studenten Skrevet 23. november 2013 #10481 Skrevet 23. november 2013 Brimi: Jeg har bare brukt den én dag, så kan godt hende den ryker snart! Meen, jeg betalte jo 60 kr så det går bra:D Min er veldig typisk Gina Tricot. I stoff og kvalitet (foreløpig hvert fall:) 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10482 Skrevet 23. november 2013 Jeg er superduperfornøyd med disse ballerinatøflene! De har skikkelig tykk og myk såle, og undersiden er laget av et materiale sånn at de ikke er glatte. Stretchy på foten. Det er kjempegode å gå i, mine nye favoritter. Jeg sliter veldig med ryggen og klarer derfor ikke å gå med høyhælte sko og sånt inne, så da ender jeg ofte opp med kjole og kun strømpebukse/barføtt når jeg er inne. Nå kan jeg bruke disse som pensko inne, som for eksempel på julaften (sikkert ikke pent nok for noen, men det er pyntet nok for meg) Også fine å ha med seg når man er på penere middagsbesøk/fest der man pynter seg, men ikke har sko på inne så slipper man å gå barføtt eller bare i strømpebuksen. Anonymous poster hash: cd076...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10483 Skrevet 23. november 2013 Litt ting jeg har motatt i det siste; Svart skjørt. Dette er altfor kort til å gå med for meg på 1.60, så det anbefaler jeg ikke. Julegave til venninne, en veske. Kjempesøt, kom fint innpakket i en pose. Obligatorisk t-skjorte for meg selv. Den kom kjapt, og var i god kvalitet. iPhone5 deksel som kom kjapt, og er i grei kvalitet. Ang. den vesken; Jeg leste av en annen bruker at den lenken var lit kort så du kunne ikke bruke den som crossbody. Vet du om det går an å hekte av lenken enkelt slik at man kan er erstatte den med en annen? Takker for svar Anonymous poster hash: cd076...6e7
Brimi Skrevet 23. november 2013 #10484 Skrevet 23. november 2013 Synes det har gått veldig lang tid siden jeg kjøpte den berømte kg-jakka. Hvor lang tid tok det før dere fikk jakka? Er snart 1 måned siden den ble sendt:(
AloeVera Skrevet 23. november 2013 #10485 Skrevet 23. november 2013 Ang. den vesken; Jeg leste av en annen bruker at den lenken var lit kort så du kunne ikke bruke den som crossbody. Vet du om det går an å hekte av lenken enkelt slik at man kan er erstatte den med en annen? Takker for svar Anonymous poster hash: cd076...6e7 Det var jeg som skrev det Det går an å fjerne lenken vil jeg tro ja. Den er festet slik at den går gjennom vesken om du skjønner. Som en runding. Altså, tror det skal gå an å dra den av om du klipper lenken
Smascha Skrevet 24. november 2013 #10486 Skrevet 24. november 2013 Synes det har gått veldig lang tid siden jeg kjøpte den berømte kg-jakka. Hvor lang tid tok det før dere fikk jakka? Er snart 1 måned siden den ble sendt:( Eg fekk mi "KG-jakke" etter kun 10 dagar. Og då hadde den blitt undersøkt i norsk toll også. (For min del var det dessverre ikkje så mykje å vente på, men kanskje du liker jakka betre enn meg)
Chord Skrevet 24. november 2013 #10487 Skrevet 24. november 2013 2 stk lange smykker til juletider, familiesammenkomster og andre events: Dette Og dette, i sølv Ikke fått noen av dem enda da..
Gjest Inggolf Skrevet 24. november 2013 #10488 Skrevet 24. november 2013 Eg fekk mi "KG-jakke" etter kun 10 dagar. Og då hadde den blitt undersøkt i norsk toll også. (For min del var det dessverre ikkje så mykje å vente på, men kanskje du liker jakka betre enn meg) er det pga stoffet at du ikke er så begeistret eller?
Brimi Skrevet 24. november 2013 #10489 Skrevet 24. november 2013 Eg fekk mi "KG-jakke" etter kun 10 dagar. Og då hadde den blitt undersøkt i norsk toll også. (For min del var det dessverre ikkje så mykje å vente på, men kanskje du liker jakka betre enn meg) Så heldig du er da. Håper den kommer imorgen!
Guybrush Skrevet 25. november 2013 #10490 Skrevet 25. november 2013 Så heldig du er da. Håper den kommer imorgen! Handlet du den fra den engelske leverandøren eller en av de andre (kinesiske) ? Husker noen drev og lette rundt etter rimeligere pris på disse. Fra england skal det gå på 1-2 uker. Kina 3-7 uker.
Binta Ba Skrevet 25. november 2013 #10491 Skrevet 25. november 2013 Skal vi seee... Grønn kjole - Vanlig i str, så XL ble litt stor til meg. Blir som en "kosekjole", og virker som god kvalitet. Sort/hvit skater-kjole - Utrooolig mye finere i virkeligheten, jeg er forelsket Grønn kjole til barnet - Har kjøpt i rosa i Norge for 50kr mer. Akkurat samme som denne, er storfornøyd. Stripete shorts - Hohooo, denne viser halve rumpa mi, og glidelåsen bare glir opp. Ikke særlig fornøyd.
Flynn Skrevet 25. november 2013 #10492 Skrevet 25. november 2013 ^ Hvordan er størrelsen på den sorte og hvite skate-kjolen?
Binta Ba Skrevet 25. november 2013 #10493 Skrevet 25. november 2013 ^ Hvordan er størrelsen på den sorte og hvite skate-kjolen? Virker veldig normal Jeg bestile 14, og synes den passer ypperlig. I norske str er jeg m-l i vanlige butikker på overkroppen.
Flynn Skrevet 25. november 2013 #10494 Skrevet 25. november 2013 ^ Takk Da bestiller jeg meg en også 1
Brimi Skrevet 25. november 2013 #10495 Skrevet 25. november 2013 Handlet du den fra den engelske leverandøren eller en av de andre (kinesiske) ? Husker noen drev og lette rundt etter rimeligere pris på disse. Fra england skal det gå på 1-2 uker. Kina 3-7 uker. Den engelske. Men kanskje varen er i kina? Hehe, må sjekkes ut.
Flynn Skrevet 25. november 2013 #10496 Skrevet 25. november 2013 Noen som har kjøpt et fint smykketre/stativ?
Micolina Skrevet 25. november 2013 #10497 Skrevet 25. november 2013 Kjøpt en god del på eBay i det siste, kan ramse opp det jeg har mottatt hittil. Deksel til iPhone 4s med speil, 50kr. Helt greit kvalitet. Tror nok ikke det er ekte lær... Speilet var sånn billig kvalitet, der man ser seg selv i rar form. Likegreit å kjøpe uten speil da. Lite håndkle med Betty Boop på og egendefinert navn skrevet på, 70kr. Kvalitet var helt ok, litt tynt, men tror hun jeg skal gi den til blir kjempe glad. Tastatur til iPad, 160kr. Er engelsk tastatur, men tastespråket blir norsk, så man må bare ikke se på tastaturet når man skriver. Hele greia er i plast. (På apple's egne hjemmesider får man kjøpt tastatur for 599kr) Darth Vader t-shorte, 150kr. God kvalitet. Sendt fra Tyskland så var her i løpet av tre dager.
elvital Skrevet 25. november 2013 #10498 Skrevet 25. november 2013 (endret) Noen som har kjøpt et fint smykketre/stativ? Jeg har kjøpt slik http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=171137410349 Edit: Litt diverse andre kjøp jeg har gjort i det siste: Kjole: (veldig fin, men ville nok skrådd utringningen litt om det hadde gått an, den er veldig rett-slik som på bildet. Man bør nok også ha underkjole e.l. under da den var i slikt stoff som fester seg til kroppen. Kjapp shipping-en uke fra sør korea!) HDMI-kabel Neglelakk (par ukers shipping, gave så har ikke prøvd) Håndpute Lilla neglelakk Mini lyssett (dette var MINI hehe) Eyebrow pencil (laang shipping! men denne likte jeg! kanskje litt mørk for meg da men..) False lashes (fine, men trenger litt øving i å ta på!) Div kjeder her, her, her, her, her (helt fine barnekjeder..) Øredobber (veldig fine) Eyeliner (jeg reagerte på denne, men den satt godt og var god å bruke) Endret 28. november 2013 av elvital
Brimi Skrevet 25. november 2013 #10499 Skrevet 25. november 2013 Ingen jakke idag gitt, men fikk denne bh-en da Den var faktisk veldig god å ha på. Og siden noen andre her inne sa at den var mindre enn den skulle så kjøpte jeg den største størrelsen. Og den passer perfekt :-p
Gjest Cevita Skrevet 25. november 2013 #10500 Skrevet 25. november 2013 Julegaver: Kjøpte noen slike lysholdere og noen slike yankee candle tarts. Tenkte å gi i julegave til noen kollegaer. Pakken kom i dag, akkurat som beskrevet. Og selgeren var så snill å merke alt som en gave så jeg slapp toll og moms 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå