Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse har whippeten din? :) regner med du har en Whippet med tanke på dekkenet?

Min Whippet er tynn og lang, så de fleste dekkener blir faktisk for korte. Passer de i lengden så er de for store forran. Vurderer å sy selv så hun holder seg varm på stumpen!

Han er ikke så svær enda, unghund, men hun syr etter mål altså! Så det burde ikke være noe problem.

Hvis du ser på denne linken; http://www.ebay.com/itm/20-to-26-WHIPPET-AND-LURCHER-WATERPROOF-COAT-ANY-COLOUR-NEW-/290973538892?pt=UK_Home_Garden_Kitchen_Steamers_Cookers_PP&var=&hash=item43bf5fda4c og fyller inn mål på både A, B, C og D som vist på bilde nr. 2 så burde det gå fint. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send melding og spør om shipping til Norge. Ikke værre. Request total er for å spørre om tilbud om du kjøper mye.

Ok. Instruksjonen fra eBay var helt klare da jeg prøvde å velge Norge, det stod at jeg måtte request total. Jeg får jo heller ikke gått gjennom med handelen når jeg ikke får valgt Norge som shipping destination.

Anonymous poster hash: c285d...e54

Skrevet

Oi, de neglelakkene så spennende ut, jeg elsker OPI! Kan du si fra hvordan de var når du mottar dem? Litt redd for at det kan være dårlige kopier.

Det kan jeg. Prisen var nesten litt for god til å være sann (selvom hver flaske bare er 3,75 ml), så det blir spennende å se.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det kan jeg. Prisen var nesten litt for god til å være sann (selvom hver flaske bare er 3,75 ml), så det blir spennende å se.

Det samme tenkte jeg. Men hvem vet, det kan jo hende det er ekte vare :) Vi får håpe på det!

Skrevet

Ikke helt uvanlig med minilakkene til 15kr stk.

Anonymous poster hash: 117b8...925
Skrevet

Ikke helt uvanlig med minilakkene til 15kr stk.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Du har kanskje rett. Får håpe det iallefall.

Her er vi jo vant med at kjipe neglelakker fra depend koster 25 kroner stk, så at en får skikkelige lakker til en billigere penge kan jo virke mistenkelig for oss.

Men krysser fingrene for at ekte vare droppes i postkassen snart.

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat et slikt sett på flyplassen til rundt 250 kr. Litt andre farger og annen farge på innpakningen, så den pakken er kanskje forrige sesong og derfor såpass billig?

Skrevet

Noen som har kjøpt Wilton sprøyte pose og tupper til dekorering av kaker cupcakes etc??

noen som har en selger å anbefale?

Skrevet

Hei,

Noen som har erfaring med advokadodeler fra ebay?

Skrevet

Hvitløkskutter

Tungeskrape

Primer i grønntone. Håper denne skal fjerne litt rødhet

Smykke (Har sett bilde av denne i virkeligheten, og den er mye finere enn på ebaybildene)

3 stk hvit milka sjokolade (Denne ble litt dyrere enn jeg trodde det skulle bli.. 80 kr for 300 gram sjokolade er ikke akkurat billig..)

Og er det noen her som har kjøpt duftlys på ebay som har noe å anbefale? :)

Skrevet

Hvitløkskutter

Tungeskrape

Primer i grønntone. Håper denne skal fjerne litt rødhet

Smykke (Har sett bilde av denne i virkeligheten, og den er mye finere enn på ebaybildene)

3 stk hvit milka sjokolade (Denne ble litt dyrere enn jeg trodde det skulle bli.. 80 kr for 300 gram sjokolade er ikke akkurat billig..)

Og er det noen her som har kjøpt duftlys på ebay som har noe å anbefale? :)

OOooh takk for linken på det smykket!! Har vært på jakt etter et stort sånt smykke! Me like!

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Skrevet

Jeg kjøpte meg også et sånt smykke nå. Var jo kjempefint :P

Anonymous poster hash: c931b...534
Skrevet

Noen som har kjøpt noen enkle øredobber som faktisk går an å sove med?? jeg glemmer alltid å ta på meg øredobber om morgenen, men føler meg alltid med fresh og fin med øredobber. Da jeg var liten kunne jeg sove med dem, men det er HELT umulig nå.

Tips?

Anonymous poster hash: cd076...6e7
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...