Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skal vi seee...

Grønn kjole - Vanlig i str, så XL ble litt stor til meg. Blir som en "kosekjole", og virker som god kvalitet.

Sort/hvit skater-kjole - Utrooolig mye finere i virkeligheten, jeg er forelsket :)

Grønn kjole til barnet

Hvordan er lengden på skaterkjolen, og hvor lang er du? :) Endret av finkel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er lengden på skaterkjolen, og hvor lang er du? :)

Rett under rumpa ;) Jeg er 173, men har en rimelig svær røv, så om man er slankere vil den være lengere.

( Og ikke bruker jeg gjennomsiktige tights noensinne heller... )

• Liker 4
Skrevet

Rett under rumpa ;) Jeg er 173, men har en rimelig svær røv, så om man er slankere vil den være lengere.

( Og ikke bruker jeg gjennomsiktige tights noensinne heller... )

LOL! Elsker når folk er herleg lite sjølvhøgtidelege!

• Liker 14
Skrevet

Merkelig. Jeg kjøpte jakka fra samme selger :question::sur:

Det hender rett og slett bare at ting blir sittende fast i en propp i posten. Har nok ikke noe med selgeren å gjøre. Den vil komme til deg snaaaart :) :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har prøvd mini håndholdt symaskin?

Fant noen YouTube-snutter av lignende, men blir ikke helt overbevist om dette er nyttig eller tull.

Anonymous poster hash: 651f1...111
  • Liker 1
Skrevet

Er det noen som har prøvd mini håndholdt symaskin?

Fant noen YouTube-snutter av lignende, men blir ikke helt overbevist om dette er nyttig eller tull.

Anonymous poster hash: 651f1...111

Har prøvd noe lignende, men jeg fikk den ikke til å funke. Men kanskje du klarer det:)

Skrevet

Det hender rett og slett bare at ting blir sittende fast i en propp i posten. Har nok ikke noe med selgeren å gjøre. Den vil komme til deg snaaaart :) :)

Krysser fingre og tær!

Gjest BabyBlue
Skrevet

WTF, utrolig mange som nekter å merke pakken under 200 eller som gave. Nok er nok, nå må de fuckings politikerne endre denne eldgamle regelen!

Og ja, jeg har PMS :(

Gjest BabyBlue
Skrevet

Forresten, denne bhen var litt for liten for meg, selv om jeg kjøpte i den størrelsen jeg vanligvis bruker. God kvalitet for prisen, men kjøp helst i en størrelse større enn vanlig :)

Skrevet

Ingen jakke idag gitt, men fikk denne bh-en da :) Den var faktisk veldig god å ha på. Og siden noen andre her inne sa at den var mindre enn den skulle så kjøpte jeg den største størrelsen. Og den passer perfekt :-p

Forresten, denne bhen var litt for liten for meg, selv om jeg kjøpte i den størrelsen jeg vanligvis bruker. God kvalitet for prisen, men kjøp helst i en størrelse større enn vanlig :)

Er den en størrelse mindre i omkrets eller cup-størrelse, eller begge deler?

Skrevet

Omkretsen her i hvertfall. Men det var ikke mye.

• Liker 1
Skrevet

LOL! Elsker når folk er herleg lite sjølvhøgtidelege!

Haha. Det er jo sant da..jeg er storfornøyd med røven min også, no pun intended ;)

• Liker 1
Skrevet

Er frustrert over hvor treg posten fra Kina er om dagen. Jeg bestilte og betalte for en genser den 7. oktober, den kom i dag!

Bestilte noe ørepynt derfra samme dag, de har fortsatt ikke kommet.

Det ser dårlig ut med julegavene, altså!

Måtte bare få det ut.

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Vil si begge deler

Edit: Men den var ganske komfortabel og solid, kjøper en cup større og regner med at det gjør sitt. Brukte faktisk bhen i dag, og merket at puppene ble litt sprengt :fnise:

Endret av BabyBlue
Skrevet

har du bestilt den? synes den så fantastisk ut:) Anonymous poster hash: 381b7...04b

Hei

Nei har ikke bestilt enda.har kjempe lyst og tenker på den hverdag men er såååå usikker om størrelse. Hvilken str skal jeg ta? Har en jeg kjøpte fra bik bok som er i small. Men alle snakker jo om at str fra kina har anderledes str. Har du noe forslag??

Anonymous poster hash: 4eac9...469

Skrevet

Har så lyst på en fin korsett, men jeg er litt usikker på hvilke som egner seg best under kjoler ogsånt. Vil helst ha en fin som også kan brukes som "topp" også, om dere skjønner hva jeg mener. Er den noen her som har kjøpt noen fine som kan anbefales?

Ser etter noe ala denne og denne

Skrevet

Nei det er sånn vanlig brynpenn, men den er bare skrådd. Kjøpte også en slik for en liten stund tilbake og jeg likte fargen, men den var omtrent umulig å påføre. Tror den var gammel. Men ikke samme selger som deg.

Skrevet

Vil si begge deler

Edit: Men den var ganske komfortabel og solid, kjøper en cup større og regner med at det gjør sitt. Brukte faktisk bhen i dag, og merket at puppene ble litt sprengt :fnise:

Guri hvor lettpåvirkelig jeg er, da var samme bh'en bestilt her også, haha. Jeg som bare skulle kjøpe gaver til andre i dag... :plystre:

Håper den passer og er like fin på meg og, var jo kjempebillig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...