Gjest Gaea Skrevet 12. januar 2014 #10781 Skrevet 12. januar 2014 Hvilken størrelse har whippeten din? regner med du har en Whippet med tanke på dekkenet? Min Whippet er tynn og lang, så de fleste dekkener blir faktisk for korte. Passer de i lengden så er de for store forran. Vurderer å sy selv så hun holder seg varm på stumpen! Han er ikke så svær enda, unghund, men hun syr etter mål altså! Så det burde ikke være noe problem. Hvis du ser på denne linken; http://www.ebay.com/itm/20-to-26-WHIPPET-AND-LURCHER-WATERPROOF-COAT-ANY-COLOUR-NEW-/290973538892?pt=UK_Home_Garden_Kitchen_Steamers_Cookers_PP&var=&hash=item43bf5fda4c og fyller inn mål på både A, B, C og D som vist på bilde nr. 2 så burde det gå fint.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10782 Skrevet 12. januar 2014 Send melding og spør om shipping til Norge. Ikke værre. Request total er for å spørre om tilbud om du kjøper mye. Ok. Instruksjonen fra eBay var helt klare da jeg prøvde å velge Norge, det stod at jeg måtte request total. Jeg får jo heller ikke gått gjennom med handelen når jeg ikke får valgt Norge som shipping destination. Anonymous poster hash: c285d...e54
Adele Skrevet 12. januar 2014 #10783 Skrevet 12. januar 2014 Jeg regner med at dere elsker den nye lua mi like mye som det jeg gjør! http://www.ebay.com/itm/121242124087 Haha, så den ble lagt ut på Ebay-gruppa på Facebook Bra Halloweenkostyme!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10784 Skrevet 12. januar 2014 Jeg regner med at dere elsker den nye lua mi like mye som det jeg gjør! http://www.ebay.com/itm/121242124087 Zoidberg! :D Anonymous poster hash: 7ca07...280 3
Andrea89 Skrevet 12. januar 2014 #10785 Skrevet 12. januar 2014 OPI neglelakker: http://www.ebay.com/itm/141134461550?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 En kjole til lillejenta: http://www.ebay.com/itm/121225116105?var=420205181504&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Gjest caramiacaramella Skrevet 12. januar 2014 #10786 Skrevet 12. januar 2014 OPI neglelakker: http://www.ebay.com/itm/141134461550?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 En kjole til lillejenta: http://www.ebay.com/itm/121225116105?var=420205181504&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Oi, de neglelakkene så spennende ut, jeg elsker OPI! Kan du si fra hvordan de var når du mottar dem? Litt redd for at det kan være dårlige kopier.
Andrea89 Skrevet 12. januar 2014 #10787 Skrevet 12. januar 2014 Oi, de neglelakkene så spennende ut, jeg elsker OPI! Kan du si fra hvordan de var når du mottar dem? Litt redd for at det kan være dårlige kopier. Det kan jeg. Prisen var nesten litt for god til å være sann (selvom hver flaske bare er 3,75 ml), så det blir spennende å se.
Gjest caramiacaramella Skrevet 12. januar 2014 #10788 Skrevet 12. januar 2014 Det kan jeg. Prisen var nesten litt for god til å være sann (selvom hver flaske bare er 3,75 ml), så det blir spennende å se. Det samme tenkte jeg. Men hvem vet, det kan jo hende det er ekte vare Vi får håpe på det!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10789 Skrevet 12. januar 2014 Ikke helt uvanlig med minilakkene til 15kr stk. Anonymous poster hash: 117b8...925
Andrea89 Skrevet 12. januar 2014 #10790 Skrevet 12. januar 2014 Ikke helt uvanlig med minilakkene til 15kr stk. Anonymous poster hash: 117b8...925 Du har kanskje rett. Får håpe det iallefall. Her er vi jo vant med at kjipe neglelakker fra depend koster 25 kroner stk, så at en får skikkelige lakker til en billigere penge kan jo virke mistenkelig for oss. Men krysser fingrene for at ekte vare droppes i postkassen snart.
Sunshine Skrevet 13. januar 2014 #10791 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kjøpte akkurat et slikt sett på flyplassen til rundt 250 kr. Litt andre farger og annen farge på innpakningen, så den pakken er kanskje forrige sesong og derfor såpass billig?
Lizliz Skrevet 13. januar 2014 #10792 Skrevet 13. januar 2014 Noen som har kjøpt Wilton sprøyte pose og tupper til dekorering av kaker cupcakes etc?? noen som har en selger å anbefale?
Sunshine Skrevet 13. januar 2014 #10793 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Ja jeg kjøpte et 53-delers sett i gave som ble tatt godt i mot fra denne selgeren:http://www.ebay.com/usr/andyahrens Endret 13. januar 2014 av Sunshine 1
Sydenkupp Skrevet 13. januar 2014 #10794 Skrevet 13. januar 2014 Hei, Noen som har erfaring med advokadodeler fra ebay?
AloeVera Skrevet 16. januar 2014 #10795 Skrevet 16. januar 2014 Hvitløkskutter Tungeskrape Primer i grønntone. Håper denne skal fjerne litt rødhet Smykke (Har sett bilde av denne i virkeligheten, og den er mye finere enn på ebaybildene) 3 stk hvit milka sjokolade (Denne ble litt dyrere enn jeg trodde det skulle bli.. 80 kr for 300 gram sjokolade er ikke akkurat billig..) Og er det noen her som har kjøpt duftlys på ebay som har noe å anbefale?
Bad Advice Skrevet 16. januar 2014 #10796 Skrevet 16. januar 2014 (endret) Microplane Professional Grater - Shaver - Slicer Kjøpte fra en annen selger men den linken hadde alle 5 i seg. 100 kr per stk fra USA 300 kr per stykk i Norge. Kjøpte en av hver. Endret 16. januar 2014 av Bad Advice
minienthe Skrevet 16. januar 2014 #10797 Skrevet 16. januar 2014 en liten advarsel til godtesugne... 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10798 Skrevet 16. januar 2014 Hvitløkskutter Tungeskrape Primer i grønntone. Håper denne skal fjerne litt rødhet Smykke (Har sett bilde av denne i virkeligheten, og den er mye finere enn på ebaybildene) 3 stk hvit milka sjokolade (Denne ble litt dyrere enn jeg trodde det skulle bli.. 80 kr for 300 gram sjokolade er ikke akkurat billig..) Og er det noen her som har kjøpt duftlys på ebay som har noe å anbefale? OOooh takk for linken på det smykket!! Har vært på jakt etter et stort sånt smykke! Me like! Anonymous poster hash: cd076...6e7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10799 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kjøpte meg også et sånt smykke nå. Var jo kjempefint Anonymous poster hash: c931b...534
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10800 Skrevet 16. januar 2014 Noen som har kjøpt noen enkle øredobber som faktisk går an å sove med?? jeg glemmer alltid å ta på meg øredobber om morgenen, men føler meg alltid med fresh og fin med øredobber. Da jeg var liten kunne jeg sove med dem, men det er HELT umulig nå. Tips? Anonymous poster hash: cd076...6e7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå