Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2014 #10721 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Ang dette som AB skrev til Adele; Jeg tolket ikke innlegget hennes som at det var ment noe som helst som kritikk mot Adele, men mer av nyskjerrighet, og det må jo være lov? Det må jo være å undre seg uten å bli tråkka og hoppa på av samtlige andre her? Endret 3. januar 2014 av NozMonster 3
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2014 #10722 Skrevet 3. januar 2014 Hehe de slo ann heldigvis ! Hu tok bilde av seg selv med de på å la ut på facebook så fikk hu brått 75 kommentarer om hvor fine kjolene var på hu :D Gøy da I julegave fikk hu et par duck me tøfler og et hjerte gull smykke men de var ikke fra ebay så har sikkert ikke lov å poste de her Jeg tror jeg må be deg i bursdagen min jeg Jooo- post det der da! Bare som et engangstilfelle?
WubWub Skrevet 3. januar 2014 #10723 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg tror jeg må be deg i bursdagen min jeg Jooo- post det der da! Bare som et engangstilfelle? Jeg sier ikke nei til selskap Da kjører jeg på med engangstilfelle. De ble kjøpt i butikken så måtte google de litt frem her nå http://www.gullsmedrydeng.no/anheng-gull-m-diamant-0005ct-w-p-53375_4910-189p.html http://bloggfiler.no/bildermina.blogg.no/images/1694034-10-1385221484838.jpg http://bloggfiler.no/bildermina.blogg.no/images/1694034-10-1385221534661.jpg Endret 4. januar 2014 av WubWub
Gjest Toppris Skrevet 3. januar 2014 #10724 Skrevet 3. januar 2014 Jeg sier ikke nei til selskap Da kjører jeg på med engangstilfelle. De ble kjøpt i butikken så måtte google de litt frem her nå http://www.gullsmedrydeng.no/anheng-gull-hjerte-gravert-10004_1958-306p.html http://bloggfiler.no/bildermina.blogg.no/images/1694034-10-1385221484838.jpg http://bloggfiler.no/bildermina.blogg.no/images/1694034-10-1385221534661.jpg åh, hvor er tøflene fra? De så gode ut
FruHudson Skrevet 3. januar 2014 #10725 Skrevet 3. januar 2014 Har noen av dere høye jenter erfaring med bestilling av kjoler fra Asia? jeg er 179 cm høy, og har sett på mange fine kjoler som når de asiatiske jentene til midt på låret... Bruker selv M til vanlig i kjoler, og tenkte på å kanskje prøve L fra Asia? Er det noe håp om at den blir lang nok, eller vil jeg måtte bruke den som topp istedet?
Gjest kassycat Skrevet 3. januar 2014 #10726 Skrevet 3. januar 2014 Til den personen som skrev noe med "ikke for å være frekk": Jeg har flere ganger vært i butikker og sett ting til to-trehundre kroner, og på ebay selges det samme for just over en femtilapp! Og da mener jeg helt det samme. Det er helt de samme tingene på ebay som man finner i butikk. Det eneste med ebay er jo eventuell toll, tid, at større ting ikke får samme trygghet med å kunne bli fikset gratis. 5
Guybrush Skrevet 3. januar 2014 #10727 Skrevet 3. januar 2014 Ang dette som AB skrev til Adele; Jeg tolket ikke innlegget hennes som at det var ment noe som helst som kritikk mot Adele, men mer av nyskjerrighet, og det må jo være lov? Det må jo være å undre seg uten å bli tråkka og hoppa på av samtlige andre her? Det er klassisk hersketeknikk å uttale seg slik. Hun skaper drama og leverer små stikk samtidig som hun feigt forsøker å fly under radaren. Dette er jenta på ungdomsskolen som alltid var i nærheten når det var bråk og krangel men som alltid klarte å sno seg unna. Det finnes mange slike i voksen alder også, om man kjenner symptomene er det lett å avsløre dem.. 4
WubWub Skrevet 4. januar 2014 #10728 Skrevet 4. januar 2014 åh, hvor er tøflene fra? De så gode ut Jeg handlet de på eurosko ^^ Kan bestille de for 300kr fra siden her : http://www.eurosko.no/kategori/321/tofler.html#2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10729 Skrevet 4. januar 2014 To kjoler i bursdagsgave til ei venninde. Den hvite med kirsebær og den hvite med svarte blomser Åh, kan du si noe om hvordan de er i virkeligheten? Anonymous poster hash: 0247a...820
studenten Skrevet 4. januar 2014 #10730 Skrevet 4. januar 2014 (endret) fikk denne kjolen her om dagen: http://www.ebay.com/itm/350921637929?var=620185107398&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 den var vanlig i str. jeg bestilte vist str L.. så den ble for stor. jeg er M til vanlig. Dumt, den var ganske fin. lik som bildet, men den sømmen foran hvor det er gjennomsiktig netting synes, så jeg må sy den slik at den ikke synes ved nettingen. fikk også denne hello kitty kigurumien: http://www.ebay.com/itm/251351743975?var=550288885432&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 den var slik som målene var beskrevet. bestilte str M til niese på 5 år, hu er snart i 120 klær, og M var 120-130 cm og det stemte! hu har noe å vokse i nå Endret 4. januar 2014 av studentprøver 1
Anoia Skrevet 4. januar 2014 #10731 Skrevet 4. januar 2014 Har noen av dere høye jenter erfaring med bestilling av kjoler fra Asia? jeg er 179 cm høy, og har sett på mange fine kjoler som når de asiatiske jentene til midt på låret... Bruker selv M til vanlig i kjoler, og tenkte på å kanskje prøve L fra Asia? Er det noe håp om at den blir lang nok, eller vil jeg måtte bruke den som topp istedet? Man ender fort opp med å måtte bruke kjoler fra Asia som topp ja Anbefaler at du finner de selgerne som har grundige beskrivelser av målene på plaggene og tar det derfra
Anoia Skrevet 4. januar 2014 #10732 Skrevet 4. januar 2014 Gratulerer, her er dagens kaktus til den minst gjennomtenkte surpompen. Hva tror du hjelper mennesker i land med lavere velstand per innbygger enn i vesten? Jo handel og arbeid. Så det du anser som tullball og unødvendig kjøp genererer altså kraftig velstandsvekst, arbeidsplasser og utvikling. Merkelig nok liker folk bedre å stå på egne ben enn å behandles som ubrukelige tiggere. Sign that! 1
frksølekopp Skrevet 4. januar 2014 #10733 Skrevet 4. januar 2014 fikk denne kjolen her om dagen: http://www.ebay.com/itm/350921637929?var=620185107398&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 den var vanlig i str. jeg bestilte vist str L.. så den ble for stor. jeg er M til vanlig. Dumt, den var ganske fin. lik som bildet, men den sømmen foran hvor det er gjennomsiktig netting synes, så jeg må sy den slik at den ikke synes ved nettingen. Var den kort? så så kort ut på bildet ikke det at jeg er så høy da, 160 cm.
studenten Skrevet 4. januar 2014 #10734 Skrevet 4. januar 2014 Var den kort? så så kort ut på bildet ikke det at jeg er så høy da, 160 cm. den er ikke kort nei. Jeg er 171 cm og den var midt på låret (om jeg husker rett) så den vil bli lang på deg:) den er stretchy så jeg kunne hatt S også! Jeg er stor S liten M, så denne kan jeg ikke bruke i den str jeg fikk! 1
Elanore Skrevet 4. januar 2014 #10735 Skrevet 4. januar 2014 Jeg... måtte bare ha det! http://www.ebay.com/itm/130706027930
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10736 Skrevet 4. januar 2014 http://www.ebay.com/itm/330939174635?var=540189703226&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 http://www.ebay.com/itm/281226027524?var=580266830246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Jeg henger kanskje litt etter, men jeg synes nå de er litt artige Anonymous poster hash: d8206...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10737 Skrevet 4. januar 2014 Hei Er det noen her som har kjøpt blekemiddel som funker? Da tenker jeg ikke på sånn strips, men sån gel som man fyller i "former" og tar på tennene? Har kjøpt to forskjellige typer og ingen av de fungerte syntes jeg. Ble litt skuffa.. Så er det noen som har tips blir jeg glad Anonymous poster hash: cd076...6e7
Elanore Skrevet 4. januar 2014 #10738 Skrevet 4. januar 2014 Hei Er det noen her som har kjøpt blekemiddel som funker? Da tenker jeg ikke på sånn strips, men sån gel som man fyller i "former" og tar på tennene? Har kjøpt to forskjellige typer og ingen av de fungerte syntes jeg. Ble litt skuffa.. Så er det noen som har tips blir jeg glad Anonymous poster hash: cd076...6e7 Jeg sitter og gjør det nå, faktisk... Er bare litt usikker, for jeg har brukt crest sine strips som har fungert utmerket, og har litt lyst til å kjøpe flere av dem i stedet for å bruke en større sum med penger på noe jeg ikke vet helt om fungerer (opalescence).
minienthe Skrevet 5. januar 2014 #10739 Skrevet 5. januar 2014 noen som har tips til seriøse crestselgere og hvilke som egner seg til en nybegynner ?
Gjest Gaea Skrevet 5. januar 2014 #10740 Skrevet 5. januar 2014 Har kjøpt disse i grå;http://www.ebay.co.uk/itm/BN-Womens-Ballet-FLATS-BALLERINAS-Casual-Work-Shoes-Loafers-Black-Beige-Grey-/261266057581?var=560219496053 Og mottatt fleecedekken til bikkja (det med sauemønster på). Rask levering, super kvalitet, rimelig, er veldig fornøyd. http://www.ebay.com/itm/300937141187?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå