Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer dere til å fortsette å handle på ebay når paypals nye terms of service blir satt igang? Jeg avsluttet nettopp paypal kontoen min, lurer på hvordan betaling på ebay kommer til å foregå nå. Syns paypal var så trygt, dumt at de fucker det opp. Anonymous poster hash: 618fe...a38

  

Hva vil det si? Hva blir forskjellen? Ikke fått med meg dette jeg.

Det jeg leste var at det fortsatt gikk ann å betale med paypal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tragisk at en selger har blokkert meg bare fordi jeg betalte for 4 produkter, de kom aldri så fikk refund. Har lest igjennom mail og de skrev tilogmed at jeg virket så hyggelig som oppdaterte de 4 mnd etterpå om at jeg fortsatt ikke hadde fått produktene...

Har handlet masse hos selger uten problemer, veldig synd :( beautynetkorea

Anonymous poster hash: 49360...417

Til pass for deg når du kjøper dyretestet sminke. Sorry at jeg er krass ass

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for deg når du kjøper dyretestet sminke. Sorry at jeg er krass ass

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

Ikke sikkert at det er dyretestet sminke. Kanskje du skal sette deg inn i det før du uttaler deg?

https://attachment.fbsbx.com/file_download.php?id=710448465705549&eid=AStbO-p6IeE7YFYxVxOrbQWYtTt6ZlQs4xYBZLIcybpgtGj8Fno7bwEheFMNR5RA5r4&ext=1434043418&hash=ASsDquHLxGP_CxUX

Anonymous poster hash: 66bcb...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for deg når du kjøper dyretestet sminke. Sorry at jeg er krass ass

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

Da regner jeg med at du har absolutt INGENting dyretestede ting selv? Du vet, de fleste ting på markedet er nettopp dyretestet og da er det meget sannsynelig at du har dyretesta ting selv i skapet..

Anonymous poster hash: 43272...c1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har erfaringer med å kjøpe broderi fra ebay? :)

Hva slags broderi snakker vi om? Jeg har kjøpt mye, og har litt ulik erfaring med ulike ting. Hvis du nevner litt mer spesifikt, så kan jeg helt sikkert hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått:

Sokker med kule motiv. Bruker str 38-39 i sko og disse passer, kan ikke garantere at de passer større størrelser. Er kjempe fine, hvite på baksiden og litt tynne og glatte, men jeg digger de :)http://www.ebay.com/itm/391089357637?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=660458416726&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Klistremerker for negler. Små og søte, mye for pengene. Så langt har jeg bare satt på en og ikke hatt noe over, da var den perfekt i 3 dager. Holder seg sikkert lengre men en blank lakk over. http://www.ebay.com/itm/300850727337?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Bluse. Ble tipset om at den er normal i str og det var den, jeg bruker L og kjøpte L. Er litt for kort foran syns jeg men en større str hadde blitt for stor tror jeg. Kjøpte grønn og den er veldig gjennomsiktig. http://www.ebay.com/itm/261626285409?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=560632757910&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Bh-forlenger. Fungerer fint de http://www.ebay.com/itm/131447464957?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ringer som ikke går helt ned på fingrene. Tenkte ikke over str og de passer meg, usikker på min ringstørrelse. http://www.ebay.com/itm/141492499657?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=440643699672&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Kranforlenger for barn. Sønnen min når ikke vannet selv om han står på en krakk så denne er super! Passer ikke alle kraner. http://www.ebay.com/itm/111592525801?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=410593679385&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Små øredobber i plast, supert for oss med allergi. Kjøpte minste str som er knøttsmå. Virker som at stenene er limt godt fast. http://www.ebay.com/itm/201051210034?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=500242487718&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Minions nøkkelringer, en til meg og en til mannen :)http://www.ebay.com/itm/201315448524?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Sminkeoppbevaring. Jeg har den inni et skap, er lurt å sjekke målene da. http://www.ebay.com/itm/361187461307?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Harembukser. Elsker de, har 3 og venter på nr 4. http://www.ebay.com/itm/201315315756?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=500510724928&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Topper. Jeg er str L og disse passer meg perfekt. Har en i lilla og en blå. Var veldig elektriske men etter en vask (med skyllemiddel) så ble det borte. Stoffet ligner litt på badedraktstoff, noen syns det er ekkelt men disse er greie syns jeg. http://www.ebay.com/itm/331458906136?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=540633057467&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Lite strøm så må gi meg. Ville egentlig dele mer :)

Anonymous poster hash: 55804...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harmebuksene har jeg forresten i str XL, noen sier at de er normale i str.

Anonymous poster hash: 55804...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kjole i går kveld, og hadde fatt anbefalt den selgeren. I stad så jeg at jeg hadde fått en mld fra selgeren om at h*n ønsker at jeg skal gi h*n en god karakter med en gang fordi h*n var treg med å poste og h*n er redd for dårlig karakter fra andre kjøpere. Jeg gir ikke karakter før jeg har fått en vare da jeg ofte har fått ødelagte varer og i blant feil vare, og kanskje denne selgeren prøver å svindle meg. Jeg syns at det er rart at selgeren hevder at h*n sendte pakken min sent da jeg kjøpte den for under ett døgn siden. Jeg vurderer å bare ignorere meldingen. Men hadde dere svart og hva hadde dere svart? Jeg kommer som sagt ikke til å gi en karakter før jeg har fått kjolen. Jeg kommer aldri til å kjøpe fra den selgeren igjen.

Anonymous poster hash: 55804...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp en del hårpynt! Poster det nå i tilfelle flere blir inspirert og får lyst på, så dere rekker å få det til sommern. Kan oppdatere senere om hvordan ting var!

Hårbøyle med blomster på, bestilte både hvit og rosa

Blomsterkrans, hvit

Hårbøyle, gull

Hårbånd, i farge nr 5, 6 og 20 

 

 

Dette under er ting jeg bestilte for litt siden, som er mottatt.

Fargerike øredobber, veldig fine!! Bestilte to par, og det ene paret hadde litt forskjellig grad av bøy på hver av øredobbene. Bakdelen som var med er bare plast/gummi, men funker veldig bra.

Gullfarga øredobber med perle, favoritt!! SÅ fine, ingenting negativt å si. Var forøvrig plast/gummibakdel her også.

Store hårklyper, for å dele opp håret når jeg retter det. Funka fint de, er akkurat som på bildet.

Sandfarget mobildeksel, heldekkende. Fungerer veldig bra dette altså, fornøyd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp en del hårpynt! Poster det nå i tilfelle flere blir inspirert og får lyst på, så dere rekker å få det til sommern. Kan oppdatere senere om hvordan ting var!

 

 

 

Gullfarga øredobber med perle, favoritt!! SÅ fine, ingenting negativt å si. Var forøvrig plast/gummibakdel her også.

 

 

 

De øredobbene var utrolig fine.  Skal bruke de imorgen i bryllup.  Skal være forlover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øredobbene var utrolig fine.  Skal bruke de imorgen i bryllup.  Skal være forlover. :)

Jaa, elsker de! Finere i virkeligheten enn på bildet, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da regner jeg med at du har absolutt INGENting dyretestede ting selv? Du vet, de fleste ting på markedet er nettopp dyretestet og da er det meget sannsynelig at du har dyretesta ting selv i skapet.. Anonymous poster hash: 43272...c1d

Ja, det stemmer faktisk. Jeg har ikke et eneste dyretestet produkt. Selv om kanskje det er en overvekt av dyretestede produkter er det masse som ikke er det og. Bare å vite hva man kjøper det. Koreasminke f.eks er garantert testet og alle merker som selger i Kina tester siden det er påbudt der. Så holder meg unna alt som selges i Kina og har god oversikt over alt som ikke tester. Vaskemidler er null problem, for etter forbudet kom i Norge/Europa tester ikke lilleborg mer. Før forbudet da de testet brukte jeg ecover. Ikke noe problem å være 100% dyrevennlig når man virkelig vil! :)

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer faktisk. Jeg har ikke et eneste dyretestet produkt. Selv om kanskje det er en overvekt av dyretestede produkter er det masse som ikke er det og. Bare å vite hva man kjøper det. Koreasminke f.eks er garantert testet og alle merker som selger i Kina tester siden det er påbudt der. Så holder meg unna alt som selges i Kina og har god oversikt over alt som ikke tester. Vaskemidler er null problem, for etter forbudet kom i Norge/Europa tester ikke lilleborg mer. Før forbudet da de testet brukte jeg ecover. Ikke noe problem å være 100% dyrevennlig når man virkelig vil! :)

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

Korea ligger ikke i Kina da smarting :ler:

Anonymous poster hash: 66bcb...c7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk*. Litt frustrasjon som må ut.

 

Bestilte to varer av en selger og betalte frakt for hver av varene. Siden summen samlet sett ville overstige tollgrensen sendte jeg selger en melding der jeg ba om at varene måtte sendes hver for seg.

Men nei da, selger mente at jeg burde ha bedt om samlet frakt og refunderte frakten på en av varene. Dette til tross for at jeg forklarte hvorfor jeg ville ha det i to pakker. MEN, de tilbød seg å skrive ned verdien på pakken. Javel, dette er ikke noe jeg ber om, men når de tilbyr det så så jeg ja. Vant budrunde på begge, ellers hadde jeg aldri kjøpt dem samlet nettopp pga dette.

 

Så langt, så greit tenkte jeg. Men nei da, nå fikk jeg melding om at pakken hadde blitt sendt med ekte verdi skrevet på. Nå blir det moms og fortollingsgebyr som overskrider fraktenpengene jeg fikk tilbake med minst et par hundrelapper. Takk for den du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Sukk*. Litt frustrasjon som må ut.

Bestilte to varer av en selger og betalte frakt for hver av varene. Siden summen samlet sett ville overstige tollgrensen sendte jeg selger en melding der jeg ba om at varene måtte sendes hver for seg.

Men nei da, selger mente at jeg burde ha bedt om samlet frakt og refunderte frakten på en av varene. Dette til tross for at jeg forklarte hvorfor jeg ville ha det i to pakker. MEN, de tilbød seg å skrive ned verdien på pakken. Javel, dette er ikke noe jeg ber om, men når de tilbyr det så så jeg ja. Vant budrunde på begge, ellers hadde jeg aldri kjøpt dem samlet nettopp pga dette.

Så langt, så greit tenkte jeg. Men nei da, nå fikk jeg melding om at pakken hadde blitt sendt med ekte verdi skrevet på. Nå blir det moms og fortollingsgebyr som overskrider fraktenpengene jeg fikk tilbake med minst et par hundrelapper. Takk for den du!

Jeg hadde klaget.

Anonymous poster hash: 7ff40...4e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags broderi snakker vi om? Jeg har kjøpt mye, og har litt ulik erfaring med ulike ting. Hvis du nevner litt mer spesifikt, så kan jeg helt sikkert hjelpe deg :)

 

Tenker på sy-tøy med kors sting. Altså, hvitt tøy, også får du med en oppskrift og tråd.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på sy-tøy med kors sting. Altså, hvitt tøy, også får du med en oppskrift og tråd.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det, hehe..

Skjønner godt hva du mener. Hvis du bestiller fra kjente merker, dimensions, vervaco, bucilla etc, og ikke fra Kina, så er det veldig bra. Hvis du skal bestille noe fra Kina, så er det viktig å bestille med DMC-tråd. Trådene i de andre Kina-greiene er forferdelige å brodere med, stoffet er dårlig osv. Ellers har jeg stort sett gode erfaringer med broderikjøp på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på sy-tøy med kors sting. Altså, hvitt tøy, også får du med en oppskrift og tråd.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det, hehe..

Hvis du går for pakker fra feks dimensions, så kan jeg forresten anbefale 123stitch.com. Jeg kjøper masse derfra, det er mye billigere enn i norske butikker, og de har relativt rask levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...