Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Sparer i egen mappe. Vet aldri når de plutselig forsvinner fra Ebay osv. Selgere har ofte blitt slettet osv, greit å ha info på mail da :D



Anonymous poster hash: 645d4...45a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet om det er mulig å sette opp et filter på interesser og favoritt selgere? Altså det som kommer opp på forsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har noen her inne kjøpt skjerf i noe som ligner ullkvalitet? Jeg har kikket litt rundt, men klarer ikke helt å tro at et skjerf til 70 kroner er kasjmir, haha... Noen som har kjøpt feks dette eller dette, eventuelt som har tips til noen store, myke og varme skjerf? Hadde egentlig tenkt å bare kjøpe et på Cubus, men tenkte å sjekke eBay først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glow-sticks

Brille...stropper? (aner ikke hva det heter)

Superheltsokker - for tredje gang, overraskende god kvalitet!

Poi - fikk dem idag, gleder meg til å prøve

Av en eller annen grunn fikk den poi-saken meg til å tenke på diabolo. Blir det noe av det samme?

(Faen, nå fikk jeg lyst til å dukke ned i en eske og se om jeg klarer å finne igjen diaboloen.:fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Av en eller annen grunn fikk den poi-saken meg til å tenke på diabolo. Blir det noe av det samme?

(Faen, nå fikk jeg lyst til å dukke ned i en eske og se om jeg klarer å finne igjen diaboloen. :fnise: )

 

Jeg synes diabolo ser hakket mer komplisert ut å lære seg, men jo, samme prinsippet tror jeg! Jeg har drevet å sett på tutorials for å lære meg å danse med dem :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har bestilt meg dette skjerfet. Spent på åssen det er :)

Anonymous poster hash: 645d4...45a

 

Fikk lyst på et slikt jeg også. Kan du skrive litt om skjerfet når du har fått det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes diabolo ser hakket mer komplisert ut å lære seg, men jo, samme prinsippet tror jeg! Jeg har drevet å sett på tutorials for å lære meg å danse med dem :laugh:

Artig!:D Poi så gøy ut. Diabolo er en av de enklere tingene jeg var borti i "jeg skal rømme med et sirkus"-fasen min, så det er ikke så altfor ille. Det skal sies at jeg ikke har prøvd å danse samtidig, det kan tenkes at det hadde gått litt mer dritt.:fnise: Gi gjerne et vink om Poi går greit å få taket på.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har noen her inne kjøpt skjerf i noe som ligner ullkvalitet? Jeg har kikket litt rundt, men klarer ikke helt å tro at et skjerf til 70 kroner er kasjmir, haha... Noen som har kjøpt feks dette eller dette, eventuelt som har tips til noen store, myke og varme skjerf? Hadde egentlig tenkt å bare kjøpe et på Cubus, men tenkte å sjekke eBay først.

Jeg kjøpte det første du linket til i fjor, og det var utrolig godt og mykt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har noen her inne kjøpt skjerf i noe som ligner ullkvalitet? Jeg har kikket litt rundt, men klarer ikke helt å tro at et skjerf til 70 kroner er kasjmir, haha... Noen som har kjøpt feks dette eller dette, eventuelt som har tips til noen store, myke og varme skjerf? Hadde egentlig tenkt å bare kjøpe et på Cubus, men tenkte å sjekke eBay først.

Jeg kjøpte det første du linket til i fjor, og det er utrolig godt og mykt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lureste eBay-kjøp må være denne http://www.ebay.com/itm/121706280685?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=420708150350&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Nå klarer jeg endelig å få opp alle hårene jeg strør om meg i dusjen :)

Anonymous poster hash: a40b7...ce9

Åh, den var lur! Bestiller en, så slipper jeg å rense sluket så ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt opp en regel i innboksen min at alle eposter fra eBay og PayPal havner i en egen mappe og merkes automatisk som lest. Da slipper jeg å se eller tenke over de, men de er der likevel :)

Hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjør man det?

Det kommer an på hvilken epostleverandør du bruker. Jeg bruker hotmail/outlook, da åpner jeg en epost fra eBay eller PayPal, og velger "handlinger" oppe til høyre, så "opprett regel". Så bare velger jeg at alle eposter som kommer fra de to skal legges i den mappen og merkes som lest :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen kjøpt bilder til å henge på veggen med OK størrelse og kvalitet som de vil dele? :)

 

Hvor stort tenker du? :)

Anonymous poster hash: 6f22a...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilken epostleverandør du bruker. Jeg bruker hotmail/outlook, da åpner jeg en epost fra eBay eller PayPal, og velger "handlinger" oppe til høyre, så "opprett regel". Så bare velger jeg at alle eposter som kommer fra de to skal legges i den mappen og merkes som lest :)

Takk, jeg tror jeg har fått det til. Bruker også hotmail 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kjøpt bilder til å henge på veggen med OK størrelse og kvalitet som de vil dele? :)

 

Har kjøpt noen bilder på eBay i dårlig kvalitet.

 

Men har brukt Society6 i de senere tider og funnet meg noen veldig ok motiver der. Du velger også størrelse selv. Skal du ha noen av de større bildene kan det være verdt å vite at de til tider har free shipping, så det kan lønne seg å vente.

Anonymous poster hash: a40b7...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor stort tenker du? :)

Anonymous poster hash: 6f22a...829

 

Tja, fra 50cm i lengden og større. Skulle gjerne hatt noen på 100+cm også, har noen større vegger som vi gjerne skulle dekorert litt :)

 

 

 

Har kjøpt noen bilder på eBay i dårlig kvalitet.

 

Men har brukt Society6 i de senere tider og funnet meg noen veldig ok motiver der. Du velger også størrelse selv. Skal du ha noen av de større bildene kan det være verdt å vite at de til tider har free shipping, så det kan lønne seg å vente.

Anonymous poster hash: a40b7...ce9

 

Takk for tips! Skal definitivt sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...