Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så har jeg muligens bestilt pittelitt til meg selv mens jeg var igang, men det har ikke kommet frem ennå.

Øredobber krystall

Øredobber med perle

Veske

Cover til mobilen (Og likt til jentungen i rosa)

Pluss noen julegaver.

Fikk dette igår og idag. Kjempefornøyd med alt, vesken er så fin at jeg lurer på om jeg må gi den bort i julegave, elsker den.

Glemte å skrive opp disse neglelakkene, og de er jeg også veldig fornøyd med, for det var ta tre betal for to, men jeg betalte for to og fikk fire :)

Skrevet

Kan du si noe om vesken når du får den? Den var så fin at jeg vurderer å kjøpe den :)

Skrevet (endret)

Husker ikke helt hva jeg har lagt inn her og ikke i det siste, så kommer med alle kjøp de siste 90 dager.

Bestilt:

8-10-12 mm vipper

10-12-14 mm vipper

Teipruller til vippelegging

Vippelimfjerner

Pinsett

Kjede med Tingeling

12 mm vipper

Mottatt:

Vippelimfjerner - sendt 4.des fra USA. Ardell. Fungerer som det skal.

Svart vippelim for punktvipper - sendt 5. des fra USA. Ardell. Ikke prøvd enda.

Pepperkakeformer (katt og fisk) - sendt 11.nov fra Kina. Frakten var relativ rask. Supersøte

Pepperkakeform (katt) - sendt 12.nov fra Kina. Rask frakt. Solid form.

Pepperkakeformer (ninjaer) - sendt 4.nov. Kom rundt uka etterpå. Elsker disse!

Morgenkåpe - veldig tynt stoff. See-through. OK kvalitet.

Topp - Tynt stoff. God kvalitet ift pris. Anbefaler bandaeu under!

Skjerf - Cubus/HM/Gina Tricot-kvalitet. God pris. Anbefales!

Nattkjole - see-through. Kjæresten digger den!

Nattkjole - søt vanlig nattkjole. HM-kvalitet.

Morgenkåpe - rekker meg så vidt over rumpa. Går kun med denne om jeg er alene hjemme.

Kjøpte også en jakke med pels. Men den ble aldri sendt (selv om selger påstod at den var sendt). Plutselig var selgeren slettet fra Ebay. Fikk takk og lov pengene tilbake for kjøpet!

(kommer med beskrivelse av de mottatte produktene etterpå. Men pcen vil ha omstart om senest 2 minutter!)

Endret av Adele
Skrevet

Heheheheeee- ja, det er skikkelig tynt stoff på denne toppen som du kjøpte ja Adele :ler:

Jeg personlig ville nok brukt noe over i tillegg- gjerne en (ikke-gjennomsiktig) kjole..

(tror kaaanskje muligens at du la ut feil link til den toppen :lol: )

• Liker 1
Gjest FlotteLotte
Skrevet

Husker ikke helt hva jeg har lagt inn her og ikke i det siste, så kommer med alle kjøp de siste 90 dager.

Bestilt:

8-10-12 mm vipper

10-12-14 mm vipper

Teipruller til vippelegging

Vippelimfjerner

Pinsett

Kjede med Tingeling

12 mm vipper

Mottatt:

Vippelimfjerner - sendt 4.des fra USA. Ardell. Fungerer som det skal.

Svart vippelim for punktvipper - sendt 5. des fra USA. Ardell. Ikke prøvd enda.

Pepperkakeformer (katt og fisk) - sendt 11.nov fra Kina. Frakten var relativ rask. Supersøte

Pepperkakeform (katt) - sendt 12.nov fra Kina. Rask frakt. Solid form.

Pepperkakeformer (ninjaer) - sendt 4.nov. Kom rundt uka etterpå. Elsker disse!

Morgenkåpe - veldig tynt stoff. See-through. OK kvalitet.

Topp - Tynt stoff. God kvalitet ift pris. Anbefaler bandaeu under!

Skjerf - Cubus/HM/Gina Tricot-kvalitet. God pris. Anbefales!

Nattkjole - see-through. Kjæresten digger den!

Nattkjole - søt vanlig nattkjole. HM-kvalitet.

Morgenkåpe - rekker meg så vidt over rumpa. Går kun med denne om jeg er alene hjemme.

Kjøpte også en jakke med pels. Men den ble aldri sendt (selv om selger påstod at den var sendt). Plutselig var selgeren slettet fra Ebay. Fikk takk og lov pengene tilbake for kjøpet!

(kommer med beskrivelse av de mottatte produktene etterpå. Men pcen vil ha omstart om senest 2 minutter!)

Woow, vi har kjøpt mange av de samme tingene og takk for informativt innlegg :laugh:

Jeg har også skjerfet (faktisk tre stykker) og er knallfornøyd! Det er så elegant, og fungerer også som pyntesjal. Den første morgenkåpen har jeg også kjøpt for rundt to måneder siden, men har ikke fått den enda. Venter i spenning, og satser på at selger snart sender meg en ny.

Ellers har jeg kjøpt:

Latterlig billig lue. H&M-kvalitet.

Ring. Har mange av denne typen og de jeg har kjøpt til nå knuser alle "billigringer" ned i støvlene. Etter min erfaring tåler de vann.

Skrevet

Heheheheeee- ja, det er skikkelig tynt stoff på denne toppen som du kjøpte ja Adele :ler:

Jeg personlig ville nok brukt noe over i tillegg- gjerne en (ikke-gjennomsiktig) kjole..

(tror kaaanskje muligens at du la ut feil link til den toppen :lol: )

Hehe, neida. Det er korrekt link. Planen var å bruke den ute på byen når hun ene i kollektivet mitt ble 20 år. Det er jo blonder på underdelen, men over er der jeg mente det var litt gjennomsiktig (den helsvarte delen). :P

Skrevet

Woow, vi har kjøpt mange av de samme tingene og takk for informativt innlegg :laugh:

Jeg har også skjerfet (faktisk tre stykker) og er knallfornøyd! Det er så elegant, og fungerer også som pyntesjal. Den første morgenkåpen har jeg også kjøpt for rundt to måneder siden, men har ikke fått den enda. Venter i spenning, og satser på at selger snart sender meg en ny.

Ellers har jeg kjøpt:

Latterlig billig lue. H&M-kvalitet.

Ring. Har mange av denne typen og de jeg har kjøpt til nå knuser alle "billigringer" ned i støvlene. Etter min erfaring tåler de vann.

Gikk litt tid før jeg fikk min også, men merker det er forskjell på sendetid fra selger til selger. Viste seg at hun jeg bor med også hadde kjøpt den. ETTER meg. Og hun fikk den FØR meg :P

Skrevet

Dette er det siste jeg har mottatt:

Hårruller1

Hårruller2 Tok litt øvelse å få tredd de på, men fungerer veldig bra. Best resultat om håret er litt fuktig (ikke vått) og får tørke inni.

Grønnsak twister: Skal bli julegave så jeg har ikke fått prøvd den. Men virker veldig robust.

Kjede1 og kjede2 : Det er som regel ikke sølv alt som glitrer, men disse virker å være ekte. Jeg har nikkelallergi og har kunnet bruke disse 3 døgn i strekk uten å reagere. (JEg lager smykker for salg så alle disse kjedene er ikke til personlig bruk :) )

Hold inn: Denne har jeg flere av og de fungerer kjempegod. Et must nå i julen for oss som er veldig formfulle :) Jeg er vanligvis str 46/48 og kjøper xxl i denne. Krever litt innsats å få den på, men det er verdt det :)

Venter også spent på denne kjolen

Skrevet

Kjøp - transporteres til deg fra andre siden av kloden - bruk - kast - Kjøp - transporteres til deg fra andre siden av kloden - passerikke - kast - Kjøp - transporteres til deg fra andre siden av kloden - dårlig kvalitet - kast

Kjøp - transporteres til deg fra andre siden av kloden - bruk - kast - Kjøp - transporteres til deg fra andre siden av kloden - passerikke - kast - Kjøp - transporteres til deg fra andre siden av kloden - dårlig kvalitet - kast

God Jul alle sammen:)

Anonymous poster hash: bc497...4e0
  • Liker 7
Skrevet

Hehe! Den RINGEN har jeg traumer av! Uansett hva jeg gjorde fikk jeg den ikke av fingen etter å ha tatt den på. Jeg prøvde til og med med olje, men den kom ikke over knoken på fingen :O Tilslutt fikk jeg helt klaus og rev og slet til den knakk i to! Au!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...