Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan skrive om jakka kan brukes i minus om det blir minusgrader :-) Jeg synes det er deilig stoff, men synes lommene er litt for langt opp. De kunne vært lengre nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for info. Hvilken str bestiller dere av kg jakka? Hvis du for eksempel bruker small så bestiller du small på kg jakka eller litt større?

Skrevet

Jeg bruker xs/s, og jeg bestilte strl. S. Passer meg perfekt :)



Anonymous poster hash: 49562...24b
Gjest BabyBlue
Skrevet

Da har jeg fått bhen min som var en cup større, passer mye bedre! :D

Skrevet

Fikk dette skjørtet i posten for noen dager siden.
Bestilte det i blå. Det var egentlig akkurat som på bildet!
Veldig fornøyd. Eneste var at jeg kanskje trodde det var litt lengre, men det går fint.
Er ikke for kort syns jeg. :) Jeg bestilte det i str Asian L, og det passet meg perfekt,

jeg er vanligvis en S i Norge. Veldig fornøyd! :)

Skrevet

Lurer fælt på å kjøpe ett speilreflekskamera der... Godt under halve prisen av norske, og kan jo da få ett mye bedre kamera enn hva jeg ville fått her... Så på ett Canon EOS 600d brukt... Ville dere tatt sjansen?



Anonymous poster hash: 0931c...f01
Skrevet

Lurer fælt på å kjøpe ett speilreflekskamera der... Godt under halve prisen av norske, og kan jo da få ett mye bedre kamera enn hva jeg ville fått her... Så på ett Canon EOS 600d brukt... Ville dere tatt sjansen?

Anonymous poster hash: 0931c...f01

ville ikke gjort det, du har ingen garanti for hvordan det er behandlet og hvis varen ikke tilsvarer din forventing så blir returen såpass dyr at du mest sannsynlig ikke tjener noe på det.

Skrevet

Lurer fælt på å kjøpe ett speilreflekskamera der... Godt under halve prisen av norske, og kan jo da få ett mye bedre kamera enn hva jeg ville fått her... Så på ett Canon EOS 600d brukt... Ville dere tatt sjansen?

Anonymous poster hash: 0931c...f01

Gjør det kun om du er villig til å ta sjansen på at noe går istykker. Kjøp helst fra firma som selger produkter som er sjekket og leveres med garanti. Ha nok peiling selv eller kjenn noen som kan inspisere kameraet for feil med en gang du får det.

. Jeg kjøper mye kamerautstyr fra utlandet. Men har da holdt på med slikt slikt i over 15 år.

Skrevet

Takk for svar til dere 2 siste :) Da dropper jeg kamerakjøpet, for jeg har rett og slett ikke peiling på sånt, og ender opp med ett billigkamera fra elkjøp på salget som kommer nå ;) Tenkte bare at det kunne være lurt med ett dyrere og bedre kamera hvis jeg skulle fatte skikkelig interesse for det her, så hadde jeg allerede hatt ett kamera som var bra nok til det jeg ville, men samtidig skulle være enkelt nok for en nybegynner å manøvrere :)



Anonymous poster hash: 0931c...f01
Skrevet

Kan du si noe om kjolen når du får den :D kan ikke tro at en så fin kjole er sååå billig :P

Edit; skrivefeil

Fikk kjolen lillejulaften! Og jo, den er så fin. Døøøødsfin! Er SÅ fornøyd. Fått kommentarer fra familien om at det måtte da være en dyr kjole til engangsbruk! ;) Men neeeeida.

jeg kjøpte str 8 (M/38) bruker M i alle andre kjoler, men denne ble hakket for stor rundt livet, så jeg skal sy den inn litt. skal brukes på nyttårsaften. :)

http://www.ebay.com/itm/301027797087?var=600173197244&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke handlet på ebay på flere måneder. Har fulgt med på denne tråden, men det irriterer meg at jeg ikke har vett til å legge til det jeg vil kjøpe i watch eller wishlist.

Derfor lurer jeg på om dere kan være så snill å hjelpe meg med link til den kyllingfiletbhen. Og hvordan er den i størrelsen?

Og post gjerne link til dine to favorittkjøp på ebay. Gjerne klær :)

I natt har jeg kjøpt:

Lakk for å matte neglelakken

Leppestift i fargen nude pink

Dings til å fjerne kviser

Øyevipper 109

Papir som skal fjerne olje i huden

Broderigreier til et prosjekt jeg har

Jeg skal begynne å sy så er også ute etter tips til gode selgere på det området. Hovedsaklig interissert i å sy om klær.

Edit.

Bestilte to stk isformer i silikon :)

Endret av AloeVera
  • Liker 1
Skrevet

Fikk kjolen lillejulaften! Og jo, den er så fin. Døøøødsfin! Er SÅ fornøyd. Fått kommentarer fra familien om at det måtte da være en dyr kjole til engangsbruk! ;) Men neeeeida.

jeg kjøpte str 8 (M/38) bruker M i alle andre kjoler, men denne ble hakket for stor rundt livet, så jeg skal sy den inn litt. skal brukes på nyttårsaften. :)

http://www.ebay.com/itm/301027797087?var=600173197244&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Okei, takk :) ja da kommer jeg også nok til å kjøpe slik :)

  • Liker 1
Skrevet

Har kjøpt 1 stk av denne sjokoladen

Men det jeg lurer på er det som står i beskrivelsen. Står nemlig:

Price is for 1 Chocolate
++++Please Be Aware++++
Minimum Order of 3 Chocolates
Betyr dette at jeg skal bestille to ganger til eller får jeg automatisk tre stk og han forandrer regningen?
For videre står det:
If you choose different variations of chocolate when checking out please dont pay immediately, i will send the invoice of the correct amount of postage
Hehe, synes dette var fryktelig forvirrende jeg. :P
Det gikk nemlig bare an å kjøpe en og en om gangen, og da blir vel frakten uansett ikke riktig.
Så burde jeg vente på en såkalt invoice uansett?
Skrevet

Nå har jeg ikke handlet på ebay på flere måneder. Har fulgt med på denne tråden, men det irriterer meg at jeg ikke har vett til å legge til det jeg vil kjøpe i watch eller wishlist.

Derfor lurer jeg på om dere kan være så snill å hjelpe meg med link til den kyllingfiletbhen. Og hvordan er den i størrelsen?

Og post gjerne link til dine to favorittkjøp på ebay. Gjerne klær :)

I natt har jeg kjøpt:

Lakk for å matte neglelakken

Leppestift i fargen nude pink

Dings til å fjerne kviser

Øyevipper 109

Papir som skal fjerne olje i huden

Broderigreier til et prosjekt jeg har

Jeg skal begynne å sy så er også ute etter tips til gode selgere på det området. Hovedsaklig interissert i å sy om klær.

Edit.

Bestilte to stk isformer i silikon :)

Er det denne du mener: http://www.ebay.com/itm/360684578422?var=630138450578&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 ??

Isåfall.. Jeg kjøpte M (A-B cup) og er 75B. Den passa, og sitter bra synes jeg. :)

Skrevet

Har kjøpt 1 stk av denne sjokoladen

Men det jeg lurer på er det som står i beskrivelsen. Står nemlig:

Price is for 1 Chocolate
++++Please Be Aware++++
Minimum Order of 3 Chocolates
Betyr dette at jeg skal bestille to ganger til eller får jeg automatisk tre stk og han forandrer regningen?
For videre står det:
If you choose different variations of chocolate when checking out please dont pay immediately, i will send the invoice of the correct amount of postage
Hehe, synes dette var fryktelig forvirrende jeg. :P
Det gikk nemlig bare an å kjøpe en og en om gangen, og da blir vel frakten uansett ikke riktig.
Så burde jeg vente på en såkalt invoice uansett?

Du må bestille minst tre stk totalt. Du kan bestille tre forskjellige om du vil, men da i flere omganger. Normalt skal du kunne "request total" etter en slik seanse, og da beregner selger frakten for hele sendingen. Hva som skjer hvis du bare bestiller en, vet jeg ikke, kanskje selgeren tar kontakt med deg og spør deg hva mer du vil ha.

Skrevet

Temaet er tatt opp tidligere i tråden, men likevel. Jeg har kjøpt en del ting fra eBay, og plutselig ble jeg grepet av veggedyrpanikk. Det har jo gått fint hittil, men så kom en kåpe (Kina) på lillejulaften, og så ble jeg helt paranoid her og begynte på en vill google-ferd, hehe. Ikke lurt, selvfølgelig, panikken ble ikke akkurat dempet.

Jeg har alltid pakket opp ting utendørs og kastet emballasjen umiddelbart. Ting som kan gå i fryseren har ligget der i noen dager, ting som kan vaskes på høy temperatur har blitt det. Som det blir anbefalt. Men denne kåpen er det ull i, og den var altfor stor til min lille fryser. Jeg la den rett i vaskemaskinen, da, og vasket på håndvaskprogram og 30 grader. Så leser jeg skrekkinnlegg fra internett fra folk som har hatt veggedyr hjemme og hvilket mareritt dette var og blablabla.

Et søk på "bed bugs china" viste stor økning i tilfeller der, også i Beijing. Hvor kåpen er send fra... Akk ja.

Det går nok helt sikkert bra denne gangen også. Men hva gjør dere andre når det gjelder dette?

Skrevet

Jeg har aldri ofret det en tanke....

Og det gjør du sikkert rett i. :) En venninne av meg hadde veggedyr med seg hjem fra Syden for noen år siden, og hennes erfaringer skremte vannet av meg, for å si det sånn. Jeg har aldri helt klart å glemme det, så det er nok derfor dette opptar meg. Litt for mye...

Gjest Raindrops
Skrevet

Tenker ikke over det jeg heller. Klærne vaskes før bruk, men det er vel alt.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...