Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hvor finner jeg oversikt over alle størrelsene? Sånn tabell mener jeg

Anonymous poster hash: 4eac9...469

Det finnes ikke, siden det er forskjellige selgere som opererer med forskjellige størrelser. Du må se spesifikt på varen du har valg og se om de har oppgitt mål eller størrelsestabell.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Nei har ikke bestilt enda.har kjempe lyst og tenker på den hverdag men er såååå usikker om størrelse. Hvilken str skal jeg ta? Har en jeg kjøpte fra bik bok som er i small. Men alle snakker jo om at str fra kina har anderledes str. Har du noe forslag??

jeg ser at de ikke selger den i xs, da blir det small på meg! Passer sikkert bra ;) hvilken str bruker du til vanlig? Jeg har bestilt masse klær fra ebay og alt passet helt supert :)

Ellers har jeg bestilt følgende:

http://www.ebay.com/itm/370883932202?var=640117455772&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

http://www.ebay.com/itm/380514891998?var=650073480491&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

og

http://www.ebay.com/itm/181034633532?var=480203902890&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

:danse:

Anonymous poster hash: 381b7...04b

Skrevet

Hei takk for at du svarte jeg får bestille i small så hvis den ikke passer får jeg bare gi bort til noen i gave :)

Skrevet

Har et lite, teknisk ebay-spørsmål: Når dere går inn på en link (herfra eller om dere er på en gruppe på Fb), hopper siden til nederst automatisk? Det er så irriterende! Home-kappen blir flittig brukt, ja.

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor selgere har blitt å jævla vanskelige på å merke pakker som gaver og skrive ned prisen?? Har det skjedd noe eller?

Jeg kjøpte en sminkekost til 18.99 utenom frakt, og da var det ikke nødvendig å spørre om de kunne skrive ned prisen fordi det likevel ville komme under 200kroners grensa. Og så fikk jeg en mail nå der det stod: "Hello, Just to let you know this item will not be shipped as a 'gift' therefore any customs charge you may occur will need to be paid by yourself", da altså uten at jeg hadde spurt om det engang.

:sinnatagg:

Anonymous poster hash: cd076...6e7
Skrevet

Har et lite, teknisk ebay-spørsmål: Når dere går inn på en link (herfra eller om dere er på en gruppe på Fb), hopper siden til nederst automatisk? Det er så irriterende! Home-kappen blir flittig brukt, ja.

Så rart! Starter på toppen her. Bruker Firefox.

Skrevet

Nei det har jeg aldri opplevd Sofie777

Jeg vet i allefall at tollen har blitt strengere på å sjekke varer det står gift på for å finne de som lyver på pakkene, og de har spesiell fokus på gjengangere nå. Kanskje noen er tatt og ryktet har spredd seg?

• Liker 1
Skrevet

Her har jeg kjøpt noen varer med verdi rett over 200, men de har skrevet verdi lavere enn 200, uten at jeg har spurt de om det.

Skrevet

Her har jeg kjøpt noen varer med verdi rett over 200, men de har skrevet verdi lavere enn 200, uten at jeg har spurt de om det.

Jeg måtte spørre for første gang, fordi valutakalkisen ble feil, og når paypal skulle gå gjennom, kostet varen plutselig 202,- istedetfor 190,- ....jeg nekter å betale toll og moms for TRE kroner :P

Skrevet

Hvor mye kommer toll og moms på?? Jeg har bestilt noe for 268 kr

Skrevet

ber aldri selger om å sette ned prisen og irriterer vettet av meg hvis de gjør det. da tar det potensielt lengre tid for meg å få varen når jeg allerede har iberegnet tullemomsen i utgiftene varen koster meg.

Skrevet

Bruk tollkalkulatoren på toll.no

Skrevet

Etter noen dyrekjøpte erfarigner går jeg direkte til ebay og åpner sak på at varen ikke er mottatt. Noen selgere vil gjerne dra det over fristen om du melder dem direkte, og da mister du mulighetene dine til å få pengene tilbake med hjelp av ebay/paypal.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Stemmer ikke. Om du kontaktet selger via varen på siden over dine kjøp og merker tema "vare ikke kommet" vil det åpnes sak automatisk. Men uten at ebay må være mellommann

Skrevet

Om vare er merket med pris over 200 eks frakt må duu betale 25 prosent moms på alt inkludert frakt. I tillegg ca 100 kroner fortollingsgebyr. Hvis det er klær kan du også måtte betale toll på toppen på 11-12 prosent da det er toll på nettopp klær (men svært få andre varer) .

Skrevet

Stemmer ikke. Om du kontaktet selger via varen på siden over dine kjøp og merker tema "vare ikke kommet" vil det åpnes sak automatisk. Men uten at ebay må være mellommann

Ja, det er det jeg mener.

Om man derimot kontakter selger ved å sende melding, kan selger dra det ut i det uendelige, og du mister muligheten til å kreve pengene tilbake.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

• Liker 1
Skrevet

Om vare er merket med pris over 200 eks frakt må duu betale 25 prosent moms på alt inkludert frakt. I tillegg ca 100 kroner fortollingsgebyr. Hvis det er klær kan du også måtte betale toll på toppen på 11-12 prosent da det er toll på nettopp klær (men svært få andre varer) .

Takk for svaret. Jeg bestite bare noen sokker men jeg så ikke nøye at det er sååå mye for shipping at det ble 268 kroner :( nå angrer jeg på at jeg bestilte sokker som koster bare rundt 50 kroner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...