Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det siste jeg kjøpte var ett sett med oppbevaringsbokser i plast, sånne for å ha mat i. Da jeg kjøpte sto det så-så mange dager leveringstid, men når jeg etterlyste pakken fra selger for en stund siden, sa de noe HELT annet. GRrrrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som kjøpte dette smykket, kan dere fortelle i tråden om hvordan kvaliteten på det er når dere mottar det? Har lyst på et slikt smykke selv, men vil kun ha det om det ser ordentlig ut, har litt tyngde osv. :)

$_35.JPG

Skrevet (endret)

Jeg har et slikt og det så veldig fint ut med en gang. Dessverre ble det misfarget i løpet av kort tid, og jeg fikk aldri brukt det. Det metallet steinene sitter i fikk rødskjær på seg.

Endret av Sunshine
  • Liker 1
Skrevet

Tatt litt av igjen...... :plystre:

måtte ha litt smått til kakebaking til 2års bursdag. silikonformer osv :

baby: http://www.ebay.com/itm/141077661778?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

rose: http://www.ebay.com/itm/130842421768?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

bamse: http://www.ebay.com/itm/130892525311?var=430134771763&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

due: http://www.ebay.com/itm/130892525311?var=430134771771&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

jentekanin: http://www.ebay.com/itm/130892525311?var=430134771766&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

slik for å få jevn flate på kaka: http://www.ebay.com/itm/130986916083?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

sommerfugl cutter: http://www.ebay.com/itm/141049229375?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

dekerasjonspenn: http://www.ebay.com/itm/141057490783?var=440172567819&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Jeg leter etter fine bokstaver, cuttere eller blocker, tall, og slike som lager mønster rundt kaka, om noen har noen tips :)

Andre ting

50/50 graviditets- og eggeløsningstest - 100 stk til sammen: http://www.ebay.com/itm/140305035646?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

BHen alle snakker om: http://www.ebay.com/itm/111183619928?var=410221235684&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

slicer dicer: http://www.ebay.com/itm/281204516054?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

ringmåler: http://www.ebay.com/itm/400641119240?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

ladeledning: http://www.ebay.com/itm/400392346873?var=670060510899&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

:danse:

Skrevet

Jeg har et lite problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal løse. Jeg kjøpte en bag, men ble tilsent en tilsvarende bag med annet design (annen farge og mønster, veldig stor forskjell). Bagen kostet £6,88 (ca $11) med £2 i shipping. Selger tilbyr meg $2 i refund. Hva ville dere svart?



Anonymous poster hash: ae339...9b0
Skrevet

Jeg hadde svart at jeg skulle ha alle pengene tilbake, og lovt selger den høyeste ratingen og en positiv kommentar.



Anonymous poster hash: 35076...147
  • Liker 5
Skrevet

Jeg hadde svart at jeg skulle ha alle pengene tilbake, og lovt selger den høyeste ratingen og en positiv kommentar.

Anonymous poster hash: 35076...147

Dette er en av grunnene til at flere og flere selgere ikke sender til nordmenn lenger.

H*n har faktisk fått varen sin, bare i en annen variant. Husk at det er menneskelig å feile.

  • Liker 3
Skrevet

en liten advarsel til godtesugne...

Nå lo jeg jævlig godt!!

Anonymous poster hash: 7ca07...280

Skrevet

Dette er en av grunnene til at flere og flere selgere ikke sender til nordmenn lenger.

H*n har faktisk fått varen sin, bare i en annen variant. Husk at det er menneskelig å feile.

Så hvis du bestiller en sort kjole på vero moda's nettside og får en grønn tenker du: "Jaja, shit au! Det er menneskelig å feile! Jeg får bruke den grønne til de røde skoene og vesken jeg har kjøpt. "?

Tvilsomt...

  • Liker 10
Skrevet

Dette er en av grunnene til at flere og flere selgere ikke sender til nordmenn lenger.

H*n har faktisk fått varen sin, bare i en annen variant. Husk at det er menneskelig å feile.

Klart det er menneskelig å feile. Men jeg bestilte en sort veske, og fikk en rosa veske med glitter og lilla hjerter på. Jeg kan ikke bruke den i det hele tatt, så det er jo akkurat som at jeg ikke har fått varen.

Anonymous poster hash: ae339...9b0

  • Liker 6
Skrevet

Så hvis du bestiller en sort kjole på vero moda's nettside og får en grønn tenker du: "Jaja, shit au! Det er menneskelig å feile! Jeg får bruke den grønne til de røde skoene og vesken jeg har kjøpt. "?

Tvilsomt...

Nå er det vel mest sannsynlig en betydelig prisforskjell her også?

Skrevet

Nå er det vel mest sannsynlig en betydelig prisforskjell her også?

Og poenget ditt er?

Det spiller da ingen rolle om varen koster 299 eller 49, varen er feil.

  • Liker 5
Skrevet

Og poenget ditt er?

Det spiller da ingen rolle om varen koster 299 eller 49, varen er feil.

Poenget er at det ikke burde være selgers problem at returen vil være dyrere for oss enn selve varen. Jeg hadde heller ikke giddet å selge til nordmenn hvis dette var den vanlige reaksjonen.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

  • Liker 2
Skrevet

Poenget er at det ikke burde være selgers problem at returen vil være dyrere for oss enn selve varen. Jeg hadde heller ikke giddet å selge til nordmenn hvis dette var den vanlige reaksjonen.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

Nei det er jeg enig i, men at selger kun tilbyr en minimal kompensasjon er latterlig. Jeg fikk faktisk ny vare en gang det skjedde meg.

Skrevet

Her kommer mine kjøp den siste tiden :)

Ipad mini cover: I 'pink bling'. Har ikke sett den selv da den var gave sendt direkte til mottaker, men fikk beskjed om at den var kjempefin.

Kredittkortholder: I 'light blue' og 'Black&White leopard'. Akkurat som forventet.

Skjerf i fargene b, c, d og e. Noen gaver og noen til meg selv ;) Kjempefine!

Ring. Mye finere enn forventet! Tro til størrelsen.

Ring. Også mye finere enn forventet, føles mye dyrere ut enn den er.

Skrevet (endret)

Mottatt:

Vippelim og -fjerner - denne var superbillig, men vil ikke anbefale den videre. Vippelimfjerneren er så sterk at den tørker ut huden, og selve limet svir så tårene spruter. Går rett i søpla begge to!

Vipper - 10-12-14mm - Helt greie til helgebruk. Til mer hverdagslig, klør de veldig. Løsner fort. De på 14 mm var i elendig kvalitet.

Vipper - 8-10-12mm - samme som over, men klør ikke like mye. Kort holdbarhet.

Stilletthæler - så feil på kursen, så endte opp med å betale mye mer enn det jeg kunne gjort fra butikken/webshop. Kom veldig fort, tross av jul og helg (sendt fredag 20.12.13 - mottatt 27.12.13 - sendt fra Hellas). De er kjempemyke å gå med, anbefales allikevel sterkt! Bruker vanligvis 38.5 her i Norge, str 38 passet perfekt! Nå må jeg bare vente på vår og sol.

Vippelim - Ardell. Semipermanent. Holder en ukes tid med de vippene jeg nevnte lengre opp (da tar jeg de gjerne av pga kløe).

Kjole - kjøpt i str S. Passer meg perfekt. Er en S her i Norge. God stretch. Maxikjole. God kvalitet. Selger sender med sporingsnummer, så man kan følge litt med.

Veske - denne var ørliten, og luktet helt sykt plast! Hatt den på ønskelisten i 1.5 år ca. Veldig skuffet, men kan uansett bruke den til "småting".

Sportsbh - denne var i supergod kvalitet! Er så absolutt å anbefale! Bestilte i str M (som er minste str), men kunne godt ha hatt en mindre. Har tre hakk i stramming, har hittil brukt ytterste hakk (av ren vane). Kommer til å kjøpe i flere farger!

Skjørt - passer superfint. Overrasket over den raske frakten. Tok ca. en uke. Bestilte i vinrødt og grått. Den vinrøde er lik i fargen, men den grå er mye mørkere enn på bilde, og har et snev av blått i seg. Gir en fin kurv på rumpa! :fnise: Er godt med stretch i de.

Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Mottatt i dag. Sendt 15/01-14.

Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Mottatt i dag. Sendt 15/01-14.

Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Mottatt i dag. Sendt 15/01-14.

Vipper - Ardell. Ikke testet enda. Mottatt i dag. Sendt 15/01-14.

Bestilt/ikke mottatt:

Skopute

Kjole

Kjole

Øyenbrynskniv

Bh

Oppbevaring for sminkekoster

Vipper

Vipper

Vipper

Vipper

Vipper

Skjermbeskytter - Sony Xperia Z1

Skjermbeskytter - Samsung Galaxy S4 Active

Flipcover - Samsung Galaxy S4 Active

Bh

Endret av Adele
  • Liker 1
Skrevet

Noen som har tips til sånne nesestrips mot hudormer/blackheads som faktisk funker? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...