Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Korea ligger ikke i Kina da smarting :ler:

Anonymous poster hash: 66bcb...c7b

Vet det da smartass, men koreasminke SELGES i KINA OGSÅ og alt som selges i Kina tester på dyr. Smarting. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det da smartass, men koreasminke SELGES i KINA OGSÅ og alt som selges i Kina tester på dyr. Smarting. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2fe7a...b6d

Mange Koreanske merker som nekter å selge til Kina... smarting

Anonymous poster hash: 66bcb...c7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojamei...er det mulig at voksne mennesker klarer å bruke en tråd som dette for å diskutere hva de synes om sminken fra Korea/Kina? Eller kanskje det er fjortisser? Og like ille er de 3 som liker denne diskusjonen. Bruk meldinger!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte etter rimelige converse på Ebay og kom over disse. Prisen var jo helt sykt billig og skoene ser jo greie ut. Hva er sjansen for at de er falske? De ser ekte ut (i motsetning til et annet par jeg fant som het Mall-stars...), men prisen var så innmari billig at jeg ble litt nervøs. Ikke at det gjør noe for min del om det er en kopi, da det er tantebarnet mitt som skal ha dem og hun er fornøyd så lenge de ikke lyser kopi lang vei. Stusset også litt på at selgeren har 100% positive tilbakemeldinger som kjøper men ingen tilbakemeldinger som selger.

Jeg krysser fingrene for at skoene er fine og at det ikke er noe humbug med selgeren, men i verste fall taper jeg 150 kr.



Anonymous poster hash: a5c80...5f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte etter rimelige converse på Ebay og kom over disse. Prisen var jo helt sykt billig og skoene ser jo greie ut. Hva er sjansen for at de er falske? De ser ekte ut (i motsetning til et annet par jeg fant som het Mall-stars...), men prisen var så innmari billig at jeg ble litt nervøs. Ikke at det gjør noe for min del om det er en kopi, da det er tantebarnet mitt som skal ha dem og hun er fornøyd så lenge de ikke lyser kopi lang vei. Stusset også litt på at selgeren har 100% positive tilbakemeldinger som kjøper men ingen tilbakemeldinger som selger.

Jeg krysser fingrene for at skoene er fine og at det ikke er noe humbug med selgeren, men i verste fall taper jeg 150 kr.

Anonymous poster hash: a5c80...5f0

 

De er vel neppe ekte Converse, men ekte sko er det helt sikkert. Jeg bestilte ett par i lysebrunt nå! Jeg har kjøpt ganske mye på ebay (og andre steder) og aldri blitt lurt. (Ikke alt har vært like vellykket, men har alltid fått det jeg har bestilt og aldri blitt ranet.) Denne selgeren har dessuten 100% fornøyde kunder, burde være trygt. Må ta tilbake det, tilbakemeldingene er fra andre selgere. Har aldri sett dette før. Men i det hele tatt, jevnt over og mitt totalinntrykk - ebay er bra greier.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel neppe ekte Converse, men ekte sko er det helt sikkert. Jeg bestilte ett par i lysebrunt nå! Jeg har kjøpt ganske mye på ebay (og andre steder) og aldri blitt lurt. (Ikke alt har vært like vellykket, men har alltid fått det jeg har bestilt og aldri blitt ranet.) Denne selgeren har dessuten 100% fornøyde kunder, burde være trygt. Må ta tilbake det, tilbakemeldingene er fra andre selgere. Har aldri sett dette før. Men i det hele tatt, jevnt over og mitt totalinntrykk - ebay er bra greier.

 

Jeg har jo jevnt over god erfaring med Ebay jeg også men ble bare litt i stuss over at skoene var så like originalene og kostet så lite (selv mer åpenbare kopier koster gjerne over 200 kr + frakt), og det at selgeren var såpass ny i gamet. Men jeg tok nå sjansen og håper skoene er så fine at de kan gå for å være ekte. Så lenge tantebarnet er fornøyd er jeg fornøyd :)

Anonymous poster hash: a5c80...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde forresten å kjøpe et til par sånne converse (til meg selv) siden prisen var så lav, men det gikk ikke. Selgeren har lagt inn begrensning så man ikke kan kjøpe mer enn én vare i løpet av ti dager :( Rare greier...



Anonymous poster hash: a5c80...5f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var i USA kjøpte jeg Converse fra Converse butikken på outlet for 20 dollar (altså garantert ekte) og etterpå hadde Target Converse for 8 dollar på tilbud og jeg tviler på at Target solgte fake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går for pakker fra feks dimensions, så kan jeg forresten anbefale 123stitch.com. Jeg kjøper masse derfra, det er mye billigere enn i norske butikker, og de har relativt rask levering.

 

Tusen takk for tipset! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg har jo jevnt over god erfaring med Ebay jeg også men ble bare litt i stuss over at skoene var så like originalene og kostet så lite (selv mer åpenbare kopier koster gjerne over 200 kr + frakt), og det at selgeren var såpass ny i gamet. Men jeg tok nå sjansen og håper skoene er så fine at de kan gå for å være ekte. Så lenge tantebarnet er fornøyd er jeg fornøyd :)

Anonymous poster hash: a5c80...5f0

 

 

Så selv at det stod at selgeren sender fra Missouri, og da ble jeg litt skeptisk siden det ikke er så ofte at amerikanske selgere har gratis frakt... Når jeg klikker meg videre inn på selgeren har ikke enda fått noen tilbakemeldinger som selger, og det står at han ble registrert i "Dec-25-11 in China". Så er litt småredd for at de faktisk selges fra Kina. Men men, da jeg selv var i Kina på markeder fant jeg ganske OK etterligninger av Converse, så kan hende du likevel har flaks med kjøpet ditt. :) 

Anonymous poster hash: c104d...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så selv at det stod at selgeren sender fra Missouri, og da ble jeg litt skeptisk siden det ikke er så ofte at amerikanske selgere har gratis frakt... Når jeg klikker meg videre inn på selgeren har ikke enda fått noen tilbakemeldinger som selger, og det står at han ble registrert i "Dec-25-11 in China". Så er litt småredd for at de faktisk selges fra Kina. Men men, da jeg selv var i Kina på markeder fant jeg ganske OK etterligninger av Converse, så kan hende du likevel har flaks med kjøpet ditt. :) 

Anonymous poster hash: c104d...d5c

 

 

Ja jeg så at selgeren selger fra Kina så jeg er vel ganske sikker på at skoene er fake. Så lenge jeg får et par høvelig greie sko som er mest mulig lik originalen, så er jeg fornøyd. Får bare krysse fingrene :)

Anonymous poster hash: a5c80...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Venter på disse tingene, noen som har bestilt og fått noe av dette? 

 

Sleeping pack

 

http://www.ebay.com/itm/331525726720?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg har bestilt sleeping packen, men har ikke store forventninger. Håndkremen av samme type luktet alt for sterkt for min del, men vi får se. Hadde mest egentlig bare lyst å prøve ut all "hypen" om denne her. :P

Anonymous poster hash: c104d...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...