Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pengene vil dukke opp på paypalkontoen din. Det kan ta noen dager før pengene kommer på kontoen din, men til meg har det alltid skjedd i løpet av en dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en vare jeg ikke har fått. Jeg kjøpte varen 10 nov 2013. , i dag er det 31 desember. Etter mye fram og tilbake, med selger så skal jeg få pengene mine tilbake. Men hvordan foregår det, er det noe jeg må gjøre eller vil pengene bare dukke opp på paypal kontoen min eller ?

Om selger holder til i asia er dette veldig lite med tanke på at det har vært julehandel. Jeg har aldri opplevd at varer ikke har kommet, derimot har jeg opplevd at en vare tok 2 måneder før den kom frem. Og når jeg sjekker pakkene er de stemplet og sendt den datoen selger har oppgitt så det har ikke vært noe tull der heller.

Som en har nevnt over, pengene havnerp å paypalkontoen din. Som en kreditering. Full retur av sum.

• Liker 1
Skrevet

Hei ønsker å bestille disse sandalene. Men vet ikke så mye om utenlandske str. Jeg bruker str 40 i norge. Hvilken burde jeg bestille da?

Skrevet

Takk for hjelpen men skjønte ikke så mye av den tabellen. Skoene skal komme fra kina men kina er ikke nevnt i tabellen så hvilkw land skal jeg se på da??

Skrevet (endret)

Kan ikke tro annet enn at du skal følge den størrelsen som er for USA/Canada, og at 40 blir 9. Kan ikke se noen steder at skoene skal komme fra Kina, men selger er i USA, og han skriver jo i tillegg følgende: "Sizes are shown as U.S. Women's."

:)

Endret av Frk Midnattsol
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det noen som har bestilt Nicer Dicer Plus fra eBay og fått varen?
Nå har jeg forsøkt å bestille denne for tredje gang men etter noen dager så får jeg beskjed om at varen er fjernet av ebay. Så 3 ganger har jeg nå fått refundert beløpet...
Hvis jeg bestiller denne fra UK så skal de ha 100,- i frakt og da kommer den over tollgrensen :/

Det er en slik en jeg snakker om:
Nicer Dicer Plus

Anonymous poster hash: 401e9...d5f
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det noen som har bestilt Nicer Dicer Plus fra eBay og fått varen?

Nå har jeg forsøkt å bestille denne for tredje gang men etter noen dager så får jeg beskjed om at varen er fjernet av ebay. Så 3 ganger har jeg nå fått refundert beløpet...

Hvis jeg bestiller denne fra UK så skal de ha 100,- i frakt og da kommer den over tollgrensen :/

Det er en slik en jeg snakker om:

Nicer Dicer Plus

Frakten teller ikke på momsen. Det er varens verdi.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frakten teller ikke på momsen. Det er varens verdi.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Stemmer det, my bad :)

Skrevet (endret)

Ja, mente noen hadde skrevet om den, men fant ikke noe om det. Er jo en veldig lang stund siden.. :)

Jeg kjøpte den perle"kjolen" for en tid tilbake. Ikke bra.

Den er mer som en genser da den ikke dekker mer enn 1/3 av rumpen. jeg er 172 høy. men lange bein og ikke overkropp.

Materialet er og litt anderledes enn det ser ut på bildet synes jeg. type billig maskinstrikk fra h&m.

Perlene er heller ikke mye å skryte av, kommer til å falle av ved første bruk da det kun er en enkel tråd som er sydd gjennom alle sammen på rad og rekke.

jeg hadde ikke kjøpt på nytt om jeg hadde hatt valget.

edit: jeg er en str 38 på hm i over og underdel.

Endret av Lizliz
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fra ebay, men fra en veldig lignende side. Fint om noen kan gi tilbakemelding om de vet noe ang kvalitet og faktisk vare! :)

Ønskeliste:

Blå kjole

Blå topp

Perlekjole

Fargerik topp

Retro kjole

Svart kjole

Lilla kjole

Edit: skrivefeil.

Mener ikke å være frekk, men det virker som om du kjøper veldig mye veldig ofte? Tenker du på hvordan du bruker pengene dine? Jeg tenker at pengene du bruker her på ting du kanskje bare vil bruke et par ganger før de går i stykker pga dårlig kvalitet eller pga de er annerledes enn du tenkte heller kunne bli brukt til feks u-landshjelp eller donasjon til et godt formål. Ikke at jeg skal fortelle deg hvordan du skal bruke dine penger, men jeg har bare lagt merke til at du er en person i denne tråden som veldig ofte poster mange ting du har kjøpt.

Anonymous poster hash: 7df2b...f8c

• Liker 8
Skrevet

Mener ikke å være frekk, men det virker som om du kjøper veldig mye veldig ofte? Tenker du på hvordan du bruker pengene dine? Jeg tenker at pengene du bruker her på ting du kanskje bare vil bruke et par ganger før de går i stykker pga dårlig kvalitet eller pga de er annerledes enn du tenkte heller kunne bli brukt til feks u-landshjelp eller donasjon til et godt formål. Ikke at jeg skal fortelle deg hvordan du skal bruke dine penger, men jeg har bare lagt merke til at du er en person i denne tråden som veldig ofte poster mange ting du har kjøpt.

Det er jo ikke sikkert hun kjøper alt. Som du ser så står det ønskeliste. Jeg tolker det slik at dette er ting hun ønsker seg, ikke nødvendigvis har kjøpt

• Liker 8
Skrevet

Gratulerer, her er dagens kaktus til den minst gjennomtenkte surpompen.

Hva tror du hjelper mennesker i land med lavere velstand per innbygger enn i vesten? Jo handel og arbeid.

Så det du anser som tullball og unødvendig kjøp genererer altså kraftig velstandsvekst, arbeidsplasser og utvikling.

Merkelig nok liker folk bedre å stå på egne ben enn å behandles som ubrukelige tiggere.

• Liker 16
Skrevet

Det er kun èn ting av mine hundreognoe kjøp på ebay jeg har måtte kastet. Det jeg ikke har brukt selv, har jeg gitt videre til venner, og det har vart like lenge som ting kjøpt på f.eks HM.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har spart MYE penger på å handle på ebay fremfor i butikker. Tights med mønster koster gjerne 199,- og opp i Norge, jeg får det for 30-150kr på ebay. I tillegg går pengene via mindre "bakmenn" ( import/export ), og jeg tipper mange kan tjene mer ved å selge stykkevis på ebay, enn pr kilo-eske til butikker.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

To kjoler i bursdagsgave til ei venninde.

Den hvite med kirsebær og den hvite med svarte blomser

Så utrolig søtt :fnise:

Om jeg hadde fått kjole av en kompis i gave (som jeg faktisk synes er fine, noe disse gjør) så hadde jeg blitt rimelig overrasket! Positivt overrasket vel og merke...

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Skrevet

Så utrolig søtt :fnise:

Om jeg hadde fått kjole av en kompis i gave (som jeg faktisk synes er fine, noe disse gjør) så hadde jeg blitt rimelig overrasket! Positivt overrasket vel og merke...

Hehe de slo ann heldigvis ! Hu tok bilde av seg selv med de på å la ut på facebook så fikk hu brått 75 kommentarer om hvor fine kjolene var på hu :D Gøy da :)

I julegave fikk hu et par duck me tøfler og et hjerte gull smykke men de var ikke fra ebay så har sikkert ikke lov å poste de her :fnise:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...