Brimi Skrevet 22. desember 2013 #10661 Skrevet 22. desember 2013 Kan skrive om jakka kan brukes i minus om det blir minusgrader :-) Jeg synes det er deilig stoff, men synes lommene er litt for langt opp. De kunne vært lengre nede.
Ayesh Skrevet 22. desember 2013 #10662 Skrevet 22. desember 2013 Takk for info. Hvilken str bestiller dere av kg jakka? Hvis du for eksempel bruker small så bestiller du small på kg jakka eller litt større?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #10663 Skrevet 22. desember 2013 Jeg bruker xs/s, og jeg bestilte strl. S. Passer meg perfekt Anonymous poster hash: 49562...24b
Gjest BabyBlue Skrevet 22. desember 2013 #10664 Skrevet 22. desember 2013 Da har jeg fått bhen min som var en cup større, passer mye bedre! :D
maaria Skrevet 23. desember 2013 #10665 Skrevet 23. desember 2013 Fikk dette skjørtet i posten for noen dager siden. Bestilte det i blå. Det var egentlig akkurat som på bildet! Veldig fornøyd. Eneste var at jeg kanskje trodde det var litt lengre, men det går fint. Er ikke for kort syns jeg. Jeg bestilte det i str Asian L, og det passet meg perfekt, jeg er vanligvis en S i Norge. Veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #10666 Skrevet 24. desember 2013 Lurer fælt på å kjøpe ett speilreflekskamera der... Godt under halve prisen av norske, og kan jo da få ett mye bedre kamera enn hva jeg ville fått her... Så på ett Canon EOS 600d brukt... Ville dere tatt sjansen? Anonymous poster hash: 0931c...f01
minienthe Skrevet 24. desember 2013 #10667 Skrevet 24. desember 2013 Lurer fælt på å kjøpe ett speilreflekskamera der... Godt under halve prisen av norske, og kan jo da få ett mye bedre kamera enn hva jeg ville fått her... Så på ett Canon EOS 600d brukt... Ville dere tatt sjansen? Anonymous poster hash: 0931c...f01 ville ikke gjort det, du har ingen garanti for hvordan det er behandlet og hvis varen ikke tilsvarer din forventing så blir returen såpass dyr at du mest sannsynlig ikke tjener noe på det.
Guybrush Skrevet 25. desember 2013 #10668 Skrevet 25. desember 2013 Lurer fælt på å kjøpe ett speilreflekskamera der... Godt under halve prisen av norske, og kan jo da få ett mye bedre kamera enn hva jeg ville fått her... Så på ett Canon EOS 600d brukt... Ville dere tatt sjansen?Anonymous poster hash: 0931c...f01 Gjør det kun om du er villig til å ta sjansen på at noe går istykker. Kjøp helst fra firma som selger produkter som er sjekket og leveres med garanti. Ha nok peiling selv eller kjenn noen som kan inspisere kameraet for feil med en gang du får det. . Jeg kjøper mye kamerautstyr fra utlandet. Men har da holdt på med slikt slikt i over 15 år.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #10669 Skrevet 26. desember 2013 Takk for svar til dere 2 siste Da dropper jeg kamerakjøpet, for jeg har rett og slett ikke peiling på sånt, og ender opp med ett billigkamera fra elkjøp på salget som kommer nå Tenkte bare at det kunne være lurt med ett dyrere og bedre kamera hvis jeg skulle fatte skikkelig interesse for det her, så hadde jeg allerede hatt ett kamera som var bra nok til det jeg ville, men samtidig skulle være enkelt nok for en nybegynner å manøvrere Anonymous poster hash: 0931c...f01
studenten Skrevet 26. desember 2013 #10670 Skrevet 26. desember 2013 Kan du si noe om kjolen når du får den :D kan ikke tro at en så fin kjole er sååå billig Edit; skrivefeil Fikk kjolen lillejulaften! Og jo, den er så fin. Døøøødsfin! Er SÅ fornøyd. Fått kommentarer fra familien om at det måtte da være en dyr kjole til engangsbruk! Men neeeeida. jeg kjøpte str 8 (M/38) bruker M i alle andre kjoler, men denne ble hakket for stor rundt livet, så jeg skal sy den inn litt. skal brukes på nyttårsaften. http://www.ebay.com/itm/301027797087?var=600173197244&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
AloeVera Skrevet 26. desember 2013 #10671 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Nå har jeg ikke handlet på ebay på flere måneder. Har fulgt med på denne tråden, men det irriterer meg at jeg ikke har vett til å legge til det jeg vil kjøpe i watch eller wishlist. Derfor lurer jeg på om dere kan være så snill å hjelpe meg med link til den kyllingfiletbhen. Og hvordan er den i størrelsen? Og post gjerne link til dine to favorittkjøp på ebay. Gjerne klær I natt har jeg kjøpt: Lakk for å matte neglelakken Leppestift i fargen nude pink Dings til å fjerne kviser Øyevipper 109 Papir som skal fjerne olje i huden Broderigreier til et prosjekt jeg har Jeg skal begynne å sy så er også ute etter tips til gode selgere på det området. Hovedsaklig interissert i å sy om klær. Edit. Bestilte to stk isformer i silikon Endret 26. desember 2013 av AloeVera 1
ninuska_ Skrevet 26. desember 2013 #10672 Skrevet 26. desember 2013 * BB-cream * Blackhead-strips * Vaenait pysj * Skjerf * Klokke (svart) * Sminkebørste
frksølekopp Skrevet 26. desember 2013 #10673 Skrevet 26. desember 2013 Fikk kjolen lillejulaften! Og jo, den er så fin. Døøøødsfin! Er SÅ fornøyd. Fått kommentarer fra familien om at det måtte da være en dyr kjole til engangsbruk! Men neeeeida. jeg kjøpte str 8 (M/38) bruker M i alle andre kjoler, men denne ble hakket for stor rundt livet, så jeg skal sy den inn litt. skal brukes på nyttårsaften. http://www.ebay.com/itm/301027797087?var=600173197244&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Okei, takk ja da kommer jeg også nok til å kjøpe slik 1
AloeVera Skrevet 26. desember 2013 #10674 Skrevet 26. desember 2013 Har kjøpt 1 stk av denne sjokoladen Men det jeg lurer på er det som står i beskrivelsen. Står nemlig: Price is for 1 Chocolate ++++Please Be Aware++++ Minimum Order of 3 Chocolates Betyr dette at jeg skal bestille to ganger til eller får jeg automatisk tre stk og han forandrer regningen? For videre står det: If you choose different variations of chocolate when checking out please dont pay immediately, i will send the invoice of the correct amount of postage Hehe, synes dette var fryktelig forvirrende jeg. Det gikk nemlig bare an å kjøpe en og en om gangen, og da blir vel frakten uansett ikke riktig. Så burde jeg vente på en såkalt invoice uansett?
studenten Skrevet 26. desember 2013 #10675 Skrevet 26. desember 2013 Nå har jeg ikke handlet på ebay på flere måneder. Har fulgt med på denne tråden, men det irriterer meg at jeg ikke har vett til å legge til det jeg vil kjøpe i watch eller wishlist. Derfor lurer jeg på om dere kan være så snill å hjelpe meg med link til den kyllingfiletbhen. Og hvordan er den i størrelsen? Og post gjerne link til dine to favorittkjøp på ebay. Gjerne klær I natt har jeg kjøpt: Lakk for å matte neglelakken Leppestift i fargen nude pink Dings til å fjerne kviser Øyevipper 109 Papir som skal fjerne olje i huden Broderigreier til et prosjekt jeg har Jeg skal begynne å sy så er også ute etter tips til gode selgere på det området. Hovedsaklig interissert i å sy om klær. Edit. Bestilte to stk isformer i silikon Er det denne du mener: http://www.ebay.com/itm/360684578422?var=630138450578&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 ?? Isåfall.. Jeg kjøpte M (A-B cup) og er 75B. Den passa, og sitter bra synes jeg.
Pringle Skrevet 26. desember 2013 #10676 Skrevet 26. desember 2013 Har kjøpt 1 stk av denne sjokoladen Men det jeg lurer på er det som står i beskrivelsen. Står nemlig: Price is for 1 Chocolate ++++Please Be Aware++++ Minimum Order of 3 Chocolates Betyr dette at jeg skal bestille to ganger til eller får jeg automatisk tre stk og han forandrer regningen? For videre står det: If you choose different variations of chocolate when checking out please dont pay immediately, i will send the invoice of the correct amount of postage Hehe, synes dette var fryktelig forvirrende jeg. Det gikk nemlig bare an å kjøpe en og en om gangen, og da blir vel frakten uansett ikke riktig. Så burde jeg vente på en såkalt invoice uansett? Du må bestille minst tre stk totalt. Du kan bestille tre forskjellige om du vil, men da i flere omganger. Normalt skal du kunne "request total" etter en slik seanse, og da beregner selger frakten for hele sendingen. Hva som skjer hvis du bare bestiller en, vet jeg ikke, kanskje selgeren tar kontakt med deg og spør deg hva mer du vil ha.
Gjest Emera Skrevet 27. desember 2013 #10677 Skrevet 27. desember 2013 Temaet er tatt opp tidligere i tråden, men likevel. Jeg har kjøpt en del ting fra eBay, og plutselig ble jeg grepet av veggedyrpanikk. Det har jo gått fint hittil, men så kom en kåpe (Kina) på lillejulaften, og så ble jeg helt paranoid her og begynte på en vill google-ferd, hehe. Ikke lurt, selvfølgelig, panikken ble ikke akkurat dempet. Jeg har alltid pakket opp ting utendørs og kastet emballasjen umiddelbart. Ting som kan gå i fryseren har ligget der i noen dager, ting som kan vaskes på høy temperatur har blitt det. Som det blir anbefalt. Men denne kåpen er det ull i, og den var altfor stor til min lille fryser. Jeg la den rett i vaskemaskinen, da, og vasket på håndvaskprogram og 30 grader. Så leser jeg skrekkinnlegg fra internett fra folk som har hatt veggedyr hjemme og hvilket mareritt dette var og blablabla. Et søk på "bed bugs china" viste stor økning i tilfeller der, også i Beijing. Hvor kåpen er send fra... Akk ja. Det går nok helt sikkert bra denne gangen også. Men hva gjør dere andre når det gjelder dette?
Sunshine Skrevet 27. desember 2013 #10678 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har aldri ofret det en tanke.... 5
Gjest Emera Skrevet 27. desember 2013 #10679 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har aldri ofret det en tanke.... Og det gjør du sikkert rett i. En venninne av meg hadde veggedyr med seg hjem fra Syden for noen år siden, og hennes erfaringer skremte vannet av meg, for å si det sånn. Jeg har aldri helt klart å glemme det, så det er nok derfor dette opptar meg. Litt for mye...
Gjest Raindrops Skrevet 27. desember 2013 #10680 Skrevet 27. desember 2013 Tenker ikke over det jeg heller. Klærne vaskes før bruk, men det er vel alt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå