plix Skrevet 2. februar 2014 #10881 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg mottok en vare som jeg kjøpte fra Kina. Glidelåsen er helt ødelagt; festet feil eller noe. Så den får jeg ikke igjen. Veldig synd, for den var perfekt i str. Men pga festivalen som pågår i Kina er de fleste selgerne borte i en ukes tid, håper selgeren er snill med meg og tror på meg. Kunne sendt den i retur, men som dere vet. Shipping mot verdi osv. Får bare høre hva selgeren mener Sminkepungen som var ødelagt. Noen som har kjøpt denne eller lignende, og har god erfaring? Edit: Har handlet hos selgeren før så stoler sånn sett på at selger bruker å selge varer i topp stand. Bare min første "ødelagt, hva nå?"-erfaring fra Ebay. Endret 2. februar 2014 av plix
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10882 Skrevet 3. februar 2014 Nå er jeg overrasket: Jeg kjøpte en undervannstett pose til mobilen, og da jeg fikk den klarte jeg ikke å lukke de tre zip-lock glidelåsene som var en del av lukkemekanismen. Så jeg skrev til selgeren og spurte hvordan det fungerte. Etter å ha fiklet til, fikk jeg det til. Det krevde bare litt arbeid og teknikk. Så da jeg fikk svar fra selger, som tilbø seg å refundere kjøpesum eller sende ny vare, svarte jeg tilbake at jeg hadde fått det til, men at den bare var vanskeligere enn jeg hadde trodd, og at det ikke var nødvendig med refusjon. Så får jeg enda et svar: Thank you for taking your time to write to us. Sorry our product troubles you so much. Maybe there is something wrong with it. We will be responsible for any damages or losses incurred in the shipping process. Since the postage is beyond the price of the item itself, we will refund you without asking for returning the item. However,please give us you detail information that we metioned below: If you make the payment with paypal, please give us your Paypal information below for refund: Your eBay ID__________________ The Item/Items Number________________ (quantity) Your PayPal email address for receiving the refund _______________ BTW,As the new policy from ebay,they will take more higher final value fee than before.Do you agree us to cancel the order after refund?Pls kindly fill your answer 'YES or NO ' in the blank ________ If ok,we'll send an Email of order cancellation from EBay for confirmation after refund.And hope you can accept the cancellation. So that we can refund to you correctly and rapidly. We apologize again! Jeg begynner nesten å lure. Er det noen måte selger kan lure meg ved å få disse opplysningene, eller er vedkommende bare over-service minded og pliktoppfyllende? Det hører med til historien at varen kostet $2.39, - altså rundt 15 kroner!! Hva skal man tro? Dette var jo voldsomt? Anonymous poster hash: 651f1...111
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10883 Skrevet 3. februar 2014 Nå er jeg overrasket: Jeg kjøpte en undervannstett pose til mobilen, og da jeg fikk den klarte jeg ikke å lukke de tre zip-lock glidelåsene som var en del av lukkemekanismen. Så jeg skrev til selgeren og spurte hvordan det fungerte. Etter å ha fiklet til, fikk jeg det til. Det krevde bare litt arbeid og teknikk. Så da jeg fikk svar fra selger, som tilbø seg å refundere kjøpesum eller sende ny vare, svarte jeg tilbake at jeg hadde fått det til, men at den bare var vanskeligere enn jeg hadde trodd, og at det ikke var nødvendig med refusjon. Så får jeg enda et svar: Jeg begynner nesten å lure. Er det noen måte selger kan lure meg ved å få disse opplysningene, eller er vedkommende bare over-service minded og pliktoppfyllende? Det hører med til historien at varen kostet $2.39, - altså rundt 15 kroner!! Hva skal man tro? Dette var jo voldsomt? Anonymous poster hash: 651f1...111 De kan ikke gjøre noe humbug med disse opplysningene nei, de er nok bare veldig redde for negativ feedback. Anonymous poster hash: eb8a4...94d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10884 Skrevet 3. februar 2014 Mulig du traff på en med veldig dårlige engelskkunnskaper, som bare sendte deg et standardsvar tilbake. Anonymous poster hash: 35076...147 3
Sunshine Skrevet 3. februar 2014 #10885 Skrevet 3. februar 2014 Nå er jeg overrasket: Jeg kjøpte en undervannstett pose til mobilen, og da jeg fikk den klarte jeg ikke å lukke de tre zip-lock glidelåsene som var en del av lukkemekanismen. Så jeg skrev til selgeren og spurte hvordan det fungerte. Etter å ha fiklet til, fikk jeg det til. Det krevde bare litt arbeid og teknikk. Så da jeg fikk svar fra selger, som tilbø seg å refundere kjøpesum eller sende ny vare, svarte jeg tilbake at jeg hadde fått det til, men at den bare var vanskeligere enn jeg hadde trodd, og at det ikke var nødvendig med refusjon. Så får jeg enda et svar: Jeg begynner nesten å lure. Er det noen måte selger kan lure meg ved å få disse opplysningene, eller er vedkommende bare over-service minded og pliktoppfyllende? Det hører med til historien at varen kostet $2.39, - altså rundt 15 kroner!! Hva skal man tro? Dette var jo voldsomt? Anonymous poster hash: 651f1...111 Er det en pose du likevel kan bruke touch skjerm med? I såfall har du link til produktet? Jeg tror jeg hadde ignorerte eposten og gitt positiv tilbakemelding.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10886 Skrevet 4. februar 2014 Er det en pose du likevel kan bruke touch skjerm med? I såfall har du link til produktet? Jeg tror jeg hadde ignorerte eposten og gitt positiv tilbakemelding. Ja: "Transparent design makes your phone completely accessible through the pouch." http://www.ebay.com/itm/Waterproof-Underwater-Dry-Pouch-Bag-Case-Cover-Black-for-Samsung-S4-S3-i9300-/271313856429?ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123 De har selvfølgelig en masse varianter til masse forskjellige telefoner til forskjellige priser og med forskjellig design. Anonymous poster hash: 651f1...111
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10888 Skrevet 4. februar 2014 Takk! Jeg testet den under vann i vasken (med papir inni) og den så ut til å være tett. Kjekt å ha på stranden, tenkte jeg. Andre selgere har noen med elastiske bånd til å ha rundt armen, som jeg i utgangspunktet tenkte var praktisk, men ved nærmere ettertanke fant jeg ut at det kan det vel neppe være. Anonymous poster hash: 651f1...111 1
Trude.lutt Skrevet 4. februar 2014 #10889 Skrevet 4. februar 2014 Må man gi tilbakemelding? Hva skjer hvis man dropper det?
studenten Skrevet 4. februar 2014 #10890 Skrevet 4. februar 2014 Fikk dette kjedet i går: http://www.ebay.com/itm/151185189509?var=450234026441&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Ser jo SÅ FINT UT.. og tungt. Det veier IKKENOE, og er så plastikk som man kan få det. Håper det ikke synes så godt når jeg bruker det, hehehehe..... 2
Binta Ba Skrevet 4. februar 2014 #10891 Skrevet 4. februar 2014 Fikk dette kjedet i går: http://www.ebay.com/itm/151185189509?var=450234026441&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Ser jo SÅ FINT UT.. og tungt. Det veier IKKENOE, og er så plastikk som man kan få det. Håper det ikke synes så godt når jeg bruker det, hehehehe..... Er det nikkel, eller ren plastikk?
studenten Skrevet 4. februar 2014 #10892 Skrevet 4. februar 2014 Er det nikkel, eller ren plastikk? ren plastikk!
Binta Ba Skrevet 4. februar 2014 #10893 Skrevet 4. februar 2014 ren plastikk! Wuhu, da kan jeg bruke det! Takker
studenten Skrevet 4. februar 2014 #10894 Skrevet 4. februar 2014 Wuhu, da kan jeg bruke det! Takker Regner med at alle er det, så det ikke bar jeg som får det.. Veier ingenting. Plast som er farget så det ser ut som en lenke liksom 1
Adele Skrevet 4. februar 2014 #10895 Skrevet 4. februar 2014 Mottatte pakker den siste tiden: Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Flipcover - til pappa. Fungerer bra. Rask levering. BH - luktet veldig plastikk, og veldig trekantform på den. Mulig det er jeg som ikke har spiss nok nippel altså! Veldig tynn, men allikevel god kvalitet. Selvklistrende BH - sitter perfekt! Mappe til koster - grei kvalitet. Veldig tynn. Ser ut som om den blir fort slitt. Lilla kjole - Superkvalitet! Veldig promaktig. Svart kjole - brukte denne på en bursdagsfest for litt siden, følte den var litt smålig slutty, men god kvalitet til å være fra Kina. Skled litt, men det kan være fordi stoffet er glatt (mot glatt stoff på den selvklistrende bhen). Fikk mye komplimenter på kul kjole dog. Øyenbrynskniver - sammenlignet disse mot den jeg har fra Depend; synes de er helt like i utforming og kvalitet! Venter på: Skohæl Fotballeke - Ronaldo 2XU-sokker Veske Dinosauregg 2XU-tights Vaenait-pyjamas
j23 Skrevet 7. februar 2014 #10896 Skrevet 7. februar 2014 Har kjøpt og fått denne: (clutch-lommebok) http://www.ebay.com/itm/181195120726?var=480264659341&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Fin, litt større enn hva jeg så for meg at den skulle være (studerte ikke målene). Lukter litt ny, eller hva man skal si, men er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10897 Skrevet 7. februar 2014 Har et spørsmål om ebay her, siden jeg er helt fersk på dette området. Har funnet meg yankee candle duftvoks jeg skal bestille, men så lurer jeg på dette med frakt. For der står det stk.pris, også er det en pris for frakt. Men gjelder denne frakten per "item", eller for flere "items" når jeg kjøper hos samme selger? Link til siden: http://www.ebay.com/itm/Yankee-Candle-Q1-Spring-Fragrance-Wax-Tarts-2014-VARIETY-/181285462538?pt=UK_Candle_Holders&var=&hash=item2a3574a20a Altså, må jeg betale 2,70 i frakt per voksplate(til 1.25) eller kan jeg feks få 5 voksplater til samme frakt? For hvis det er per "item" så vil det jo plutselig bli mye billigere å bestille fra den norske siden.. Anonymous poster hash: a24ee...a67
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10898 Skrevet 7. februar 2014 Har et spørsmål om ebay her, siden jeg er helt fersk på dette området. Har funnet meg yankee candle duftvoks jeg skal bestille, men så lurer jeg på dette med frakt. For der står det stk.pris, også er det en pris for frakt. Men gjelder denne frakten per "item", eller for flere "items" når jeg kjøper hos samme selger? Link til siden: http://www.ebay.com/itm/Yankee-Candle-Q1-Spring-Fragrance-Wax-Tarts-2014-VARIETY-/181285462538?pt=UK_Candle_Holders&var=&hash=item2a3574a20a Altså, må jeg betale 2,70 i frakt per voksplate(til 1.25) eller kan jeg feks få 5 voksplater til samme frakt? For hvis det er per "item" så vil det jo plutselig bli mye billigere å bestille fra den norske siden..Anonymous poster hash: a24ee...a67 Legg alle du skal kjøpe i handlekurven og trykk på "request total". Anonymous poster hash: a5e01...71c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10899 Skrevet 7. februar 2014 Legg alle du skal kjøpe i handlekurven og trykk på "request total".Anonymous poster hash: a5e01...71c Klarte det til slutt etter mye knoting! Fikk mye rabatt i frakt iallefall:) Så nå er det nye duftlys på vei! Noen som forresten vet om flere bra og billige selgere av Yankee Candles på ebay? Anonymous poster hash: a24ee...a67
Skygge Skrevet 7. februar 2014 #10900 Skrevet 7. februar 2014 Inspirert av noe jeg så på Big Bang Theory nå nettop kjøpte jeg meg: Frokostblandingdispenser Håper det hjelper litt med å holde orden på kjøkkenet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå