Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Ang dette som AB skrev til Adele;

Jeg tolket ikke innlegget hennes som at det var ment noe som helst som kritikk mot Adele, men mer av nyskjerrighet, og det må jo være lov? Det må jo være å undre seg uten å bli tråkka og hoppa på av samtlige andre her? :lete:

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Hehe de slo ann heldigvis ! Hu tok bilde av seg selv med de på å la ut på facebook så fikk hu brått 75 kommentarer om hvor fine kjolene var på hu :D Gøy da :)

I julegave fikk hu et par duck me tøfler og et hjerte gull smykke men de var ikke fra ebay så har sikkert ikke lov å poste de her :fnise:

Jeg tror jeg må be deg i bursdagen min jeg :laugh:

Jooo- post det der da! Bare som et engangstilfelle? :lete:

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg må be deg i bursdagen min jeg :laugh:

Jooo- post det der da! Bare som et engangstilfelle? :lete:

Jeg sier ikke nei til selskap :danse:

Da kjører jeg på med engangstilfelle. De ble kjøpt i butikken så måtte google de litt frem her nå :P

http://www.gullsmedrydeng.no/anheng-gull-m-diamant-0005ct-w-p-53375_4910-189p.html

http://bloggfiler.no/bildermina.blogg.no/images/1694034-10-1385221484838.jpg

http://bloggfiler.no/bildermina.blogg.no/images/1694034-10-1385221534661.jpg

Endret av WubWub
Skrevet

Har noen av dere høye jenter erfaring med bestilling av kjoler fra Asia? :) jeg er 179 cm høy, og har sett på mange fine kjoler som når de asiatiske jentene til midt på låret... Bruker selv M til vanlig i kjoler, og tenkte på å kanskje prøve L fra Asia? Er det noe håp om at den blir lang nok, eller vil jeg måtte bruke den som topp istedet? :fnise:

Gjest kassycat
Skrevet

Til den personen som skrev noe med "ikke for å være frekk": Jeg har flere ganger vært i butikker og sett ting til to-trehundre kroner, og på ebay selges det samme for just over en femtilapp! Og da mener jeg helt det samme. Det er helt de samme tingene på ebay som man finner i butikk. Det eneste med ebay er jo eventuell toll, tid, at større ting ikke får samme trygghet med å kunne bli fikset gratis.

  • Liker 5
Skrevet

Ang dette som AB skrev til Adele;

Jeg tolket ikke innlegget hennes som at det var ment noe som helst som kritikk mot Adele, men mer av nyskjerrighet, og det må jo være lov? Det må jo være å undre seg uten å bli tråkka og hoppa på av samtlige andre her? :lete:

Det er klassisk hersketeknikk å uttale seg slik. Hun skaper drama og leverer små stikk samtidig som hun feigt forsøker å fly under radaren. Dette er jenta på ungdomsskolen som alltid var i nærheten når det var bråk og krangel men som alltid klarte å sno seg unna. Det finnes mange slike i voksen alder også, om man kjenner symptomene er det lett å avsløre dem..

  • Liker 4
Skrevet (endret)

fikk denne kjolen her om dagen: http://www.ebay.com/itm/350921637929?var=620185107398&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

den var vanlig i str. jeg bestilte vist str L.. så den ble for stor. jeg er M til vanlig. Dumt, den var ganske fin. lik som bildet, men den sømmen foran hvor det er gjennomsiktig netting synes, så jeg må sy den slik at den ikke synes ved nettingen.

fikk også denne hello kitty kigurumien: http://www.ebay.com/itm/251351743975?var=550288885432&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 den var slik som målene var beskrevet. bestilte str M til niese på 5 år, hu er snart i 120 klær, og M var 120-130 cm og det stemte! hu har noe å vokse i nå :)

Endret av studentprøver
  • Liker 1
Skrevet

Har noen av dere høye jenter erfaring med bestilling av kjoler fra Asia? :) jeg er 179 cm høy, og har sett på mange fine kjoler som når de asiatiske jentene til midt på låret... Bruker selv M til vanlig i kjoler, og tenkte på å kanskje prøve L fra Asia? Er det noe håp om at den blir lang nok, eller vil jeg måtte bruke den som topp istedet? :fnise:

Man ender fort opp med å måtte bruke kjoler fra Asia som topp ja :P

Anbefaler at du finner de selgerne som har grundige beskrivelser av målene på plaggene og tar det derfra :)

Skrevet

Gratulerer, her er dagens kaktus til den minst gjennomtenkte surpompen.

Hva tror du hjelper mennesker i land med lavere velstand per innbygger enn i vesten? Jo handel og arbeid.

Så det du anser som tullball og unødvendig kjøp genererer altså kraftig velstandsvekst, arbeidsplasser og utvikling.

Merkelig nok liker folk bedre å stå på egne ben enn å behandles som ubrukelige tiggere.

Sign that! :)

  • Liker 1
Skrevet

fikk denne kjolen her om dagen: http://www.ebay.com/itm/350921637929?var=620185107398&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

den var vanlig i str. jeg bestilte vist str L.. så den ble for stor. jeg er M til vanlig. Dumt, den var ganske fin. lik som bildet, men den sømmen foran hvor det er gjennomsiktig netting synes, så jeg må sy den slik at den ikke synes ved nettingen.

Var den kort? :) så så kort ut på bildet :P ikke det at jeg er så høy da, 160 cm.

Skrevet

Var den kort? :) så så kort ut på bildet :P ikke det at jeg er så høy da, 160 cm.

den er ikke kort nei. Jeg er 171 cm og den var midt på låret (om jeg husker rett) så den vil bli lang på deg:) den er stretchy så jeg kunne hatt S også! Jeg er stor S liten M, så denne kan jeg ikke bruke i den str jeg fikk!
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen her som har kjøpt blekemiddel som funker? Da tenker jeg ikke på sånn strips, men sån gel som man fyller i "former" og tar på tennene? Har kjøpt to forskjellige typer og ingen av de fungerte syntes jeg. Ble litt skuffa..

Så er det noen som har tips blir jeg glad :blomst:



Anonymous poster hash: cd076...6e7
Skrevet

Hei

Er det noen her som har kjøpt blekemiddel som funker? Da tenker jeg ikke på sånn strips, men sån gel som man fyller i "former" og tar på tennene? Har kjøpt to forskjellige typer og ingen av de fungerte syntes jeg. Ble litt skuffa..

Så er det noen som har tips blir jeg glad :blomst:

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Jeg sitter og gjør det nå, faktisk... Er bare litt usikker, for jeg har brukt crest sine strips som har fungert utmerket, og har litt lyst til å kjøpe flere av dem i stedet for å bruke en større sum med penger på noe jeg ikke vet helt om fungerer (opalescence).

Skrevet

noen som har tips til seriøse crestselgere og hvilke som egner seg til en nybegynner ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...