Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Karou skrev:

Eg kjøpte denne cardiganen og den kom fram i dag. Den er litt vidare enn eg trudde den kom til å vere og litt kort i armene, men ellers veldig fin. Den er mykje finare enn eg ville gjetta iht. prisen.  I tillegg er denne skjerforganiserings-tingen på veg.

 

 

 

 

Den var fin! Må ha en jeg og. :) Hvilken str er du til vanlig og hvilken valgte du? Jeg bruker small til vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergtekjen
4 minutter siden, Salka skrev:

Den var fin! Må ha en jeg og. :) Hvilken str er du til vanlig og hvilken valgte du? Jeg bruker small til vanlig. 

Ikkje sant? Den er gørrfin! Til vanleg brukar eg som regel XL og eg valgte som sagt 3XL for sikkerhets skyld. Eg huskar ikkje heilt kvifor, men det funka no. Og den passar veldig bra sjølv om den eigentleg er 2 større enn det eg ville trudd eg trengte. Men eg er ganske høg også, 182. På meg rekker den til midt på rompa, så det er også noko du bør tenke på. Kanskje du bør bestille M eller L for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Karou skrev:

Ikkje sant? Den er gørrfin! Til vanleg brukar eg som regel XL og eg valgte som sagt 3XL for sikkerhets skyld. Eg huskar ikkje heilt kvifor, men det funka no. Og den passar veldig bra sjølv om den eigentleg er 2 større enn det eg ville trudd eg trengte. Men eg er ganske høg også, 182. På meg rekker den til midt på rompa, så det er også noko du bør tenke på. Kanskje du bør bestille M eller L for sikkerhets skyld :)

Ja, den var kjempefin! Også så billig! Hm, kanskje jeg skal ta 8/10 da. Går eventuelt an å ta en i 8/10 og en i 12/14. Den type cardigan gjør jo ingenting om er litt stor. Må ha en mørkegrå og en mørk lilla tror jeg. :) Hvilken farge tok du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
4 minutter siden, Salka skrev:

Ja, den var kjempefin! Også så billig! Hm, kanskje jeg skal ta 8/10 da. Går eventuelt an å ta en i 8/10 og en i 12/14. Den type cardigan gjør jo ingenting om er litt stor. Må ha en mørkegrå og en mørk lilla tror jeg. :) Hvilken farge tok du? 

Eg veit! Og den virkar til å vere veldig god kvalitet sjølv om den er billig (seier ho som har gått med den i ein dag...). Eg bestilte mustard, den var ein veldig fin gyllengul farge. Eg kunne faktisk tenkt meg å bestille nokon til, antakelegvis i electric blue, lilla og brown :laugh:

Hvis det hjelper så posta eg eit bilete rett over her av meg med cardiganen på :)

Endret av Karou
Omformulering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Karou skrev:

Eg veit! Og den virkar til å vere veldig god kvalitet sjølv om den er billig (seier ho som har gått med den i ein dag...). Eg bestilte mustard, den var ein veldig fin gyllengul farge. Eg kunne faktisk tenkt meg å bestille nokon til, antakelegvis i electric blue, lilla og brown :laugh:

Hvis det hjelper så posta eg eit bilete rett over her av meg med cardiganen på :)

Så bra! Ja, sånne billiggreier har ofte elendig kvalitet, så bra denne ikke er sånn. 

Ah, takk! :) så fin den er! Veldig fin gulfarge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen
2 minutter siden, Salka skrev:

Så bra! Ja, sånne billiggreier har ofte elendig kvalitet, så bra denne ikke er sånn. 

Ah, takk! :) så fin den er! Veldig fin gulfarge. 

Eg forstår eigentleg ikkje heilt korleis dei kan selge dei så billig.

Eg var litt nervøs for at den skulle vere meir gul-brun, men det var den ikkje :D

1 minutt siden, Yvonne skrev:

Takk for tips @Karou, tror jeg må bestille meg noen slike selv. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Berre hyggeleg! Kanskje alle i ebay-tråden blir gåande rundt med denne cardiganen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Karou skrev:

Eg forstår eigentleg ikkje heilt korleis dei kan selge dei så billig.

Eg var litt nervøs for at den skulle vere meir gul-brun, men det var den ikkje :D

Berre hyggeleg! Kanskje alle i ebay-tråden blir gåande rundt med denne cardiganen :fnise:

Ja, merkelig at de kan selge den så billig. :) særlig når kvaliteten er såpass ok også. 

Ja, den var skikkelig fin. Litt dus gulfarge liksom, ikke så skrikende som gult kan være. 

Hehe, ja da blir du kåges trendsetter! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.3.2016 at 13.23, AnonymBruker skrev:

Denne anbefales ikke. Var helt fin i størrelsen og slik, men ikke noe strikk i verken armene eller nederst, så den er helt utrolig ubehagelig. Man kan ikke bevege seg vanlig i den.

Anonymkode: 725d5...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.10.2015 at 15.00, Kragebein skrev:

Jeg fikk denne genseren i dag, og det må være mitt beste eBay-kjøp så langt. Kjempegod, tykk og varm strikkegenser, målene stemmer overens med det som står i beskrivelsen, og den er nøyaktig som på bildet. Synd den ikke finnes i flere farger jeg liker, for jeg vil ha flere!

Hva het den? Linken er ikke aktiv lenger :(

Anonymkode: 31873...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
2 timer siden, Clarity skrev:

Eksamenslesinga resulterte i litt ebay-shopping:

Topp
Kjole
Kjole
Liten notatbok
Veske
Antibac

 

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, kjole nr. 2 var superfin. Kan jeg spørre hva slags størrelse du kjøpte? Og hvor kg/høyde? er selv ca. 160 og 50 kg. 

Anonymkode: 31873...ea1

Kjole nr 2, altså nr 3 på listen (http://www.ebay.com/itm/361439003066?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=630802463908&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) ville jeg ikke stolt på. Hun på bildet er Kenza Zouiten,  Sveriges største blogger, og hennes kjole er ikke fra samme sted. Hun har selv gått ut og sagt at man ikke bør bestille fra ebay med hennes bilder, for de har ingenting med den kjolen hun går med å gjøre. Selvfølgelg, mange ebay-selgere fra Kina gjør jo det samme, bruker andres bilder og selger liknende plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, kjole nr. 2 var superfin. Kan jeg spørre hva slags størrelse du kjøpte? Og hvor kg/høyde? er selv ca. 160 og 50 kg. 

Anonymkode: 31873...ea1

Er ca 167 og rundt 56 kg. Bruker vanligvis small i størrelse, så bestilte derfor medium. Det står at medium skal tilsvare small i europeisk størrelse :)

10 timer siden, Holititten skrev:

 

Kjole nr 2, altså nr 3 på listen (http://www.ebay.com/itm/361439003066?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=630802463908&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) ville jeg ikke stolt på. Hun på bildet er Kenza Zouiten,  Sveriges største blogger, og hennes kjole er ikke fra samme sted. Hun har selv gått ut og sagt at man ikke bør bestille fra ebay med hennes bilder, for de har ingenting med den kjolen hun går med å gjøre. Selvfølgelg, mange ebay-selgere fra Kina gjør jo det samme, bruker andres bilder og selger liknende plagg.

Sånn er det jo med det meste man handler fra Kina på eBay, altså at man ikke alltid får helt tilsvarende produkt eller at kvaliteten ofte er så som så, men når det er såpass billig så tar jeg sjansen. Har fått en del jeg ikke har vært fornøyd med, men jeg har også fått mye som har vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på å kjøpe meg en billig kinascooter og sette på denne.
Kjenner noen som selger sin for 1000 lappen. Men disse kinascooterne går så dårlig originalt.
Trim fra Ebay er vanvittig billig 227 NOK for et komplett sylindersett inklusive frakt er jo så si gratis. Kjøpt noe sånt i norge så hadde det fort kommet på 1500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
6 timer siden, Clarity skrev:

Er ca 167 og rundt 56 kg. Bruker vanligvis small i størrelse, så bestilte derfor medium. Det står at medium skal tilsvare small i europeisk størrelse :)

Sånn er det jo med det meste man handler fra Kina på eBay, altså at man ikke alltid får helt tilsvarende produkt eller at kvaliteten ofte er så som så, men når det er såpass billig så tar jeg sjansen. Har fått en del jeg ikke har vært fornøyd med, men jeg har også fått mye som har vært fint :)

Ja, det var jo det jeg skrev i kommentaren min. Håper du blir fornøyd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva het den? Linken er ikke aktiv lenger :(

Anonymkode: 31873...ea1

Jeg finner den dessverre ikke igjen :( Selgeren har slettet seg, og jeg har sett gjennom et tosifret antall sider med søkeresultater med lignende ord.

Jeg fant den dog på AliExpress til omtrent samme pris, men siden jeg ikke har handlet derfra kan jeg ikke si noe om kvalitet eller størrelse.

http://www.aliexpress.com/item/2014-Autumn-Hot-Sale-Women-Sweater-Casual-Peter-Pan-Collar-Full-Sleeve-Striped-Pullover-Tricotada-Camisola/2026318170.html?spm=2114.40010208.4.1.BYQQVP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 19.55, Clarity skrev:

Eksamenslesinga resulterte i litt ebay-shopping:

Topp
Kjole
Kjole
Liten notatbok
Veske
Antibac

Vil du si ifra her om denne kjolen http://m.ebay.com/itm/361439003066?varId=630802463908&_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1 og denne veska http://m.ebay.com/itm/272069039820?varId=570880158079&_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1 er fin (og om kjolen er gjennomsiktig) når du mottar produktene? 

Anonymkode: 35207...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...