 

selv om matta ser 100% lik ut som de selger i norske butikker, altså samme mønster, mål og alt?

vil jo nesten tro de er fra samme fabrikk når alt er likt, men kan jo aldri vite... vil prøve å unngå giftige stoffer hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Hva heter slike hvite, firkantede "limputer" med klister på begge sider, som man kan bruke til å henge opp plakater, bilder o.l. med? Jeg har kjøpt det på eBay for lenge siden, men finner dem ikke igjen i historikken min.. og kommer for alt i verden ikke på hva de heter eller finner noe brukbart når jeg vrir hodet for å søke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter slike hvite, firkantede "limputer" med klister på begge sider, som man kan bruke til å henge opp plakater, bilder o.l. med? Jeg har kjøpt det på eBay for lenge siden, men finner dem ikke igjen i historikken min.. og kommer for alt i verden ikke på hva de heter eller finner noe brukbart når jeg vrir hodet for å søke.

Sticky pads Endret av SparDame87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se så mange fine tapeter fra denne butikken da! Jeg har ikke nok rom i huset :D

 

feks denne $_57.JPG

Anonymous poster hash: 645d4...45a

 

Har du bestilt herfra? Hadde vært artig å høre om kvaliteten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...